• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین مدار بسته امنیتی ضد آب چراغ ضبط چشمک زن برای پارکینگ و داخل خودرو های ون و کاروان (ویژه)دوربین مدار بسته امنیتی ضد آب چراغ ضبط چشمک زن برای پارکینگ و داخل خودرو های ون و کاروان (ویژه)دوربین مدار بسته امنیتی ضد آب چراغ ضبط چشمک زن برای پارکینگ و داخل خودرو های ون و کاروان (ویژه)

دوربین مدار بسته امنیتی ضد آب چراغ ضبط چشمک زن برای پارکینگ و داخل خودرو های ون و کاروان (ویژه)

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:

دوربین کاذب و ماکت دکوری دوربین مدل Dome امنیتی بازودار بزرگ با کیفیتی خوب و طراحی منحصر بفرد دارای LED چشمک زن

با این شبه دوربین جالب دیگر هر بیننده ای تصور خواهد کرد که منزل یا مغازه یا محل کار شما به دوربین های حفاظتی مجهز است

این وسیله معرفی شده عین یک دوربین مراقبتی و با ظاهر و شمایل و رفتارهایی مثل آن مناسبترین و ارزانترین وسیله جهت پیشگیری اولیه از سرقت و احتمال خطر برای شما و یا اموال شما به شمار میرود.

با این دستگاه دیگر نیازی به صرف هزینه بالا جهت نصب دوربینهای واقعی نخواهید داشت

لازم به ذکر است این دستگاه عین یک دوربین حفاظتی دارای بخش های مختلفی مثل لنز و عدسی مصنوعی و لامپ چشمک زن ضبط و ریکورد میباشد که بیننده را به این تصور می اندازد که این دستگاه حتماٌ یک دوربین نظارتی میباشد. حتی برای پر رنگتر کردن موضوع می توانید یک برچسب "این مکان به دوربین مداربسته مجهز میباشد" نیز در آن اطراف بچسبانید.

احساس نظارت و تحت نظر بودن مانع از انجام خیلی از تخلف ها میشود و شما میتوانید همین حس را با هزینه خیلی کمتری ایجاد کنید ، مثلاٌ در مغازه یا اداره و شرکت نیز مشتریان یا کارمندان شما با این تصور که شما دوربین مراقبتی کار گذاشته اید و آنها را زیر نظر دارید رفتار خواهند کرد و چون در این ماکت ها چراغ LED چشمک زن نیز تعبیه شده است (حتی در نور روز هم نور قرمز این چراغ تقریبا از نزدیک قابل رویت است) در همان مرحله ورود به محدوده جلب توجه کرده و همچنین با وجود این لامپ احتمال تشخیص فیک بودن آن به صفر میرسد.

حتی اگر دوربین مداربسته در محل یا مکان خود نصب کرده اید می توانید با تهیه چند عدد از این دوربین های کاذب و ترکیب انها با دوربین های واقعی و نصب آنها در زاویه های مختلف آن مکان را از نظر مراقبت و کنترل فوق العاده و بدون نقطه کور نشان دهید.

پایه این دوربین الکی دارای زانویی میباشد که میتوانید آنرا به هر سمت و طرفی که دوست دارید تغییر جهت داده و نشانه گیری کنید تا بهترین زاویه پوشش را در ذهن بیننده تداعی کند.

مناسب برای استفاده در بیشتر مکانها مثل منزل - فروشگاه و مغازه و سوپرمارکتها- متل و هتلها - کارخانجات - پارکینگ ها - موزه ها - بنگاه های املاک یا ماشین - رستورانها و حتی جاهای شخصی مثل پارکینگ ماشین و مسیر و معبر ورودی و ...

خصوصیات:

دوربینی شبیه دوربین مراقبتی واقعی جهت جلوگیری از صدمات مالی و حتی جانی (سرقت مسلحانه)

دارای بازو و زانویی با قابلیت تغییر زاویه دوربین

داشتن شبه سیستم مراقبتی بدون پرداخت هزینه بالا

بدون نیاز به سیم کشی

باتری مورد نیاز: 2 عدد باتری قلمی (در بسته بندی موجود نیست)

اندازه: حدود 124*124*240 میلیمتر

وزن خالص: 255 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×