لامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمند

لامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمند

توضیحات:
پیشرفته ترین لامپ LED با 16 نوع رنگ قابل تنظیم و 4 حالت نمایش نور و تغییر رنگ اتوماتیک بوسیله کنترل از راه دور و دارای چیپ هوشمند داخلی کیفیت بالا
با بدنه ای آلومینیومی محکم برای جلویگری از ضربه و انتقال حرارت (هر چند لامپهای LED بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و کمترین حرارت تولید را در بین سایر لامپها دارند)  
این لامپ LED فوق کم مصرف با دارا بودن ریموت کنترل با بردی بیشتر از 8 متر به شما اختیار کامل برای انتخاب رنگ و تنظیم نور آنرا می دهد.
اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی مغازه خود را زیباتر کنید سیب 7 به شما این لامپ قشنگ و جذاب را پیشنهاد می دهد.
و همچنین لامپ داخل آن نیز از نوع ال ای دی یا فوق کم مصرف با ضمانت عمر طولانی حداقل 50 هزار ساعت می باشد ( اگر 6 ساعت شبانه حساب کنیم یعنی از 6 عصر تا 12 شب این لامپ حدود 22 سال عمر دارد )
ریموت کنترل آن علاوه بر انتخاب رنگ دکمه کم و زیاد کردن شدت نور و همچنین دکمه برنامه ریزی دستی نور برای حالت چشمک زن می باشد
و همچنین حالتهای نمایش نور رنگارنگ آن عبارتند از : ملایم - بارقه ای - محو شدن - تغییر رنگ آرام
نور این لامپ قوی و بصورت پرتابی میباشد و توسط عدسی شفافی که دارد نور را بصورت متمرکز با حاشیه های پخشی بر روی مانع روبرویی می اندازد.
اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی ویترین و داخل مغازه یا شرکت و غرفه نمایشگاهی خود یا هرجای دیگری را جذابتر و زیباتر کنید ما به شما این لامپ شگفت انگیز را پیشنهاد می دهیم.
یک خرید خوب و ماندنی برای سالها استفاده و با مصرف خیلی خیلی ناچیز (3 وات یعنی حدود یک سی و سوم یک لامپ 100 واتی) بدون تاثیر در قبض برق و در عین حال نوری خوب و عالی.

خصوصیات:
یک لامپ فوق کم مصرف 3 واتی از نوع LED
دکمه روشن و خاموش بر روی کنترل
نور پرتابی عالی با روشن کردن مانع روبرویی
قابلیت استفاده یک کنترل برای چندین لامپ
روشن شدن و تغییر رنگ اتوماتیک بعد از ورود جریان برق به داخل لامپ بدون نیاز به ریموت کنترل  (برای زمانیکه باتری ریموت تمام شود یا ریموت گم شده باشد)

مشخصات:
تابع اولیه: ایجاد رنگهای قرمز و سبز و آبی و نور سفید و قابلیت تیره و روشن کردن هر رنگ در 3 سطح مختلف
میزان روشنایی: حدود 80 لومن
حداقل عمر لامپ: حدود 50000 ساعت
نوع کنترل: کنترل از راه دور نوری و مادون قرمز
برد کنترل از راه دور: 8 متر (هر چه فاصله بیشتر شود باید دید ریموت به سنسور داخل کاسه آلومینیومی مستقیم تر باشد ولی از فواصل نزدیک با زاویه هم عمل میکند)
نوع توزیع نور : پخش  180 درجه
توابع کنترل از راه دور:
روشن / خاموش
تغییر رنگ بصورت های :  فلش ، بارق ، محو شدن ، صاف
حالت دیمری یا Dimming ( کم و زیاد کردن نور و روشنایی در 3 درجه)
16 رنگ ثابت
جنس بدنه: آلومینیوم
نوع پایه: پایه معمولی E27 یا شمعی E14 یا سوزنی هالوژنی ام آر MR16 سوکت استاندارد (بستگی به مدل موجود و انتخابی در سیب هفت)
برق مصرفی: حداکثر 3.5 وات
نوع بسته بندی: جعبه مقوایی یا وکیومی (بستگی به نوع انتخابی)