• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
مینی اتو بخار مسافرتیمینی اتو بخار مسافرتیمینی اتو بخار مسافرتیمینی اتو بخار مسافرتی

مینی اتو بخار مسافرتی

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
اتو بخار مسافرتی با طراحی بسیار کوچک همراه بسیار خوبی در سفر می باشد که با وجود قابلیت های فراوانی که دارد امکان اتوکشی هر نوع پارچه و البسه را به سادگی فراهم می کند.
اتو بخار مسافرتی دارای کفه فلزی با روکش نچسب می باشد که با توان 700 وات خیلی سریع داغ شده و به هیچ عنوان در حین اتوکشی به البسه نمی چسبد.
از ویژگیهای منحصر بفرد این دستگاه وجود دسته تاشو است.
مخزن آبی که در این اتو بخار کوچک تعبیه شده با ظرفیت 50میلی لیتر بوده که با برداشتن درب پلاستیکی روی دسته اتو به سادگی می توان مخزن آن را یا زیر شیر آب گرفت و پر کرد و یا از پیمانه آب پلاستیکی مدرجی که به همراه این دستگاه می باشد استفاده کرد.
جهت کنترل دمای اتو یک دکمه چرخشی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده که با توجه به نوع البسه و پارچه به راحتی می توان آن را چرخاند و دستگاه را جهت اتوکشی مناسب آماد کرد.

ویژگی ها:
اتو بخار مسافرتی
نوع کارکرد اتوی بخار
کیفیت عالی
قدرت 700 وات
امکان اتو کردن البسه و پرده در حالت آویزان
خروجی بخار بسیار قوی
حجم کوچک
دسته با قابلیت تاشو

مزایا:
سبک و کم حجم ولی با قدرت
داشتن دسته تاشو که اندازه این اتو را به کتاب کوچکی تبدیل میکند

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×