• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
نرم‌افزار راهياب تارگت اندروید خودرونرم‌افزار راهياب تارگت اندروید خودرونرم‌افزار راهياب تارگت اندروید خودرونرم‌افزار راهياب تارگت اندروید خودرو

نرم‌افزار راهياب تارگت اندروید خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
نرم افزار راهياب تارگت (Target)، يكي از قويترين نرم‌افزار‌هاي موجود در بازار جهاني بوده كه از بالاترين سطح امكانات و توانايي‌ها براي راهيابي و مسيريابي برخوردار مي‌باشد.
شما مي توانيد با استفاده از منوهاي ساده فارسي (به همراه 25 زبان مختلف دنيا) و در عين حال کارآمد اين نرم افزار، در کمترين زمان ممکن به مکان مورد نظر خود رسيده، تا ديگر نگران از دست دادن زمان براي رسيدن به مقصد خود نــباشيد. 
نرم‌افزار تارگت قابليت نصب بر روي اكــثر پلت فرمها را دارا بوده و قابــل نـصب بر روي دستـگاه‌هايي با سيستم عـامل آندرويد (Android) مي‌باشد. 

خصوصیات:
دوربين كنترل سرعت
دوربين كنترل سرعت براي اولين بار در کشور مکان دقيق بيش از 3,000 دوربين کنترل سرعت در تمامي شهرها و جاده هاي کشور به نسخه جديد نرم افزار اضافه گشته تا از اين طريق کاربران بتوانند نسبت به کاهش سرعت خود در مسير، قبل از رسيدن به هر يک از اين دوربين هاي کنترل سرعت اقدام نمايند.
        
طرح ترافیک
استفاده از اين قابليت که به تازگي به نرم افزار اضافه گرديده است، قبل از مسيريابي نرم افزار از کاربر در خصوص داشتن آرم طرح ترافيک سوال مي کند. اگر کاربر گزينه بلي را انتخاب کند نرم افزار با در نظر گرفتن محدوده طرح ترافيک شروع به مسيريابي مي کند، در غير اين صورت نرم افزار براساس مسيرهاي خارج از محدوده طرح ترافيک به مسيريابي ادامه مي دهد.
    
ساختمان هاي سه بعدي
ساختمان هاي سه بعدي براي اولين بار در کشور سعي شده است تا در تمامي شهرهاي کشور بناهای شاخص به صورت سه بعدي در نرم افزار نمايش داده شوند، اين امکان علاوه بر نمايش زيباتر نقشه در تطابق مسير با نقشه توسط کاربر کمک شايانی می نمايد. 

حداكثر سرعت مجاز
اين قابليت ميزان حداکثر سرعت مجاز را در تمامي خيابانها به کاربران نشان خواهد داد و در صورت افزايش سرعت به بيش از سرعت مجاز نرم افزار شروع به اعلام اخطار در خصوص کاهش سرعت خواهد نمود.
    
راهنمايي صوتي وتصويري
نرم‌افزار تارگت در هنگام مسيريابي، شما را از ابتداي مسير به صورت صوتي و تصويري تا رسيدن به مقصد راهنمايي مي‌كند. يكي از قابليت‌هاي جديد اين نرم‌افزار راهنمايي تصوير در تصوير(PIP) مي‌باشد كه اين قابليت كمك شاياني در هنگام راهنمايي به شما خواهد كرد.
        
مسيرهاي يك طرفه و ورود ممنوع
نرم افزار تارگت در هنگام پيشنهاد مسير، تمامي پارامترها از جمله مسيرهاي يكطرفه، دوطرفه و ورود ممنوع را مورد بررسي قرار خواهد داد تا كاربران با کمترين خطا و کوتاهترين زمان ممكن به مقصد مورد نظر خود برسند.
    
بيش از 25 زبان مختلف دنيا
امكان انتخاب 25 زبان مختلف دنيا (فارسي، تركي آذری، انگليسي، فرانسوي و ....) در هنگام راهنمايي صوتي وجود دارد.
        
آدرس دهي از طريق تصوير(Photo Finding)
امكان يافتن مقصد از طريق تصاويري كه به آنها مختصات جغرافيايي (طول و عرض جغرافيايي) نسبت داده شده است. کاربر مي‌تواند تصوير هر نقطه كه مايل باشد را به نرم‌افزار اضافه نموده و در هنگام مسيريابي، آن عكس را به عنوان مقصد براي نرم‌افزار تعيين نمايد.
    
نقاط مهم (POI)
نسخه کنوني نرم افزار تارگت حاوي اطلاعات بيش از 600,000 اماکن مهم در تمامي شهرها اعم از تمامي رستوران‌ها، فست فودها، جايگاه‌هاي سوخت، بيمارستان‌ها، مساجد، حسينيه‌ها، سينماها، پارکها، مراکز فرهنگي، آتش نشاني‌ها، ايستگاههاي پليس و ... مي‌باشد.
        
ضبط و اضافه كردن مسير
امكان ضبط و اضافه كردن مسير جديد به نقشه موجود در نرم‌افزار، به خصوص در مناطقي كه نقشه آنها موجود نمي‌باشد.
    
اعلان هشدار سرعت غير مجاز(Speed Alarm)
عال سازي اين قابليت جديد، به راننده در هنگام رانندگي با سرعت بالاتر از حدمجاز اعلان اخطار صوتي و تصويري مي‌نمايد تا راننده سرعت خود را تا حد مجاز كاهش دهد.
        
نقشه
نسخه كنوني نرم افزار راهياب تارگت شامل نقشه بيش از 540 شهر از شهرهاي و جاده‌هاي اصلي كشور بوده كه همگي به روز و مربوط به سال 1394 مي باشند. برخي از نقشه هاي موجود در اين نرم افزار عبارتند از تهران، كرج، مشهد، اردبيل، اروميه، تبريز، آمل، ساري، شيراز، كيش، اهواز، اصفهان، قم، يزد، لاهيجان، رشت، ساري، پرند، شهريار و
    
تنظيمات احتياط(Safemode)
اين قابليت در جهت افزايش تمرکز كاربران طراحي گرديده است به نحوي كه، کاربر قبل از حركت مي‌بايست مقصد را براي نرم‌افزار تعيين نمايد و بعد شروع به حركت نمايد، در زمان حركت منوهاي نرم‌افزار غيرفعال خواهند شد تا بدين شكل راننده در هنگام رانندگي تمركز خود را جهت كار با نرم‌افزار از دست ندهد. كه اين امكان احتمال وقوع تصادف در هنگام رانندگي را كاهش خواهد داد.
        
نوع مسيريابي
امكان انتخاب نوع مسيريابي براساس كوتاهترين مسير و يا سريع ترين مسير
    
نزديكترن نقطه مهم به خودرو
با استفاده از اين امكان مي‌توانيد در حين رانندگي از نرم‌افزار بخواهيد تا نزديكترين نقطه مهم (پمپ بنزين و يا...) را نسبت به موقعيت كنوني شما پيدا و شما را تا رسيدن به آنجا راهنمايي كند.
        
نقاط مورد علاقه (Favourite)
امكان اضافه/حذف نقاط مورد علاقه و يا منزل (Home) بر روي نقشه و همچنين امكان تعريف هر يك به عنوان مقصد
    
ارتباط با ماهواره‌هاي GPS
امكان ارتباط نرم‌افزار با حداقل 12 ماهواره GPS، كه اين خود باعث بالا رفتن دقت نرم‌افزار براي مسيريابي و موقعيت نمايي خواهد شد
        
شبيه سازي
امكان شبيه‌سازي مسير در اماكني كه سيگنال دريافتي ضعيف و يا به طور كلي وجود ندارد(هر جاي مسقف مانند داخل منزل، داخل تونل و …)
    
ضبط مسيرهاي جديد بر روي نقشه
با استفاده از اين امكان مي‌توان مسيرهاي برون شهري فرعي را كه بر روي نقشه موجود نمي‌باشند را ضبط و بر روي نقشه اضافه نماييد ت در مسيريابي هاي بعدي بتوان از آن استفاده نمود.
        
حالت نمايش 3 بعدي و 2 بعدي
امكان انتخاب ديد دوبعدي و يا سه بعدي نسبت به نقشه
    
تنظيمات نمايش نقشه
با استفاده از اين امكان كاربران مي‌توانند تنظيمات نمايش نقشه را (رنگ خيابانها، اتوبان ها و ...) را به هر رنگي كه مورد علاقه‌شان باشد تغيير دهند
        
نقشه ديگر كشورها
با استفاده از این نرم افزار شما می توانید در خارج از ایران نیز از این نرم افزار استفاده نمایید، فقط کافی است نقشه کشور مورد علاقه خود را خریداری کرده و به سایر نقشه های موجود بر روی نرم افزار خود اضافه و استفاده نمایید.
    
قبله نما
يكي ديگر از امكانات جديد نرم افزار تارگت قبله نما مي باشد; كاربران گرامي مي توانند با استفاده از اين قابليت جديد و با دقت بالا نيازهاي خود را بر طرف نمايند.
        
مختصات جغرافيايي
شما میتوانید با استفاده از این قابلیت مقصد خود را با استفاده از مختصات جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی) برای نرم افزار تعیین نمایید. نرم افزار با توجه به مختصات نقطه وارد شده شما را تا رسیدن به آن نقطه به صورت صوتی و تصویری راهنمایی خواهد نمود . 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×