• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
یخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTCیخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTCیخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTCیخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTCیخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTC

یخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTC

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
Dometic یک محصول تجاری توسط گروه Dometic است. Dometic در سال 1968 توسط وسایل تفریحی الکترولوکس ، در آن زمان بخشی از گروه الکترولوکس به عنوان یک برند در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 2001 وسایل اوقات فراغت به EQT Partners واگذار شد و Dometic به عنوان نام شرکت انتخاب شد. محصولی را که مشاهده میکنید یخچال 29 لیتری دومتیک وایکو است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال قابلیت کارکرد آن با برق 12 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند و برای این منظور به یک کابل برق 3 متری مجهز شده است.نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند.یخچال و فریزر اتومبیل وایکو را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و ... استفاده نمود به گونه ای که این دستگاه علاوه بر سیم رابط فندک اتومبیل داری سیم رابط مخصوص دیگری جهت استفاده از برق 220ولت (AC) شهری می باشد.داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد و این امکان را به دستگاه می دهد که پس از خاموش نمودن و خارج کردن ان از اتومبیل بمنظور استفاده در فضای باز، پارکها، جنگلها، کنار دریا و غیره به مدت چندین ساعت برودت داخلی دستگاه را حفظ نماید. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 29 لیتری مدل DCF-SC30-PTC با طراحی بسیار دقیق و زیبا، وزن و سایز کوچک و آسان بودن در استفاده محصولی بسیار کارآمد و محبوب می باشد. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 29 لیتری مدل DCF-SC30-PTC کوچک و سبک بوده به همین سبب حمل آن بسیار آسان می باشد و مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک و مایعات می باشد. مصرف برق این محصول بسیار پایین بوده در عین حال دمای بسیار خوبی برای نگهداری مواد را داراست. 

خصوصیات:
ظرفیت 29 لیتر، فضای بطری های 2 لیتری
فن آوری خنک کننده: ترموالکتریک
ابعاد (WxHxD): 396 x 445 x 296 میلی متر
حجم ناخالص (DIN15502) 29.00 l
وزن خالص [کیلوگرم] - 4 کیلوگرم
ولتاژ ورودی (AC) 220-240 V
فرکانس ورودی 50/60 هرتز
توان ورودی اسمی (AC) 55 W
ولتاژ ورودی (DC) 12V
سر و صدا (DIN60704-1 و 60704-2-14) 39.00 dB (A)
روشنایی داخلی: خیر
مبرد 1، نوع R134a
مصرف حالت اکو 6.20 وات
کلاس آب و هوا (DIN15502) ST
کلاس انرژی EU (DIN15502) A +++
متوسط مصرف برق در AC (DIN15502) 0.168 kWh / 24h
به راحتی خنک کننده و گرمایش در محل کار یا ساحل دریا یا جنگل و ...
خنک کننده تا 18 درجه سانتیگراد زیر دمای محیط
گرمایش تا +65 درجه سانتی گراد
مناسب برای استفاده با ولتاژ 12 ولت DC یا 230 ولت AC
درگاه USB روی جلد برای شارژ دستگاه های تلفن همراه کاربردی است (پورت USB برای شارژ دستگاه های تلفن همراه)
دسته همه کاره نیز به عنوان پشتیبان یا قفل پوشش نیز عمل می کند
با دارا بودن فن آوری خنک کننده ترموالکتریک با کارایی بالا، قیمت بسیار بالایی دارد
به لطف چرخ ها و دسته تلسکوپی، کاملاً قابل حمل است

بسته بندی:
دستگاه خنک کننده و گرم کننده 1 عدد
کابل اتصال برق فندکی 1 عدد
کابل اتصال برق شهری 1 عدد
کتابچه راهنمای کاربر 1 عدد 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×