• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
مینی دیاگ خودرو مدل بلوتوثمینی دیاگ خودرو مدل بلوتوثمینی دیاگ خودرو مدل بلوتوثمینی دیاگ خودرو مدل بلوتوث

مینی دیاگ خودرو مدل بلوتوث

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
عیب یاب و دیباگر خودرو به شما امکان می دهد تمام اطلاعات حساس موتور را از ECU به گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه منتقل کرده، مورد برسی قرار داده و عیوب را رفع نمایید این دیاگ از طریق بلوتوث به گوشی متصل و با استفاده از درگاه استاندارد OBDII و با پشتیبانی از پروتکل های is0 9141,kwp200,sae j1850,can bus به خودر متصل می شود.
از دیگر کاربردهای این مبدل، اتصال آن به برد آردینو از طریق ماژول بلوتوث است، پس از اتصال می توانید به وسیله برد آردوینو، پردازش و مانیتورینگ داده های ECU از قبیل سرعت خودرو دور موتور و ... را انجام دهید.
از این ماژول می توانید برای ساخت پروژه های امنیتی و ضد سرقت، هدایت خودکار اتوموبیل و سایر پروژهای هوشمند سازی اتوموبیل نیز استفاده نمایید!

خصوصیات:
همراه با سی دی نرم افزار مخصوص دستگاه
دارای چراغ نشانگر وضعیت
استفاده آسان
عیب یابی خودرو و پاک کردن ایرادهای ECU
با نصب این قطعه به سوکت مخصوص زیر فرمان خودرو قادر به عیب یابی ECU و مشاهده اطلاعات عملکردی خودرو بر روی موبایل، تبلت یا لپ تاپ خواهید بود
این دستگاه بر روی بسیاری خودروهای خانواده سایپا و ایران خودرو و خارجی قابل استفاده است.

توجه:
این دستگاه با تمامی خودروهای خارجی ساخت سال 2003 به بعد سازگاری دارد.
در مورد سازگاری با خودروهای داخلی نمی توان با قطعیت نظر داد و حتما باید آزمایش شود.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×