• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
یخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتر

یخچال و فریزر خودرو وایکو 18 لیتر

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
Dometic یک محصول تجاری توسط گروه Dometic است. Dometic در سال 1968 توسط وسایل تفریحی الکترولوکس ، در آن زمان بخشی از گروه الکترولوکس به عنوان یک برند در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 2001 وسایل اوقات فراغت به EQT Partners واگذار شد و Dometic به عنوان نام شرکت انتخاب شد. محصولی را که مشاهده میکنید یخچال و فریزر 18 لیتری صندوقی دومتیک وایکو است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال و فریزر قابلیت کارکرد آن با برق 12 و 24 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال و فریزر در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند. نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند.یخچال و فریزر اتومبیل دموتیک را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و ... استفاده نمود. داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد. ویژگی بارز یخچال و فریزر ماشین Waeco CDF-18 این واقعیت است که کم حجم ترین مدل یخچال کمپرسور با فریزر (حجم 18 لیتر) است. این مدل حتی توسط خانمها قابل حمل است ، زیرا وزن آن 12 کیلوگرم است. اگر سفر را دوست دارید و آشپزی خانگی را ترجیح می دهید ، پس این لوازم خانگی برای دور زدن ضروری است. یخچال و فریزر آنقدر جمع و جور است که بین صندلی های عقب و جلوی خودرو قرار می گیرد. از ویژگی های این مدل می توان به قابلیت حمل و نقل اسان ان اشاره کرد. با وجود فشردگی آن ، فضای داخلی عمودی کافی است تا بطری های 1.5 لیتری را در خود جای دهد. یک عامل مهم این است که عایق حرارتی بدون استفاده از فوم پلی اورتان ساخته می شود. 

خصوصیات:
گنجایش 18 لیتر
کابل برای اتصال به 12V / 24V
شبکه برای مشخص کردن فضای محفظه
کمپرسور مهر و موم شده است
یکنواختی حالت دما
سیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیه
فضا برای بطری های 1.5 لیتری
پوشش قابل جابجایی ، 2 محفظه: برای انجماد و خنک کننده
اتصال به 220 ولت با استفاده از آداپتور (جداگانه خریداری شود)
دامنه دما +10 ...- 18 ° C
سیستم خنک کننده (مدل) کمپرسور
جداسازی کف پلی اورتان بدون فرتون
خانه های داخلی پلی پروپیلن
مشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.
حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.
توان 12V / 24V
قدرت 35 W
بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستی
روشنایی داخلی ندارد
سیستم ذخیره سازی سرد ندارد
بدون درگاه USB برای شارژ دستگاه های تلفن همراه
تقسیم محفظه داخلی
بدون تخلیه چگالشی
خنک کننده خودکار توربو نیست
اتصال به فندک خودرو
محافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)
تغییر جهت باز کردن درب
پوشش قابل جابجایی است
مکانیسم قفل ایمن
دسته نگهدارنده تاشو
دسته حمل محکم و راحت.
درب آسانسور قابل جدا شدن.
ابعاد (LxWxH) 465x300x414 میلی متر
وزن 12 کیلوگرم است. 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×