• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کتری فندکی فوما مدل FU-1370

کتری فندکی فوما مدل FU-1370

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان4,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
کتری برقی دو کاره قابلیت استفاده از برق ماشین و هم برق شهری را دارد و این امکان را برای شما به وجود می آورد تا بدون نیاز به اجاق گاز و با صرف حداقل زمان ممکن به راحتی به آب جوش دسترسی پیدا کنید. این نوع از کتری ها به وسیله المنت گرمایشی آب را به سرعت به دمای جوش رسانده و برای کسانی که با کمبود وقت مواجه اند گزینه ای مناسب می باشند تا در مدت زمانی کوتاه برای تهیه غذاهای آماده، چای، نسکافه، شکلات داغ و غیره آب جوش درست کنند.

خصوصیات:
جنس بدنه استیل ضد زنگ
توان مصرفی 12V-120W / 220,240V,50,60Hz-1100W
محدوده ظرفیت0.5 لیتر
طول سیم 1 متر
قابل استفاده در خانه و ماشین و مسافرت
قابلیت اتصال سوکت فندکی خودرو و پریز برق شهری
دارای فیلتر کالک
قابلیت چرخش 360 درجه
دارای چراغ نشانگر روشن شدن
ابعاد  100*100*200 میلی متر
وزن 1 کیلوگرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×