• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
باندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددیباندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددی

باندل چایی و قهوه و شیر کف ساز مسافرتی خودرو بسته 3 عددی

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
1- با لیوان همزن خودکار دارای بدنه ای آلومنیومی با پوشش ABS و دو جداره می باشد و به دلیل دوجداره بودن بدنه آن ، همانند فلاسک قادر است حرارت درون لیوان را تا حدودی نگهداری و مانع سرد یا گرم شدن آن نیز شود. موتوری که در زیر لیوان همزن تعبیه شده با دو عدد باطری نیم قلمی باعث گردش پروانه مقاوم و ظریف تعبیه شده در انتهای لیوان میگردد و مایعات موجود در لیوان نیز مخلوط می گردند (همانند همزن برقی با دور آرام). درپوش لیوان همزن دارای واشر لاستیکی مقاوم جهت عدم نشت مایعات و عدم تبادل هوای داخل و خارج لیوان میباشد و به همین دلیل تا مدت زیادی دمای لیوان (در صورت بسته بودن درب لیوان) ثابت می ماند. مزایای استفاده از لیوان همزن هوشمند: درست کردن نوشیدنی گرم مانند شیرکاکائو، شیر قهوه، قهوه فوری، نسکافه، چای شیرین و... / درست کردن نوشیدنی سرد مانند انواع شربت ها، شیر بستنی و ... / سرد نگه داشتن و گرم نگه داشتن انواع نوشیدنی ها / با توجه به سایز مناسب این لیوان همزن خودکار (11.5 سانتی متر در 8.5 سانتی متر) شما می توانید آنرا به عنوان یک وسیله چند کاره همه جا داشته باشید.

2 - لیوان قهوه ساز مدل CM-TV2 یک محصول عالی و همچنین فوق العاده برای درست کردن قهوه و کاپوچینو می باشد. این محصول دارای طراحی بسیار خلاقانه ای است و برای گرم نگه داشتن قهوه داخل لیوان درب وکیوم دار روی لیوان قرار داده شده است. از ویژگی های لیوان قهوه ساز میتوان به وزن کم و سبک بودن آن برای حمل و نقل و همچنین تحمل گرما با درجه حرارت بالا با بدنه پلاستیکی آن اشاره داشت. روی این محصول دکمه خاموش و روشن کردن نیز برای مخلوط کن آن قرار داده شده است. لیوان قهوه ساز مدل CM-TV2 به وسیله دو عدد باتری قلمی کار میکند و شما میتوانید از این محصول به آسانی در محیط کار و مسافرت و همچنین در منزل استفاده بکنید.

3 - همزن یکی از ابزارهایی است که در آشپزخانه کاربرد زیادی دارد اما به دلیل پیچیده بودن و سخت بودنِ شستشوی آن بیشتر به وسیله‌ای تزیینی تبدیل شده است. همزن مدل GL که درعین ظرافت و ساده بودن، کاربرد مناسبی در هم زدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، تخم مرغ، انواع سس‌ها و مایعات دیگر دارد و نه نیاز به نیروی برق دارد و نه باعث خستگی دست می‌شود چرا که به کمک دو باطری قلمی‌ای در داخل جاباتری، دکمه روشن را به جلو هل می دهید و نوک دستگاه که حالت استوانه دوار دارد به چرخش در می آید. با روشن شدن ماده‌ی مورد نظر را به آرامی هم می‌زند. پره‌های فنری این همزن می‌تواند باعث کف کردن تخم‌مرغ و شیر شود. وزن سبک همزن ایکیا و ابعاد متوسط آن حتی برای استفاده در پیک نیک هم مناسب است و می‌تواند جایگزین خوبی برای همزن‌های حرفه‌ای اما برای کارهای نه چندان حرفه‌ای و روتین آشپزی شود بنابراین نیازی نیست برای ترکیب یک ماده‌ مانند مایعات، همزن برقی را با تجهیزات کامل استفاده و دردسر شستشوی آن را به جان خرید. این همزن دستی باطری‌خور قیمت مناسبی دارد و با کاربرد راحت و آسانش می‌تواند به اصطلاح عصای دست در آشپزخانه باشد.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×