ماساژور چشم شاندرمن مدل ISEE415

ماساژور چشم شاندرمن مدل ISEE415

توضیحات:

این محصول بر اساس تئوری نقاط اصلی در طب سوزنی با بهره گیری از تکنولوژی پیشترفته کشور آلمان در مراحل طراحی و ساخت و با اقتباس از کارکرد لرزش و ماساژ، فشار هوای هوشمند، امواج مغناطیسی، سیستم تراکم گرما و ... جریان ریزی از فرکانسهای چند گانه را توسط تراشه فوق پیشترفته IC به صورت هوشمند ایجاد می نماید، که نفاط مهم مربوط به طب سوزنی در چشم ، پیشانی واطراف آن راهدف قرار داده مویرگها و ماهیچها را تحریک نموده وسلولهای این نقاط را فعال میسازد.
باعث فعال شدن سلولها افزایش عمل اکسیژن رسانی ،آرامش اعصاب،کاهش فشار ناحیه چشم، جلوگیری وکاهش چروک اطراف چشم،کاهش پف و کبودی اطراف چشم،تقویت ماهیچه های پلک، جلوگیری از وقوع و پیشترفت نزدیک بینی، نزدیک بینی کاذب،کشیدگی یا انحراف زاویه دید می شود.
با افزایش سن، چشم های ما حالت جوانی و شادابی خود را از دست می دهند و افتادگی و پف آلودگی پیدا می کنند. استفاده ازدستگاه پیشترفته و هوشمند شاندرمن باعث تقویت عضلات ماهیچه های زیر پوست، اطراف پلکها و سوخت وساز چربی اطراف پلکها میگردد و تأثیربسیار زیادی به بازگشت زیبایی به صورت دارد.
بعد از استفاده از این دستگاه به وضوح مشاهده خواهید نمود که باعث فعال شدن و تقویت ذهن شما گشته و در موارد کم خوابی یا بی خوابی باعث بهبود خواب و استراحت شما می گردد. و صرفاً با نام شاندرمن تولید ودر ایران عرضه میگردد.
مورد استفاده: افرادی که نگران بهبود و جلوگیری از وقوع کبودی، پف و چروک اطراف چشمهای خود میباشند، اپراتورهای کامپیوتر،حسابداران،کارمندان،معلمان به ویژه پرسنل با ساعات کار طولانی و افرادی که در محیط کار زود دچار خستگی چشمها می شوند. برای افرادی که دچار آب مروارید پیشرفته بوده یا از عمل جراحی چشمان آنها مدت کوتاهی گذشته یا چشمانشان به عمل ماساژ حساسیت دارد، استفاده در این گونه موارد فقط با توصیه پزشک معالج توصیه می گردد.


اطلاعات فنی:
جنس: آکریلونیتریل بوتادین استایرن - ای بی اس - پی یو (PU - ABS)
توان: 4.5 وات
ولتاژ ورودی: 100 تا 240 ولت متناوب - جریان 200 میلی آمپر - 50 تا 60 هرتز
منبع تغذیه: باتری 4.5 ولت یا 3 عدد آی آی
باتری کنترلر: باتری قلیایی 3 عدد 1.5ولت آی آی (شامل نمی شود)
نوع پلاگین: ای یو (EU)


ویژگی ها:
دارای کیسه فشار هوای هوشمند
عملکرد گرمای آرامش بخش
دارای 3 حالت ماساژ متفاوت
مناسب جهت درد های میگرنی
تسکین دهنده پف و کبودی زیر چشم
دارای ماساژ لرزشی ملایم
بهبود افتادگی پلکها
کاهش خطوط ریز و چروکهای عمیق
14هفته پس از استفاده مداوم 15 دقیقه در روز نتایج زیر حاصل می گردد:
- کاهش خطوط ریز و چروکهای عمیق
- بهبود قابل توجه کبودی و پف زیر چشم
- بهبود افتادگی پلکها ( افزایش کلاژن)


اقلام همراه:
دستگاه ماساژور 1 عدد
آداپتور خانگی 1 عدد
باتری 3 عدد
دفترچه راهنمای فارسی 1 عدد