• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

لیزر مه شکن ساده

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:

لیزر عقب خودرو در خودروهای لوکس 2015 به صورت  فابریک نصب شده است.
این دستگاه کوچک و کارامد را میتوان در عقب و یا جلو خودرو نصب کرد و با متصل کردن ان به یکی از چراغ های عقب (چراق ترمز یا چراغ دنده عقب یا راهنما یا چراغ مه شکن عقب) به این صورت با روشن شدن هر کدام از این چراغ ها لیزر نیز روشن میشود و در فاصله قابل تنظیم از خودرو شما توسط پرتو لیزر یک مثلث در هوا نقش میبندد و روی زمین نیز یک خط ممتد قرمز نمایان میشود.

لیزر عقب خودرو یکی از جذاب ترین و نایاب ترین اپشن هایی است که همگان با دیدن ان واقعا تجعب کرده و جذاب به نظر میرسد.
به همین دلیل این اپشن یکی از پرطرفدار ترین اپشن هایی است که میتوان روی خودرو نصب کرد و همگان را متحیر ساخت لیزر عقب خودرو با کیفیت های گوناگون را شاید بتوان یافت کرد.
ولی یکی از بهترین کیفیت ها باید دارای خاصیت ضد ابی باشد که در کارواش دچار مشکل نشود.
این لیزر عقب خودرو که در این وب سایت معرفی حضور میشود یکی از باکیفیت ترین نمونه های ضد اب است و سالهای سال میتواند برای شما قابل استفاده باشد.

در خودرو های لوکس این امکان برای هشدار رانندگان عقب در مه های شدید و یا طوفان ها و یا طوفان خاک است.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×