• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
شارژر باطری 12 ولت 10 آمپر هوشمند حرفه ای جدید

شارژر باطری 12 ولت 10 آمپر هوشمند حرفه ای جدید

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
دستگاه شارژر هوشمند خانگی مخصوص باتری های 6 یا 12 یا 24 ولتی (بستگی به مدل انتخابی) بوسیله برق شهری  220ولت با خروجی 10 یا 20 یا 30 آمپر (بستگی به مدل انتخابی) و با قابلیت تعیین آمپر خروجی و نمایش دما، ولتاژ و جریان خروجی
با این اسمارت شارژر سوئیچینگ معرفی شده شما می توانید انواع باطری های موتورسیکلت یا ماشین در آمپرها و نوعهای مختلف و گوناگون )باطری اسیدی ، باطری خشک ، باطری اتمی)  را در منزل یا در تعمیرگاه و گاراژ خود یا هرجایی که به پریز برق دسترسی دارید شارژ کنید.
و حتی میتوانید این کار را بدون نیاز به باز کردن و در آوردن باطری اتوموبیل انجام دهید ، فقط کافیست کلیپسی های ماشین را از باطری باز کرده و جای آن انبرک های دستگاه شارژر معرفی شده را به طور صحیح به قطب های باطری ماشین وصل نمائید و سپس دستگاه شارژر را به پریز برق متصل کنید.
این دستگاه بصورت اتوماتیک با شارژ هوشمند هنگام پر شدن باطری آمپر خروجی را بصورت اتوماتیک کم می کند و بدین وسیله مانع از شارژ شدن بیش از حد (اورشارژ Over Charge) و آسیب رسیدن و کم شدن عمر باطری میشود.
ساخته شده از قطعات و لوازم درجه یک با پایداری و دوام بالا
شارژ سریع و ایمن
دارای کابل انبری اتصال به باطری
در صورتیکه کمترین آمپر خروجی را بر روی دستگاه انتخاب کنید این حالت میتواند برای افزایش طول عمر سلولهای باطری و بازیابی تدریجی سلولهای غیر فعال و مرده باطری موثر باشد (به شرطی که سلولهای باطری کیفیت درجه یک داشته باشند و عمر سلولهای باطری و زمان عدم استفاده باطری خیلی طولانی نشده باشد)

 روش استفاده:
1-انبرها را جدا از هم بگذارید (انبرها به هم نچسبیده باشند، در اینصورت ممکن است برق خروجی به داخل دستگاه برگردد و باعث آسیب رسیدن به آن شود) سپس دستگاه را به برق وصل کنید
2-ابتدا باید حجم آمپر باطری موردنظر را بدانید، سپس بر اساس جدول کنار صفحه نمایش، آمپر خروجی را بوسیله دکمه Current بر روی آمپر متناسب با باطری موردنظر قرار دهید (مثلا در مدل 10 آمپری 12 ولتی برای باطری های با حجم 10 الی 20 آمپر مقدار متناسب و استاندارد شارژ را 4 آمپر نوشته) .
توضیح: آمپر بیشتر میتواند سرعت شارژ را بالاتر ببرد ولی باعث کاهش عمر سلولهای باطری بصورت تدریجی خواهد شد (هر چه آمپر از حد استاندارد اعلام شده بیشتر باشد آسیب به سلولهای باطری بیشتر خواهد بود یعنی عمر باطری در این حالت بستگی به میزان آمپر دارد، ولی در صورت افزایش آمپر تا 1.5 برابر حالت استاندارد عمر باطری درصد کمی کوتاه میشود و زیاد نگران کننده نیست.
برای افزایش اطلاعات خریدار و رعایت نحوه مصرف میباشد). بنابراین توصیه میشود فقط زمانیکه عجله دارید آمپر خروجی را افزایش دهید و در بقیه اوقات از جدول مذکور تبعیت کنید.
3-حدود 5 الی 10 دقیقه صبر کنید. صرف این زمان اجباری نیست و میتوانید پس از نصب انبرک ها دستگاه را به برق زده و شارژ را شروع کنید.
توضیح: با تستی که انجام دادیم متوجه شدیم در صورتیکه این زمان صرف نشود قسمت نمایش دستگاه اعداد درست و صحیحی در مورد دما یا آمپر و ولتاژ نمایش نخواهد داد، بنابراین اگر میخواهید اطلاعات دقیقی از ولتاژ خروجی و دما و بقیه موارد را بر روی صفحه نمایش ببینید پس این زمان را بعد از روشن شدن دستگاه صبر کنید و سپس انبرک ها را به باطری وصل کنید
4-انبرک ها را به طور صحیح به پین های باطری وصل کنید، اکیدا توصیه میشود که حتما از اتصال صحیح کابل ها به باطری مطمئن شوید (انبر قرمز به پین مثبت باطری و انبر مشکی به پین منفی باطری)، احتیاط باعث عدم آسیب رسیدن به دستگاه و باطری و افزایش طول عمر دستگاه و باطری شما خواهد شد.
5-وقتی عدد آمپر خروجی روی صفحه نمایش دستگاه به عدد 1 یا صفر رسید نشانگر این است که باطری شارژ کامل شده است و خروجی شارژر بصورت اتوماتیک کم شده است.
 
نکته:
لازم به ذکر است این دستگاه باید به طور مستقل به باطری وصل باشد یعنی هنگام شارژ باطری هیچ دستگاه دیگری به باطری وصل نباشد، بنابراین اگر میخواهید باطری روی ماشین را شارژ کنید ابتدا باید کابل های ماشین را از باطری باز کرده و جدا کنید و سپس انبرک های شارژر را به پین های باطری وصل کنید.

خصوصیات و مشخصات شارژر برقی فوق هوشمند پیشرفته با قابلیت انتخاب آمپر و جریان خروجی:
مدل: DC-1210  یا DC-1220 یا DC-2420 یا  DC-2420
قابلیت تعیین آمپر شارژ (سرعت شارژ)
نظارت و مدیریت مراحل شارژ
دارای سیستم محافظت از آور شارژ یا برگشت برق موقت
دارای فن خنک کننده مدار و قطعات داخلی شارژر
صفحه نمایش ال سی دی با نمایش اطلاعات موثر و اصلی دستگاه و باطری
قابلیت انتخاب تابع نمایشی روی صفحه مثل دما یا جریان خروجی یا ولتاژ
ولتاژ ورودی: 220 ولت AC
جریان ورودی: 2.5 آمپر
خروجی ولتاژ: 6 یا 12 یا 24 ولت DC
جریان شارژ: در مدلهای 10A یا 20A یا 30A
دمای کارکرد مجاز: 10- الی 40+ درجه سانتیگراد
دمای نگهداری دستگاه در حالت خاموش و عدم استفاده: 20- الی 70+ درجه سانتیگراد
استانداردها:  ISO,CTIA,CE
اندازه دستگاه:  
مدل 10 آمپر: 68*128*153 میلیمتر
 
اطلاعات فروش:
1-توجه: موقع اتصال انبرک ها به پین های باطری لطفا به منفی یا مثبت بودن آنها توجه کنید و سپس وصل کنید. در صورت اتصال معکوس ممکن است به دستگاه و حتی باطری شما آسیب برسد.
2-شکل و اندازه باکس و کلیدها یا نوشته های روی دستگاه یا لبه داشتن و نداشتن بدنه یا شکل و نوع انبرها و ...در مدلهای مختلف ممکن است کمی متفاوتتر از آنچه در عکس ها مشاهده میکنید باشد.
3-مدل شارژر را بر اساس ولتاژ و آمپرهای باطری های مورد استفاده انتخاب کنید. مثلا برای باطری با حجم 15 آمپری انتخاب شارژر 20 یا 30 آمپری مناسب نیست و بهترین و سازگارترین انتخاب شارژر 10 آمپری میباشد.

تناسب آمپر شارژ با حجم باطری (در شارژر مدل 10 آمپری):
باطری های با حجم کمتر از 10 آمپر: شارژ 2 آمپر
باطری های با حجم بین 10 و 20 آمپر: شارژ 4 آمپر
باطری های با حجم بین 20 و 40 آمپر: شارژ 6 آمپر
باطری های با حجم بین 40 الی 120 آمپر: شارژ 10 آمپر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×