• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش تصویری خودرو (ویژه)پخش تصویری خودرو (ویژه)پخش تصویری خودرو (ویژه)پخش تصویری خودرو (ویژه)پخش تصویری خودرو (ویژه)پخش تصویری خودرو (ویژه)پخش تصویری خودرو (ویژه)

پخش تصویری خودرو (ویژه)

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:

این محصول با بدنه تیره‌ رنگ خود اندازه‌ای بزرگ‌تر از پخش‌کننده‌های معمولی دارد و از آن بانام دو دین(Two Din) یاد می‌شود که اندازه‌ای دو برابر پخش‌کننده‌های عادی دارد. این پخش خودرو که قادر به پخش CD و DVD است صفحه‌ای 6.5 اینچی دارد که به زیبایی قادر است به نمایش فیلم با فرمت‌های MPEG-4 - DivX - H.264 - MKV یا پخش موسیقی با فرمت‌های MP3 - WMA - ACC - WAV بپردازد.
اما این تمام ماجرا نیست. این فرمت‌های مختلف را می‌توانید به‌وسیله استفاده از درگاه USB نیز داشته باشید.
همچنین با همگام‌سازی گوشی‌های موبایل اندروید و iOS از طریق همین درگاه گوشی موبایل شما بدل به پخش‌کننده‌ای قدرتمندتر خواهد شد.

خصوصیات:

مشخصات فیزیکی
سایز DIN
2 DIN
پنل جدا شونده خیر

مشخصات نمایشگر
صفحه نمایش بله
صفحه نمایش لمسی خیر

مشخصات اتصالاتی
پورت USB بله
تعداد پورت USB
1 پورت
محل پورت USB
جلو پنل
بلوتوث بله
پورت AV بله
کارت خوان بله
پورت AUX بله
پشتیبانی از دوربین خودرو بله

مشخصات صوتی و تصویری
دیسک قابل پذیرش
دارد
رادیو بله
خروجی صدا
45W x 4
فرمت های قابل پخش
DVD/Divx/VCD/WMA/MP3/CD/R/RW

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×