• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90

دزدگیر و ردیاب خودرو دیفا مدل DVS90

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 30,000,000تومان25,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

توضیحات:

DVS90 یک سیستم دزدگیر کاملاً قابل تنظیم برای اتومبیل شماست. لوازم جانبی اضافی و هشدارهای موبایل امنیت را بهبود می بخشد. DVS90 یک سیستم امنیتی هوشمند است که از اتومبیل شما در مقابل سرقت و همچنین در صورت محرومیت از قطعات و اشیاء با ارزش محافظت می کند. سیستم DVS90 ، مستقل از سطح تجهیزات و مدل، می تواند برای اکثر وسایل نقلیه و مدل ها تنظیم شود. آمارها نشان می دهد که آلارم های اتومبیل تأثیر پیشگیری قابل توجهی دارند. DEFA با بیش از 20 سال تجربه ، همچنان یک رهبر بازار اروپا در این زمینه است. DVS90 شامل: واحد مرکزی، واحد مرکزی مغز سیستم دزدگیر است. با سیستم الکترونیکی خودروها و اجزای مختلف سیستم زنگ دار ارتباط برقرار می کند. واحد مرکزی را می توان برای اکثر انواع و مدل های خودرو سفارشی سازی کرد. ماژول پنجره: چراغ LED چشمک زن قرمز یا ابی در قسمت داخلی شیشه جلو ، به مزاحمان بالقوه هشدار می دهد که ماشین شما مجهز به سیستم دزدگیر DEFA است. این واحد همچنین دارای یک میکروفون داخلی است که در صورت تلاش برای شکستن پنجره ها ، زنگ خطر را ایجاد می کند. آژیر: هنگامی که زنگ خطر شروع به کار کرد، آژیر با صدای بلند و مهار کننده ساطع می شود. DVS90 همچنین می تواند مجهز به یک آژیر پشتیبان شخصی خود باشد که حتی در صورت قطع منبع تغذیه، زنگ خطر را به صدا در می آورد. شکستن پنجره، اعلانات با اطلاع رسانی به مزاحمان بالقوه مبنی بر نصب زنگ خطر، به عنوان یک هدف پیشگیرانه خدمت می کنند. سارقان اتومبیل های بدون زنگ را ترجیح می دهند. قابلیت نصب برای وسایل نقلیه با سیستم الکتریکی 12 یا 24 ولت، با یا بدون CAN-Bus فعال و غیرفعال سازی با کنترل از راه دور اصلی امکان پذیر است.
 

ایمنی بیشتر سیستم هشدار DEFA DVS90 مبتنی بر الکترونیک است که می تواند متناسب با نیازهای فردی سازگار شود. این امر باعث می شود که نصب در اکثر وسایل نقلیه نسبت به سایر سیستم های هشدار با استفاده از ولتاژ باتری 12 ولت یا 24 ولت آسان تر باشد. این به تلاش دستکاری ، شکستن شیشه و تغییرات سطح (سرقت لاستیک) پاسخ می دهد و قادر است بین حرکات خطرناک و بی ضرر در داخل خودرو تشخیص دهد. بنابراین هشدارهای دروغین توسط مگس ها و مواردی از این دست وجود نخواهد داشت. همچنین برای انواع اتوبوس های CAN در وسایل نقلیه امروزی مناسب است.

 

... و بیشتر نظارت داخلی برای وسایل نقلیه بسته و کانورتیبل باز نرم افزارهای ویژه و سایر موارد اضافی از یک سیستم هشدار ساخته شده برای خودرو شما اطمینان می دهند مناسب برای اکثر وسایل نقلیه با ولتاژ 12 ولت یا 24 ولت ، با یا بدون رابط اتوبوس CAN فناوری مایکروویو بین حرکات بی خطر و خطرناک تفاوت قائل می شود حداکثر 14 سنسور می تواند اضافه شود نظارت بر درها ، کاپوت و صندوق عقب توسط کارگاه شما تهیه و مونتاژ می شود.

 

اطلاعات فنی:
شماره: SKU 611900
مدل: DVS90
مدل روی پلاک DVS90

(611901)
محدوده واحد تحویل مرکزی ، آژیر پشتیبان گیری ، ماژول ویندوز ، سنسور حرکت مایکروویو ، سوئیچ تماس کاپوت ، مهار
توضیحات محصول جزء اصلی سیستم هشدار
ابعاد عمق محصول 28 میلی متر
ابعاد ارتفاع محصول 90 میلی متر
ابعاد عرض محصول 105 میلی متر
وزن خالص 1.02 کیلوگرم
برق ولتاژ ورودی (DC) 12/24 ولت
توان ورودی اسمی (DC) 0.24 وات
رنگ: سیاه
گواهینامه های: eMark
لجستیک: EAN-13 7042286119000
ابعاد عمق پاکت 160 میلی متر
ابعاد ارتفاع پاکت 90 میلی متر
ابعاد عرض بسته 180 میلی متر
وزن بسته 1.14 کیلوگرم 
 

اقلام همراه:

یونیت واحد مرکزی 1عدد
آژیر 1عدد
چراغ آژیر 1 عدد
ماژول ویندوز 1عدد
سنسور حرکت 1عدد
سوئیچ تماس کاپوت 1عدد
کلید راه انداز 1 عدد
بسته پیچ و فیوز 1 عدد
متعلقات راه انداز 1 عدد
دفترچه راهنمای زبان انگلیسی 1 عدد



*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×