• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرودستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرودستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرودستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرودستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرودستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرودستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرودستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرو

دستگاه بخور سرد و خشبو کننده هوا فندکی خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
آلودگی هوا امروزه از بزرگترین مشکلات شهرهای بزرگ و صنعتی است که مردم با آن دست به گریبان هستند.
این مشکلی زمانی برای شما بیشتر آزاردهنده خواهد بود که راه فراری از آن نداشته باشید مثلاً ترافیک، دستگاه بخار سرد پرتابل دقیقاً در همین مواقع به کار شما می آید و می تواند شما را به اندازه زیادی از این مشکل نجات دهد.
دستگاه بخار سرد پرتابل برای استفاده در ماشین با استفاده از فندکی ماشین تولید شده است که با تولید بخار سرد بتواند رطوبت را تنظیم و آلودگی هوا را کاهش دهد. بخور سرد اتومبیل، از رطوبت سازهای اولتراسونیک می باشد که دارای یک دیافراگم فلزی بوده که با فرکانس فرا صوت مرتعش گردیده و آب را به صورت مه به فضای اطراف پراکنده می کند.
تکنولوژی اولتراسونیک (مافوق صوت) یکی از کاملترین و اصولی ترین راهها برای انتقال انرژی به درون آب و تبدیل آن به آب در اندازه ۱ تا ۵ میکرون و جهش آن به بیرون توسط یک فن کوچک می باشد.
در ضمن یونی که از این دستگاه متصاعد می شود تازگی و رطوبت ویژه ای به محیط می بخشد.
دستگاه رطوبت ساز ماشینی قابلیت خاموشی خودکار پس از ۲ ساعت و امکان افزودن گیاهان دارویی را نیز دارد که می توان برای افرادی که دارای نارسایی های تنفسی، آسم ، آلرژی و .. هستند بسیار مناسب و کارآمد باشد.
از این دستگاه میتوان برای خوشبو کردن فضای داخلی خودرو (با افزودن اسانس های مختلف) نیز استفاده نمود.

ویژگی ها:
بخور سرد و خوشبوکننده فندکی خودرو
نوع کاربری داخل خودرو
ظرفیت مخزن حدود 50 سی سی
کلید پاور لمسی
مناسب برای فضای داخلی خودرو
ریموت کنترل ندارد
قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب
فاقد هشدار (آلارم) اتمام آب
دارای فیلتر ضد رسوب
شارژ از طریق فندکی ماشین (از ۳.۵ ولت تا ۱۴ ولت)
قابلیت اضافه نمودن خوشبوکننده
دارای پکیجینگ

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×