یخچال سرد و گرم خودرو برلینی مدل HKF103

یخچال سرد و گرم خودرو برلینی مدل HKF103

توضیحات:

محصولی را که مشاهده میکنید یخچال 28 لیتری برلینی است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگیهای مثبت این یخچال قابلیت کارکرد آن با برق 12 ولت است، این موضوع موجب میشود تا بتوانید از این یخچال در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین میکند و برای این منظور به یک کابل برق 3 متری مجهز شده است.نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند.یخچال اتومبیل برلینی را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و ... استفاده نمود به گونه ای که این دستگاه علاوه بر سیم رابط فندک اتومبیل داری سیم رابط مخصوص دیگری جهت استفاده از برق 220ولت (AC) شهری می باشد.داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد و این امکان را به دستگاه می دهد که پس از خاموش نمودن و خارج کردن ان از اتومبیل بمنظور استفاده در فضای باز، پارکها، جنگلها، کنار دریا و غیره به مدت چندین ساعت برودت داخلی دستگاه را حفظ نماید. برای مهمانی در حیاط پشتی بسیار مناسب است. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 28 لیتری مدل HKF.H-E.103 با طراحی بسیار دقیق و زیبا، وزن و سایز کوچک و آسان بودن در استفاده محصولی بسیار کار آمد و محبوب می باشد. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 28 لیتری  مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک و مایعات می باشد. مصرف برق این محصول بسیار پایین بوده در عین حال دمای بسیار خوبی برای نگهداری مواد را داراست. از ویژگی ها بارز این یخچال دارای دو میز و نیمکت تاشو ویژه متصل به بدنه یخچال می باشد، این میز و نیمکت به راحتی باز و به اسانی در دو طرف یخچال بسته می شوند. و دارای چرخ های و دسته ای برای گاری است که حمل و نقل آن را آسان می کند. این یخچال با کیفیت بالا، ایده آل برای اتومبیل هایی با فضای محدود، کودکان و سفرهای سریع به راحتی جمع می شود و در عرض چند دقیقه بسته بندی می شود و این یخچال جدید ما است. در خرید آن دریغ نکنید!


اطلاعات:
نوع محصول: یخچال سردکن و گرمکن تاشو با دو میز و صندلی
جنس مواد خنک کننده: PP پلاستیک
جنس میز و صندلی: پلاستیک مقاوم و فولاد ضد زنگ
ظرفیت وزن هر صندلی: 220 پوند
ضخامت آهن: 1 میلی متر
پوشش محافظ حرارتی: کف EPS
ضخامت لایه عایق: 2 سانتی متر
ظرفیت یخچال: 28 لیتر ( 7.3 گالن)
وزن محصول: 8 کیلوگرم
اندازه محصول (L x W x H): 51 x 32.5 x 41 سانتی متر
اندازه بسته بندی (L x W x H): 54.9 x 37.9 x 51.9 سانتی متر


ویژگی ها:
- مجموعه چرخ و دسته قابل حمل: چرخ های قابل حمل از یک طرف تنظیم می شوند و در طرف دیگر یک دسته قابل ارتقا برای حرکت شما وجود دارد. حمل و جابجایی آن کار سختی نخواهد بود. بسیار راحت و کم مصرف است.
- طراحی عملکرد یخچال: یخچال می تواند عملکرد خنک کننده بهتری داشته باشد وقتی کیسه های یخ را درون آن قرار دهید. و اگر یخ کافی در آن قرار دهید، می تواند باعث افزایش زمان نگهداری غذا و نوشیدنی شود.
- طراحی ارگونومی: ارتفاع میز یخچال ارگونومی است. شامل دو چهارپایه ماهیگیری تاشو است و می توانید روی صندلی بنشینید تا از وعده غذا خود لذت ببرید. این کاملاً به شما امکان می دهد از زمان شروع مسافرت لذت ببرید.
- استفاده چند منظوره: این مورد برای عجله آخر هفته یا سفر کوتاه شما مناسب است. می توان از آن برای ذخیره ساندویچ، انواع مختلف نوشیدنی، سبزیجات یا میوه استفاده کرد. در حالی که تا شده فضای زیادی را اشغال نمی کند، شما می توانید چندین کالای متفرقه را در ماشین خود قرار دهید.
- باز و تا شدن آسان: این محصول نیاز به مونتاژ ندارد. باز و جمع شدن آسان است. هنگامی که در موقعیت برابر قرار دارد، جعبه ای برای ذخیره سازی است. هنگامی که در موقعیت باز قرار می گیرد ، یک میز غذا با دو صندلی است. برای تأمین نیازهای سفر و پیک نیک در خانواده می توانید چندین مورد خریداری کنید.


خصوصیات:
طراحی ظاهری نفیس ، ساخت عالی ، احساس خوب ، جدید و با کیفیت بالا
ساخته شده از مواد مقاوم در برابر درجه حرارت بالا
با چهارپایه تاشو راحتی بهتری را ایجاد می کند و وزن بیشتری را تحمل می کند (پایه های استیل ضد زنگ)
عایق عملکرد خنک کننده یخچال تاشو چند منظوره قابل حمل در فضای باز با دو صندلی
با استفاده از این یخچال قابل حمل می توانید در هر زمان از تابستان از خوردن نوشیدنی لذت ببرید (حالت سردکن)
با استفاده از این یخچال هر زمان که دوست دارید می توانید از غذای گرم لذت ببرید (حالت گرمکن)
برای پیک نیک در فضای باز مناسب است
طراحی تاشو حمل آن را آسان می کند
همچنین هدیه خوبی برای خانواده یا دوستان است


محتویات بسته:
یخچال تاشو 1 عدد
میز متصل تاشو 2 عدد
صندلی تاشو جدا 2 عدد
آداپتور برق شهری 1 عدد
سیم برق فندکی خودرو 1 عدد


نکته:
 یخچال سرد و گرم خودرو برلینی مدل HKF103 (تحت لیسانس مشترک دو کشور المان و امریکا)