• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15

یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
Dometic یک محصول تجاری توسط گروه Dometic است. Dometic در سال 1968 توسط وسایل تفریحی الکترولوکس ، در آن زمان بخشی از گروه الکترولوکس به عنوان یک برند در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 2001 وسایل اوقات فراغت به EQT Partners واگذار شد و Dometic به عنوان نام شرکت انتخاب شد. محصولی را که مشاهده میکنید یخچال 15 لیتری دومتیک وایکو است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال قابلیت کارکرد آن با برق 12 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند و برای این منظور به یک کابل برق 3 متری مجهز شده است. نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند. داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد و این امکان را به دستگاه می دهد که پس از خاموش نمودن و خارج کردن ان از اتومبیل بمنظور استفاده در فضای باز، پارکها، جنگلها، کنار دریا و غیره به مدت چندین ساعت برودت داخلی دستگاه را حفظ نماید. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 15 لیتری مدل TEC-BB-TB15 با طراحی بسیار دقیق و زیبا، وزن و سایز کوچک و آسان بودن در استفاده محصولی بسیار کارآمد و محبوب می باشد. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 15 لیتری مدل TEC-BB-TB15 کوچک و سبک بوده به همین سبب حمل آن بسیار آسان می باشد و مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک و مایعات می باشد. مصرف برق این محصول بسیار پایین بوده در عین حال دمای بسیار خوبی برای نگهداری مواد را داراست. از استراحت خود با TEC-BB-TB15 لذت ببرید. این یخچال سرد و گرم اتومبیل زیبا با فضای داخلی اکثر وسایل نقلیه هماهنگ است ، که به راحتی توسط کمربند ایمنی در صندلی مسافر جلو یا مرکز صندلی عقب بسته می شود. با قابلیت خنک کردن 20 درجه سانتیگراد زیر دمای محیط و گرمای بیش از 65 درجه سانتیگراد بالاتر از دمای محیط - میان وعده ها و نوشیدنی های شما خنک نگه داشته می شوند ، چیپس ها و همبرگرهای شما داغ می ماند. یخچال ترموالکتریک با استفاده اسان و دارای حجم داخلی 15 لیتری است که به راحتی بطری های 1.5 لیتری و 2 لیتری جای می گیرد. 

خصوصیات:
ایده آل برای سفرهای جاده ای و پیک نیک
سرویس دوگانه سرمایش و همچنین گرم کردن غذا و نوشیدنی را سرو می کند
خنک شدن تا 20 درجه سانتیگراد زیر دمای محیط
گرمایش تا +65 درجه سانتی گراد
وزن خالص 5.2 کیلوگرم
ابعاد عمق محصول 462 میلی متر
ابعاد ارتفاع محصول 328 میلی متر
ابعاد عرض محصول 282 میلی متر
وزن خالص 5.2 کیلوگرم
حجم ناخالص (EN 62552) 15.00 l
حجم ذخیره سازی - کل (EN 62552) 15.00 l
چراغ داخلی خیر
حجم ذخیره سازی - کل (EN 62552) 15.00 l
ولتاژ ورودی (DC) 12 ولت
جریان ورودی دارای امتیاز (DC) 3.3 A
مصرف انرژی (DC @ 5/25 درجه سانتیگراد) 40 کیلو وات ساعت در 24 ساعت
مصرف انرژی (DC @ 5/32 درجه سانتیگراد) 40 کیلو وات ساعت در 24 ساعت
کلاس آب و هوا (EN 62552) N
گواهینامه های E4
مطابق با استانداردهای اروپایی: CFC ، CE ، E-Mark ، TUV-GS
رنگ خاکستری تیره
ابعاد بسته ابعاد 485 میلی متر
ابعاد اندازه بسته 360 میلی متر
ابعاد عرض بسته 310 میلی متر
وزن بسته 6.9 کیلوگرم
بستن کمربند ایمنی روی صندلی مسافر جلو یا مرکز صندلی عقب آسان
حجم ذخیره سازی 15 لیتر ، بطری های 1.5 و 2 لیتر متناسب است
حجم ذخیره سازی: 15 لیتر؛ متناسب با 2 بطری 1500 میلی لیتر + 2 بطری 750ml یا 13 قوطی 500ml.
 پایدار اما انعطاف پذیر: می توان با کمک کمربند ایمنی روی صندلی عقب سوار شد.
ضد لکه و مقاوم در برابر بو.
سنسور قطع خودکار باتری کم.

بسته بندی:
1 دستگاه خنک کننده
1 کابل اتصال فندک
1 قفسه قابل حمل قابل حمل
1 کتابچه راهنمای کاربر 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×