• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولتدوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولتدوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولتدوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولتدوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولتدوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولتدوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولتدوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولت

دوربین دنده عقب خودرو وایکو 24 ولت

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 30,000,000تومان25,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
یک دوربین کوچک که برای نصب در قسمت عقب خودرو طراحی شده تا دید راننده در هنگام حرکت به سمت عقب را افزایش دهد تا از برخورد قسمت پشت خودرو با موانع یا ماشین‌های دیگر جلوگیری کند. کمبود زاویه‌ی دید فضای پشت خودرو، مخصوصا درهنگام حرکت به سمت عقب و پارک کردن خودرو، یکی از معضلاتی است که بیشتر رانندگان با آن درگیر هستند. این مشکل باعث می‌شود تا راننده نتواند تخمین مناسبی از فضای پشت خودرو داشته باشد که می‌تواند موجب برخورد یا تصادف شود. یکی از بهترین راه‌های مقابله با این مساله استفاده از دوربین‌های عقب خودرو است. این دوربین‌ها در قسمت عقب خودرو نصب می‌شوند و راننده را با کمک یک نمایشگر از وضعیت فضای عقب خودرو آگاه می‌سازند. بعضی از خودروسازان درهنگام تولید خودروهای خود این دوربین‌ها را در قسمت عقب نصب می‌کنند. ولی بعضی از خودروسازان این کار را نمی‌کنند و شخصی که خودرو را خریده باید این کار را انجام دهد. دوربین دنده عقب فناوری است که پارک کردن را تا حدودی آسان میکند. محصول فوق یک دوربین حرفه ای خاص با برق (24 ولت) است که دید خوبی برای راننده ایجاد میکند. دوربین دنده عقب کاملا ضد آب هستش و بدون مشکل در روزهای بارانی هم میتواند برای شما کار کند. این دوربین دنده عقب تصویر بسیار واضح و قابل قبولی رو در روز و حتی شب به شما نمایش میدهد. قابلیت نصب در تمامی خودروهای سنگین (ولوو ، اف هاش ، داف ، اکسور ، اسکانیا ، رنو) را دارا است. 

خصوصیات:
مشخصات دوربین CAM50C-24V
منبع تغذیه: 11-16 ولت
مصرف برق: <1.8 W
سنسور تصویر: 1/4 اینچ سونی رنگی سونی
زاویه دید مورب: 120 °
وضوح تصویر: 270،000 پیکسل
حساسیت <1 لوکس یا 0 لوکس با LED
دمای کار: -20 تا +65 درجه سانتی گراد
میکروفون یکپارچه
چراغ مادون قرمز
گرمایش
رنگ: نقره ای
ابعاد (W x H x D): 9.4 x 6.2 x 4.8 cm
وزن: 200 گرم
قابلیت نصب برای خودروهای سنگین با برق (24 ولت)
بسته بندی
دوربین 1 عدد
کابل 20 متری 1 عدد
متعلقات جانبی دوربین 1 عدد 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×