• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610ردیاب خودرویی مدل AGT-610

ردیاب خودرویی مدل AGT-610

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 6,000,000تومان5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
ردياب خودرو افرا مدل AGT-610، سامانه ايست بسيار کارا و فوق العاده که از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکيل شده است.
اين محصول در ابعاد مناسب طراحی شده و امکان رديابي هر نوع وسيله نقليه را با تغذيه 12 ولت مستقيم (مانند آنچه در اکثر خودروها و موتورسيکلت ها موجود است) براي مالک آن فراهم می آورد.
اين دستگاه دارای 2 آنتن GPS و GSM می باشد. 
دستگاه پس از دريافت مختصات جغرافيايی و مکان يابی خود، توسط آنتن GPS، اطلاعات محاسبه شده شامل موقعيت خودرو با دقت بهتر از 12 متر (سرعت، جهت حرکت خودرو و اطلاعات تکميلی ديگر توسط سيمکارت داخلي به سيستم مرکزی فرستاده و مالک خودرو ) يا مدير شرکت می تواند با استفاده از کامپيوتر شخصی، موبايل و تبلت موقعيت خودروی مد نظر را به دقيق ترين شکل ممکن روی نقشه مشاهده نمايد. و همچنين از گزارشات عملکرد خودرو طی روز های گذشته مطلع شود. 

سخت­ افزار ردیابی(Tracker Device): این بخش از سامانه که دارای ابعاد mm 54*30*117 و وزن gr160 می­باشد، درون خودرو به صورتی که الزاما قابل رویت نباشد، قرار داده می­شود. امواج ارسالی از سوی 42 ماهواره تحت استاندارد سیگنال L1/CA Code با فرکانس MHz1575.42توسط این بخش دریافت می­شود. سپس به کمک یک پردازنده مرکزی، با استفاده از یک بورد مخابراتی پیشرفته داده­های ماهواره­ای دریافت شده، پردازش و تحلیل می­شوند و اطلاعات مفیدی تهیه می­گردد. این اطلاعات با استفاده از آنتن GSM و بر بستر شبکه انتقال داده تلفن همراه (GPRS) به صورت کدگذاری شده به یک سرور مرکزی ارسال می­شوند. این بخش به گونه­ای طراحی شده است که می­تواند هر 4 باند مخابراتی استاندارد دنیا را پشتیبانی نماید (Quad band GSM/GPRS 850/900/1800/1900 MHz). از آنجایی که کلیه بخش های سامانه درون کشور طراحی و تولید می شود، هیچگونه اطلاعاتی از ابر امنیتی کشور خارج نمی شود که به نوبه خود می تواند یک مزیت رقابتی منحصر به فردی در زمینه حفظ امنیت اطلاعات سازمان ها باشد.

نرم ­افزار سرور(Server Software): اطلاعات تولید شده در بخش سخت­ افزار، در اولین گام با استفاده از آنتن­های BTS مخابراتی و بر بستر GPRS به نرم افزار سرور وارد می­شوند. ارتباط دستگاه با نرم افزار سرور بر پایه TCP/IP و یک Valid IP برقرار می­گردد که باعث بالا رفتن هر چه بیشتر امنیت ارتباط و حفاظت اطلاعات است. نرم­افزار سرور ابتدا کدهای ارسالی از سخت­افزار را ترجمه نموده تا اطلاعات قابل دریافت گردند. کلیه اطلاعات دریافتی، مطابق استانداردها و خروجی­های از پیش تعریف شده توسط نرم­افزار سرور مجددا پردازش می­گردند.

نرم­ افزار پایگاه داده (Data Base Software): پس از پردازش اطلاعات در نرم­افزار سرور، کلیه اطلاعات تولید شده در نرم­ افزار پایگاه داده ذخیره می­شوند. حجم اطلاعات تولید شده به گونه­ای است که این فرایند به صورت مستمر و در کسری از ثانیه رخ می­دهد. ساختار پایگاه داده به صورتی طراحی شده است که کلیه اطلاعات طبق یک الگوریتم استاندارد و بهینه ذخیره می­شوند. این ویژگی باعث می­شود فراخوانی اطلاعات بسیار سریع و با انعطاف­پذیری زیادی در تهیه گزارش­های مختلف انجام گردد.

نرم ­افزار کاربر (Client Software): نرم افزار کاربر به صورت Web Base طراحی شده است. کاربر می­تواند در هر زمان و هر مکان با استفاده از یک دستگاه کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا تلفن همراه هوشمند از طریق اتصال به اینترنت از وضعیت ناوگان حمل و نقل خود مطلع گردد. به دیگر سخن، خروجی کلیه فرایندهایی که در سه بخش قبلی سامانه روی می­دهد، با استفاده از نرم­افزار کاربر قابل رویت می­باشد. در بخش نرم­افزار کاربر امکانات فراوانی برای سهولت در پایش و مدیریت ناوگان پیش­بینی شده است. بکارگیری استاندارد طراحی کاربر پسند (User Friendly ) این مزیت را ایجاد نموده است که کاربران بدون هیچگونه پیچیدگی و سردرگمی بتوانند بدون خستگی و اتلاف وقت استفاده­های لازم را کسب نمایند. امکان مشاهده کلیه خودروها بر روی چندین نوع نقشه، تهیه گزارش­های مختلف مدیریتی مانند مسیرهای پیموده شده و سرعت­های مختلف متحرک در گذشته، تعیین محدوده­ها و مسیرهای مجاز و غیر مجاز تردد و ... . همچنین از قسمت مدیریت کاربران، نرم­افزار می­تواند به صورت درختی و با رعایت سلسله مراتب سازمانی به تعداد نامحدود کاربران امکان دسترسی را میّسر سازد. 

ویژگی ها:
قابلیت کار با سیم کارت های مختلف )ایرانسل و همراه اول(
قابلیت کارکرد در محدوده های خارج از پوشش شبکه موبایل
دارای باطری داخلی به مدت 8 ساعت
دارای حافظه داخلی
دارای درگاه سیم كارت
قابلیت شارژ سیم كارت از راه دور و از طریق پیامک
قابلیت ارسال پیامک خاموشی از راه دور در صورت سرقت خودرو
امکان ارسال پیام هنگام قطعی برق ورودی دستگاه
امکان ارسال پیام هنگام اتمام شارژ باطری داخلی دستگاه
امکان ارسال پیام هنگام قطعی GPS دستگاه
امکان دریافت تنظیمات جدید ارسالی توسط سرور
امکان دریافت تنظیمات جدید توسط پیامک
مصرف پایین برق
هشدار هنگام نقص فنی
قابلیت کارکرد با ولتاژ 12 تا 24 ولت
مجهز به پردازنده PIC
امکان اتصال انواع ماژول های دیجیتال
امکان ارسال پیام در صورت باز شدن درب خودرو
امکان ارسال پیام در صورت روشن شدن خودرو
امکان ارسال پیام در صورت سرعت غیر مجاز تعریف شده برای خودرو
امکان ارسال پیامک در صورت ورود یا خروج از محدوده تعریف شده
امکان استعلام سرعت توسط پیامک
امکان استعلام زاویه حرکت توسط پیامک
امکان استعلام دمای دستگاه توسط پیامک
امکان استعلام از وضعیت GPS و GPRS
قابلیت نصب میکروفن

ویژگی های نرم افزاری:
نمایش آخرین موقعیت خودروها بصورت آنلاین بر روی نقشه
نمایش مسیر حرکت خودرو بر روی نقشه
امکان مشاهده مسیر های پیموده شده گذشته یک خودرو
امکان گزارش گیری از مسافت پیموده شده  
محاسبه تقریبی مصرف سوخت خودرو
امکان گزارش گیری از سرعت خودرو
امکان گزارش گیری از ورود و خروج خودرو در یک محدوده خاص
امکان تعریف محدوده های جغرافیایی مختلف
امکان هشدار هنگام خارج شدن از محدوده مجاز
امکان ویرایش یک محدوده ثبت شده
امکان هشدار هنگام بالاتر رفتن از سرعت مجاز
نمایش حالت های مختلف کاری یک خودرو با رنگهای مختلف
نمایش جزئیات یک خودرو با نگه داشتن اشاره گر بر روی آیکن آن )شامل نام راننده، طول و عرض
جغرافیایی، زمان و تاریخ، سرعت، وضعیت برق دستگاه، وضعیت آنتن جی پی اس(
امکان اندازه گیری فاصله دو نقطه بر روی نقشه
امکان تعریف پایگاه های مختلف
امکان تعریف کاربرهای مختلف با سطوح دسترسی متفاوت
امکان استفاده از انواع واحد های اندازه گیری
امکان ثبت خودرو های جدید
امکان جستجوی یک خودرو
امکان انتخاب یک خودرو از لیست خودروها جهت نمایش موقعیت و یا گزارش گیری
دارای امنیت بسیار بالا نسبت به نفوذ و اقدامات خرابکارانه
ورود با نام کاربری و رمز عبور
امکان ارسال گزارش های مختلف به Excel و یا PDF
امکان چاپ گزارش های مختلف
امکان تعویض نقشه )استفاده از نقشه های استاندارد مختلف(
امکان نشانه گذاری بر روی نقشه
امکان ویرایش و حذف نشانه ها
امکان تغییر رمز عبور 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×