• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ساعت هوشمند خودرویی Smart Kid Safeساعت هوشمند خودرویی Smart Kid Safeساعت هوشمند خودرویی Smart Kid Safe

ساعت هوشمند خودرویی Smart Kid Safe

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:

اسمارت واچ هوشمند مراقبتی XTOUCH مدل Kwatch مخصوص کودکان یا افراد سالمند با یکسال ضمانت و گارانتی خدمات

این وسیله یک گجت کامل مخصوص ردیابی و مکالمه و نظارت روی بچه ها یا کهنسالان مخصوصا در مواقع اضطراری میباشد با امتیازها و قابلیتهای فراوانی مثل:

مشاهده محل و مکان ساعت از دو طریق GPS ماهواره ای و LBS (محدوده دکل تلفن همراه)

آپشن کمک با قابلیت مکالمه دوطرفه (SOS function)

تعیین محدوده مجاز (GEO fence)، قابلیت تعیین محدوده مکانی که اگر فردی که ساعت را دارد از آن محدوده خارج شود به شما آلارم فرستاده میشود.

آلارم کمبود باطری

مشاهده آنلاین و لحظه ای موقعیت مکانی ساعت (Real time tracking)

قدم شمار، نمایش تعداد قدمهای برداشته شده

با بدنه ژله ای سیلیکنی با پایه گیاهی بدون هیچگونه عوارض جانبی و حساسیت

ساعت هوشمند کی واچ ، جدیدترین محصول شرکت ایکس تاچ بوده که به صورت ویژه ای برای کودکان طراحی شده است، قابلیت های ویژه ی این کالا، محبوبیت آن را در میان خانواده های دارای فرزند زیر 17 سال ، بسیار زیاد کرده و یکی از پرفروشترین ها در رده ی خود می باشد.

با برخی قابلیت های این محصول مانند ردیابی و تعیین منطقه برای بازی کودک،SOS و برنامه های سلامت آن مانند گام شمار و ...

مناسب برای اشخاص یا خانواده هایی که نگران گم شدن، دزدیده شدن، آسیب دیدن فرزندان بازیگوش یا افراد پیر فراموشکار خود هستند

بررسی تخصصی ساعت هوشمند KWATCH

هنگامی که کودکان به سنی می‌رسند که باید ساعت‌هایی از روز را دور از والدین سپری کنند، احتیاج به مراقبت بیشتری دارند. والدین علاقه‌مندند که از وضعیت کودک خود در مهدکودک و دبستان مطلع شوند و یا اینکه می‌خواهند بدانند فرزندشان دقیقاً در چه جایی قرار دارد.

از طرفی هم بسیاری از والدین نمی‌خواهند که در سنین پایین برای کودک خود گوشی موبایل تهیه کنند.

خوشبختانه امروزه به کمک تکنولوژی، بسیاری از نگرانی‌ها در این زمینه رفع شده و والدین به کمک ابزارهای مختلف می‌توانند از کودک خود مراقبت کنند.

یکی از این ابزارها ساعت هوشمندی است که توسط شرکت xtouch  برای کودکان معرفی شده است و«Kwatch»  نام دارد.

نکته‌ی جالب در این ساعت این است که با تعریف یک شماره برای ساعت، کودک با فشردن تنها دکمه‌ی روی آن می‌تواند با شماره‌ی موردنظر تماس بگیرد.

چنانچه والدین از بابت تماس مزاحمان با کودک خود نگران‌اند، می‌توانند مشخص کنند که چه شماره‌هایی می‌توانند با ساعت تماس بگیرند اما اگر هنوز هم این امکانات برای راحت شدن خیال والدین کافی نیست باید گفت که به گیرنده‌یGPS  داخلی هم مجهز است که می‌توان برای آن مشخص کرد که در ساعت‌های مشخص، موقعیت خود را ارسال کند.

انرژی این ساعت از باتری قابل شارژ آن تأمین می‌شود که تا 36 ساعت شارژدهی دارد و هنگامی که شارژ آن در حال اتمام است به گوشی موبایل هشدار می‌دهد.

به طور کلی ایکس تاچ کی واچ ،با قابلیت نصب سیم‌کارت و با دارا بودنGPS  داخلی و به کمک میکروفن و بلندگویی که دارد می‌تواند به والدین در مراقبت از کودکان خود کمک کند

همچنین شما می توانید محدوده ی خاصی را برای بازی کودکتان تعیین کرده و برای سیستم تعریف کنید، اگر کودک شما از این محدوده خارج شد ، این دستگاه برای شما هشدار ارسال نماید

حتی شما میتوانید با وارد کردن چند شماره تلفن یا شماره موبایل در ساعت، به کودک خود این امکان را بدهید، تا فقط با زدن یک دکمه ،با آن شماره ها تماس بگیرد.

مشخصات:

نوع پردازنده یا CPU: MTK 6261

فرکانس سی پی یو: 364MHz

نوع صفحه نمایش: OLED

رزولیشن صفحه نمایش: 64*128

اندازه صفحه نمایش: 0.96” اینچ

قابلیت نصب سیم کارت

باندهای فرکانسی: GSM 850/900/1800/1900

حافظه داخلی: 32 مگابایت

زبان: انگلیسی

رنگها: آبی ، صورتی

برق ورودی شارژ: 110V-220V Input,5V,DC 0.5A Output

نوع باتری: لیتیومی

ظرفیت باطری: 330 میلی آمپر

ابعاد: 13*32*45 میلیمتر

وزن: 42 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×