• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
لامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمندلامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمندلامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمندلامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمندلامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمندلامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمندلامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمندلامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمندلامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمند

لامپ ال ای دی 16 رنگ هوشمند

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
پیشرفته ترین لامپ LED با 16 نوع رنگ قابل تنظیم و 4 حالت نمایش نور و تغییر رنگ اتوماتیک بوسیله کنترل از راه دور و دارای چیپ هوشمند داخلی کیفیت بالا
با بدنه ای آلومینیومی محکم برای جلویگری از ضربه و انتقال حرارت (هر چند لامپهای LED بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و کمترین حرارت تولید را در بین سایر لامپها دارند)  
این لامپ LED فوق کم مصرف با دارا بودن ریموت کنترل با بردی بیشتر از 8 متر به شما اختیار کامل برای انتخاب رنگ و تنظیم نور آنرا می دهد.
اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی مغازه خود را زیباتر کنید سیب 7 به شما این لامپ قشنگ و جذاب را پیشنهاد می دهد.
و همچنین لامپ داخل آن نیز از نوع ال ای دی یا فوق کم مصرف با ضمانت عمر طولانی حداقل 50 هزار ساعت می باشد ( اگر 6 ساعت شبانه حساب کنیم یعنی از 6 عصر تا 12 شب این لامپ حدود 22 سال عمر دارد )
ریموت کنترل آن علاوه بر انتخاب رنگ دکمه کم و زیاد کردن شدت نور و همچنین دکمه برنامه ریزی دستی نور برای حالت چشمک زن می باشد
و همچنین حالتهای نمایش نور رنگارنگ آن عبارتند از : ملایم - بارقه ای - محو شدن - تغییر رنگ آرام
نور این لامپ قوی و بصورت پرتابی میباشد و توسط عدسی شفافی که دارد نور را بصورت متمرکز با حاشیه های پخشی بر روی مانع روبرویی می اندازد.
اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی ویترین و داخل مغازه یا شرکت و غرفه نمایشگاهی خود یا هرجای دیگری را جذابتر و زیباتر کنید ما به شما این لامپ شگفت انگیز را پیشنهاد می دهیم.
یک خرید خوب و ماندنی برای سالها استفاده و با مصرف خیلی خیلی ناچیز (3 وات یعنی حدود یک سی و سوم یک لامپ 100 واتی) بدون تاثیر در قبض برق و در عین حال نوری خوب و عالی.

خصوصیات:
یک لامپ فوق کم مصرف 3 واتی از نوع LED
دکمه روشن و خاموش بر روی کنترل
نور پرتابی عالی با روشن کردن مانع روبرویی
قابلیت استفاده یک کنترل برای چندین لامپ
روشن شدن و تغییر رنگ اتوماتیک بعد از ورود جریان برق به داخل لامپ بدون نیاز به ریموت کنترل  (برای زمانیکه باتری ریموت تمام شود یا ریموت گم شده باشد)

مشخصات:
تابع اولیه: ایجاد رنگهای قرمز و سبز و آبی و نور سفید و قابلیت تیره و روشن کردن هر رنگ در 3 سطح مختلف
میزان روشنایی: حدود 80 لومن
حداقل عمر لامپ: حدود 50000 ساعت
نوع کنترل: کنترل از راه دور نوری و مادون قرمز
برد کنترل از راه دور: 8 متر (هر چه فاصله بیشتر شود باید دید ریموت به سنسور داخل کاسه آلومینیومی مستقیم تر باشد ولی از فواصل نزدیک با زاویه هم عمل میکند)
نوع توزیع نور : پخش  180 درجه
توابع کنترل از راه دور:
روشن / خاموش
تغییر رنگ بصورت های :  فلش ، بارق ، محو شدن ، صاف
حالت دیمری یا Dimming ( کم و زیاد کردن نور و روشنایی در 3 درجه)
16 رنگ ثابت
جنس بدنه: آلومینیوم
نوع پایه: پایه معمولی E27 یا شمعی E14 یا سوزنی هالوژنی ام آر MR16 سوکت استاندارد (بستگی به مدل موجود و انتخابی در سیب هفت)
برق مصرفی: حداکثر 3.5 وات
نوع بسته بندی: جعبه مقوایی یا وکیومی (بستگی به نوع انتخابی)

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×