• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

لیزر مه شکن اورجینال خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
با نصب این محصول در عقب خودرو با ایجاد خطی ممتدبه اندازه عرض خودرو ( فاصله قابل تنظیم و دلخواه توسط شما) بر روی زمین باعث روییت شدن خودرو شما در شرایط بد آب و هوای (برف - مه - باران) میشود و خطرات ناشی از برخورد به دلیل عدم دید کافی خودرو های عقب با خودرو شما را کاهش میدهد رانندگان در هنگام تصادف از عقب کمترین نقش ممکن را داشته و این وسیله موجب هشدار به رانندگان پشت سر شما به منظور جلوگیری از نزدیک شدن بیش از حد به شما می شود.

مشخصات:
پوسته  آلیاژ آلومینیوم ، قوی و با دوام
فوق العاده موثر در جلوگیری از وقوع حوادث ترافیکی
لنز قابل چرخش جهت تنظیم نور لیزر به صورت عمودی و افقی
پلاگ اند پلی بدون نیاز به تغییرات در سیم کشی مدار
مصرف برق کم با ماندگاری طولانی ، بدون تولید و ایجاد گرما
مقاوم در برابر حرارت، با دوام، ضد شوک و ضد آب
30،000 ساعت عمر مفید با بالاترین کیفیت
قابل نصب بروی تمامی خودروها

بسته بندی:
لیزر
ترانس
پیچ
چسب دو لایه

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×