• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

سوئیچر هوشمند دوربین خودرو همه کاره جدید

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
با نصب سویچر و دوربین، تصویر جلو و طرفین خودرو را در مانیتور (یونیت) فابریکی خودرویتان ببنید.
بدون خدشه به سیم کشی خودرو قابلیت ورودی DVD ( یا نصب دیجیتال تی وی) دارد که برای خودروهایی مثل جک اس5 منوال یا دنا یا سراتو آپشنال و …،که تنها یک ورودی تصویر دارند مناسب است.
با سیستم هوشمند دوربین انواع خودروها با سیستم CAN کاملا سازگار است. 
دوربین جلو بصورت اتوماتیک ۱۵ ثانیه فعال هست تا هنگام خروج از پارک یا پارکینگ صدمه به گوشه ها سپر نرسد.
با فعال کردن دسته راهنمای خودرو دوربین زیر آینه ی انتخابی فعال و تصویر بروی یونیت قابل مشاهد است.
امکان فعال شدن فقط دوربین جلو یا طرفین با کلید مجزا امکان ضبط تصاویر دوربین جلو DVR (آپشن انتخابی) نصب بر روی تمامی خودروها و یونیت های اندرویدی و ویندوزی با نصب بسیار آسان – عملکرد سویچر در واقع بین یونیت و دوربین ها یک واسطه قرار می گیرد که وقتی شما دنده را Rبه D (از دنده عقب به دنده جلو ) و یا بلعکس حرکت دهید دوربین جلو و یا عقب هوشمند با can خودرو تعویض می شود. 
ضمنا اگر بخواهید به جلو حرکت کنید یک کلید به سویچر نصب میشه تا هرزمان که بخواهید دوربین جلو روشن می ماند و تصویر جلو را نمایش می دهد. 
همچنین با نصب دوربین در زیر آینه خودرو براحتی طرف انتخابی بوسیله اهرم راهنما قابل مشاهده است و کمک بسزایی در هنگام پارک کردن خودرو یا گردش به تغییر لاین در هنگام رانندگی دارد. 

اطلاعات:
مناسب برای تمامی خودروها
بهمراه راهنمای پارسی
ضریب مصرف برای هر خودرو 1 عدد
قابل نصب بروی تمامی خودروها 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×