یخچال سردکن و گرم کن C-NS-9830

یخچال سردکن و گرم کن C-NS-9830

اطلاعات:
زمانی که قرار است با خودروی خود به سفر تفریحی رفته و خصوصا در صورتی که این سفر به مناطق دور و با امکانات اندک یا خالی از سکنه باشد که در آنجا فروشگاه برای خرید مایحتاج در دسترس شما نیست، یقینا وجود یخچالی که بتواند آب خنک برای نوشیدن شما را تامین کرده و یا اینکه شما بتوانید در آن از مواد غذایی فاسد شدنی نگهداری کنید، از ملزومات سفرتان خواهد بود؛ به خصوص اگر مسافرت شما طولانی مدت بوده و در طول سفر نیز دسترسی به اقامتگاه‌های بین راهی نداشته و یا خود اهل دل بوده و قصد چادر زدن در طول مسافرت را داشته باشید، به اهمیت وجود این وسیله پی خواهید برد.
اگر می خواهید در مسافرت یک یخچال ماشین کوچک و مسافرتی برای صندق عقب خودرو خود داشته باشید که با برق خودرو کار کند یا اگر خودروی شما سمند یا پراید است و فضای کافی در صندق عقب ماشین ندارید ما یخچال ماشین با بهترین قیمت و گارانتی معتبر را به شما پیشنهاد می دهیم. یخچال ماشین یکی از ضروری ترین وسایل هنگام مسافرت‌های طولانی مدت است.
یخچال ماشین با قابلیت کارکرد هم با برق شهری 220 ولت و هم با برق ماشین 12 ولت را داراست. مثلا هنگامی که به مکان مورد نظرتان رسیدید میتوانید یخچال را از ماشین خارج نموده و به برق شهری متصل کرده و همچنین هنگام حرکت در مسیر با خودرو دوباره آن را به برق ماشین متصل نمائید.
توان مصرفی این یخچال 60 وات می‌باشد.
یخچال ماشین با ظرفیت 18 لیتر وسیله ای با ظرفیت مناسب برای سفر یا پیک نیک بوده که به شما این امکان را می‌دهد که میوه، سبزیجات، مواد گوشتی و آب آشامیدنی خود را به راحتی در آن قرار دهید.
از دیگر توانایی‌های این یخچال می توان سرد نگه داشتن مواد غذایی تا 20 درجه زیر دمای محیط و گرم نگه داشتن مواد غذایی تا 65 درجه سانتیگراد را نام برد که به شما امکان استفاده از آن را در چهار فصل سال خواهد داد به گونه ای که در فصول سرد سال بدون دغدغه‌ی سرد شدن و از دهان افتادن غذای خود، آن را در حالت گرم کن یخچال به صورت گرم و تازه نگهداری نمایید.
یکی دیگر از مزیت های یخچال ماشین دارا بودن سیم برق جدا شدنی به طول 2 متر است که استفاده از آن را در هر شرایط و محیطی آسان تر می کند. به عنوان مثال شما می‌توانید یخچال را در صندوق عقب ماشین قرار داده و کابل آن را با خیال راحت از بین صندلی ها تا قسمت جلوی ماشین برای اتصال به فندکی عبور دهید که در این صورت فضای صندلی های عقب ماشین نیز خالی خواهد ماند.
بر روی بدنه‌ی یخچال کلید خاموش _ روشن نصب شده که دو حالت سرد و گرم را با لامپ سبز برای حالت سرد و لامپ قرمز برای حالت گرم به شما نشان خواهد داد.
برای تنظیم دمای یخچال و قرار دادن آن در حالت گرم کننده یا سرد کنندگی، بر روی در آن یک ولوم قرار گرفته که شما با چرخاندن آن به حالت مورد نظر و قرار دادن بر روی دمای دلخواه خود، به راحتی می توانید آن را تنظیم نمایید.
قفل این یخچال بر روی در آن قرار گرفته که بعد از قرار دادن مواد غذایی درون یخچال به راحتی قفل می‌شود و حالت وکیوم هوا را به‌وجودمی‌آورد که از خروج هوای خنک یا هوای گرم درون دستگاه جلوگیری می‌شود.
یخچال ماشین با طراحی ساده و زیبا و لوکسی که دارد، بسیار مناسب برای استفاده در هر نوع خودرویی اعم از ماشین سنگین یا سبک می‌باشد. 

اطلاعات فنی:
نوع دستگاه
یخچال خودرو
خصوصیات کلی
توان مصرفی 60 وات - ظرفیت 18 لیتر