کیف و مانیتور قابل حمل گیمیز مدل M155

کیف و مانیتور قابل حمل گیمیز مدل M155

توضیحات:
مانیتور قابل حمل ویژه بازی: بسیاری از بازی‌های کنسول‌ها، بازی‌هایی دو نفره هستند و گیمرها ترجیح می‌دهند این بازی‌ها را دوستان خود انجام دهند. به همین دلیل نیاز دارند کنسول بازی و لوازم آن را با خود به جایی ببرند که دوستانشان باشند. زحمت حمل کنسول بازی و لوازم جانبی همراه آن، به هیجان بازی‌های گروهی می‌ارزد. چرا که احساس هیجان این بازی‌ها برای گیمرها بسیار خوشایند است. گاه نیز کاربران دوست دارند لوازم مربوط به بازی را با خود به سفر ببرند. در همه این موارد، ممکن است تامین مانیتور مورد نیاز برای کاربران کمی مشکل باشد. چرا که اغلب مانیتورها با داشتن پایه‌های گوناگون امکان حمل و نقل آسان را ندارند. بنابراین استفاده از مانیتورهای قابل حمل ویژه بازی می‌تواند گیمرها را کمک کند تا بازی باکیفیتی را در هر مکانی تجربه کنند. مانیتور قابل حمل M155 از انواع نمایشگرهایی محسوب می‌شود که به این منظور طراحی و تولید شده است. این مانیتور با همه دستگاه‌ها و کنسول‌های بازی سازگاری دارد

خصوصیات:
ابعاد و کیفیت نمایشگر: گرچه تجربه بازی با صفحه نمایش‌های ۱۷ اینچی و بزرگتر، احساس بهتری برای کاربران فراهم می‌کند، اما این مانیتورها قابلیت حمل و جابه‌جایی ندارند. M۱۵۵ با نمایشگر ۱۵.۵ اینچی خود، دید مناسبی برای کاربران فراهم می‌کند. رزولوشن تصویر در این نمایشگر ۷۲۰p است که کیفیت و وضوح تصاویر بازی را در اندازه قابل قبولی تامین می‌کند. همانطور که از اسم نمایشگر Gaems M۱۵۵ HD LED پیداست، این صفحه نمایش از LED فشرده ساخته شده است و برای اجرای بازی‌های با کیفیت HD عملکردی تقریبا بدون تاخیر دارد. نمایش روان بازی در این نمایشگر قابل حمل، بازیکنان را با یک بازی بی‌نظیر روبه‌رو خواهد کرد. همچنین، زاویه دید در این مانیتور برابر ۱۲ درجه است. به لطف سرعت بازیابی تصویر یا Refresh Rate این مانیتور که برابر ۶۰ هرتز است، گیمرها هیچ صحنه‌ای از بازی را از دست نمی‌هند. یک پوشش محافظ روی نمایشگر وجود دارد که از قسمت‌های حساس نمایشگر در برابر ضربات نه چندان سخت و آسیب‌های معمول حفاظت خواهد کرد. 

پورت‌های ورودی و خروجی: برای اتصال صفحه نمایش به دستگاه‌های بازی یک ورودی HDMI در قسمت پشتی نمایشگر قرار دارد که همه کنسول‌های بازی مانند ایکس باکس وان، PS ۴ و غیره می‌توانند با استفاده از این پورت به نمایشگر ویژه بازی M۱۵۵ متصل شوند. این پورت با کنسول‌های مختلف سازگاری دارد. بی‌شک صدای بازی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آن است که هیجان را بهتر به کاربران منتقل می‌کند. اما گاهی این صدا می‌تواند برای اطرافیان مزاحمت ایجاد کند. به همین دلیل یک پورت جک ۳.۵ میلی‌متری کنار ورودی HDMI این دستگاه وجود دارد که کاربران می‌توانند با اتصال هندزفری یا هدفون ضمن گوش دادن به صداهای بازی یا فیلم‌ها، آرامش محیط را حفظ کنند و مزاحمتی برای دیگران نداشته باشند. اما در صورتی که افراد ترجیح دهند بدون استفاده از هدفون و هندفری بازی کنند، بلندگوی تعبیه شده در مانیتور، صدا را از دو جهت در قسمت پشتی نمایشگر خارج می‌کند. کاربران و گیمرها می‌توانند از طریق پورت Mini USB موجود روی مانیتور انرژی مورد نیاز برای روشن کردن نمایشگر را تامین کنند. 

طراحی ایمن: پایه‌های این مانیتور بسیار مقاوم و بادوام هستند. در شرایطی که از این نمایشگر استفاده نشود برای حمل و جابه‌جایی آسان، پایه‌ها روی بدنه نمایشگر به صورت خوابیده قرار گرفته و بسته می‌شوند.
با باز کردن پایه‌ها، صفحه نمایش به حالت ایستاده قرار می‌گیرد. روکش پلاستیکی روی پایه‌های نمایشگر، این پایه‌ها را ضد لغزش کرده است. بنابراین احتمال لغزیدن و لیز خوردن پایه از روی سطح وجود ندارد. 

سازگاری با دستگاه‌های مختلف: مانیتور قابل حمل M۱۵۵ فقط برای بازی نیست. کاربران می‌توانند بر حسب نیاز خود آن را به لپ‌تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه‌های نیازمند به ورودی HDMI متصل کنند و برای انجام کارهای مختلف، نمایشگری دقیق با ابعاد مناسب داشته باشند. ابعاد ۱۵.۸ × ۰.۶ × ۹ اینچ و وزن ۷۷۲ گرمی مانیتور، نمایشگر باریک و سبک را برای کاربران فراهم کرده که امکان حمل و نقل آسان آن، کاربران را آسوده خاطر کرده است. 

ویژگی‌ها:
نرخ فریم ۶۰Hz و عاری از لگ دارای کاور محافظ و ضد ضربه دارای یک اسپیکر و پشتیبانی از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون خروجی HDMI روزولوشن ۷۲۰p اسپیکر یک عدد بلندگو داخلی سازگار با انواع کنسول‌های بازی قابلیت حمل آسان محافظت از نمایشگر در برابر ضربه پایه‌های ضد لغزش کیفیت و وضوح قابل قبول