• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین اسپرت خودرو SJ3000دوربین اسپرت خودرو SJ3000دوربین اسپرت خودرو SJ3000دوربین اسپرت خودرو SJ3000

دوربین اسپرت خودرو SJ3000

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
دوربین ورزشی SJ-۳۰۰۰
ابعاد ۵۹,۲۷×۴۱.۱۳×۲۹.۲۸ سانتی متر
زاویه دید ۱۷۰ درجه
ضد آب تا ۳۰ متر زیر آب
لنز ۱۷۰° HD wide-angle lens
پورت ورودی
پورت خروجی USB۲,۰
سیستم عامل
Win۷ – Mac os – Windows XP – VistaorAbove

مشخصات فنی:
کیفیت تصاویر ۱۲ مگاپیکسل – ۸ مگاپیکسل – ۵ مگاپیکسل
صفحه نمایش
LTP

بررسی:
دوربین ورزشی شرکت SJ۳۰۰۰ یکی از محبوبترین دوربین های تولیدی شرکت HD می باشد که بر خلاف قیمت مناسب آن ویژگی هایی بسیار غنی تر و بهتر از دوربین های ورزشی با برند های بزرگ و سرشناس می باشد و در عمل این کوچک شرکت چینی ،چیزی کمتر از بزرگ های این حوزه کم ندارد.
دوربین  SJ۳۰۰۰ یک دوربین ورزشی چند منظوره می باشد که قادر به ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p ×۳۰ FPS  و گرفتن عکس می باشد.همچنین ضد آب تا عمق ۳۰ متر می باشد که برای این منظور از غلاف و قاب مخصوص آن استفاده می شود که در بسته بندی آن گجت های اضافی بسیاری دیده می شود.
مشخصات دوربین ورزشی SJ۳۰۰۰
از جمله ویژگی ها و مشخصات این دوربین

سنسور ۱۲ مگا پیکسل CMOS
مجهز به صفحه نمایش ۱,۵” LCD
وضوح تصویر: ۱۲ mp, ۴۰۰۰ x ۳۰۰۰ – ۸ mp, ۳۲۶۴ x ۲۴۴۸  – – ۵ mp, ۲۵۶۰ x ۱۹۲۰   – ۳ mp, ۲۰۴۸ x ۱۵۳۶  -۲ Megapixel, ۱۹۲۰ x ۱۰۸۰  (recommended) – ۱,۲ Megapixel, ۱۲۸۰ x ۷۲۰
کیفیت ویدئو: -HD ۱۹۲۰ x ۱۰۸۰p / ۳۰ fps – HD ۱۲۸۰ x ۷۲۰p / ۶۰ fps -۸۴۸ x ۴۸۰p / ۶۰ fps – ۶۴۰ x ۴۸۰ / ۶۰ fps
فرمت فشرده سازی: H,۲۶۴
تا ۴ برابر قابلیت زوم دیجیتال
دارای زاویه دید باز ماهی (۱۷۰درجه) با فاصله کانونی ۲,۹۹ میلی متر و دیافراگم ۲.۸
پشتیبانی از  کارت حافظه Micro SD کلاس ۶ به بالا تا ظرفیت ۳۲ گیگا بایت
کانکتور های USB ۲,۰ و HDMI
باتری لیتیوم یونی ۹۰۰ میلی آمپری
ابعاد ۲۹,۸ x ۵۹.۲ x ۴۱mm
وزن ۴۴ گرمی بدون باتری و ۵۸ گرمی با باتری

طراحی SJ۳۰۰۰
طراحی این دوربین بسیار بسیار شبیه به دوربین های GoPro می باشد.اولین چیزی که با گرفتن این دوربین در دستانتان به آن فکر خواهید کرد ابعاد بسیار کوچک ۵۹,۳ x ۴۱.۱ x ۲۹.۳ mm آن با وزن بسیار سبک آن به اندازه ۵۸ گرم با باتری می باشد که به راحتی قابل حمل بوده و در جیب شما جای خواهد گرفت.

ویژگی های ویدئو
اگرچه که این دوربین  یک دوربین DSLR سطح بالا یا دوربین فیلمبرداری گران قیمت نیست ، اما ویدئو فوق العاده ای نسبت به مبلغ آن برای غالب کاربران ارائه می کند.فاصله کانونی ۲,۹۹ میلی متری با دیافراگم ۲.۸ لنزهای آن ،شما را قادر می سازند تا میدان دید بزرگی را برای تهیه عکس و فیم داشته باشید. با این دوربین شما می توانید ویدیو های با کیفیت بالا در حالت ها و کیفیت های مختلف تهیه نمایید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×