• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
شارژر فندکی خودرو سه کانال ویژهشارژر فندکی خودرو سه کانال ویژهشارژر فندکی خودرو سه کانال ویژهشارژر فندکی خودرو سه کانال ویژهشارژر فندکی خودرو سه کانال ویژهشارژر فندکی خودرو سه کانال ویژه

شارژر فندکی خودرو سه کانال ویژه

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:

این محصول یک ترمینال فندکی برای خودروست که خروجی تک پورت فندک خودرو را به 3 پورت تبدیل کرده و برای هر یک از این 3 پورت نیز دارای دکمۀ قطع و وصل برق مجزا می باشد.

این ترمینال دارای 2 پورت USB برای شارژ همزمان گوشی های موبایل یا تجهیزات USB دیگر در خودرو می باشد.

ولتاژ خروجی بخش یو اس بی این محصول 5 ولت بوده و جریان خروجی آن 3 آمپر می باشد.

با خروجی یو اس بی این کالا می توانید انواع تجهیزات USB از قبیل میکروفون، هندزفری، فن و ... را در داخل خودرو استفاده نمائید. 


مشخصات:

طبقه بندی محصول: ترمینال فندکی / شارژر خودرو 

ولتاژ خروجی USB :5 ولت

جریان خروجی: حدود 3 آمپر

تعداد پورت USB :2 پورت

منبع تغذیه: برق خودرو (24-12 ولت)

وزن: تقریباً 100 گرم

 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×