• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
یخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتریخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتر

یخچال و فریزر خودرو وایکو 11 لیتر

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
Dometic یک محصول تجاری توسط گروه Dometic است. Dometic در سال 1968 توسط وسایل تفریحی الکترولوکس ، در آن زمان بخشی از گروه الکترولوکس به عنوان یک برند در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 2001 وسایل اوقات فراغت به EQT Partners واگذار شد و Dometic به عنوان نام شرکت انتخاب شد. محصولی را که مشاهده میکنید یخچال و فریزر 11 لیتری صندوقی دومتیک وایکو است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال و فریزر قابلیت کارکرد آن با برق 12 و 24 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال و فریزر در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند. نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند.یخچال و فریزر اتومبیل دموتیک را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و ... استفاده نمود. داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد. ویژگی بارز یخچال و فریزر ماشین Waeco CDF11 این است که کم حجم ترین مدل یخچال و فریزر کمپرسور با (حجم 11 لیتر) است. این مدل حتی توسط خانمها قابل حمل است ، زیرا وزن آن 9 کیلوگرم است. اگر سفر رفتن را دوست دارید و آشپزی خانگی را ترجیح می دهید ، پس این یک لوازم خانگی مهم و ضروری است. یخچال و فریزر آنقدر جمع و جور است که بین صندلی های عقب و جلوی خودرو قرار می گیرد. از ویژگی های این مدل می توان به قابلیت حمل و نقل اسان ان اشاره کرد. با وجود فشردگی آن ، فضای داخلی عمودی کافی است. یک عامل مهم این است که عایق حرارتی بدون استفاده از فوم پلی اورتان ساخته می شود. 

خصوصیات:
یخچال و فریزر با انجماد عمیق
ایده آل برای کمپینگ ، موتور خانه ، کاروان ، BBQ و روزهای تعطیل.
کابل اتصال DC
ولتاژ ورودی (DC) 12/24 ولت
مصرف برق 12 ولت DC (W): 35
حجم ذخیره سازی 10.5 لیتر
انجماد از +10 ° C تا -18 ° C
ابعاد عمق محصول 540 میلی متر
ابعاد ارتفاع محصول 358 میلی متر
ابعاد عرض محصول 235 میلی متر
وزن خالص 8.8 کیلوگرم
حجم ناخالص (EN 62552) 12.00 l
حجم ذخیره سازی - کل (EN 62552) 10.50 لیتر
جریان ورودی دارای امتیاز (DC) 2.5A DC12V / 1.3A DC24V A
مبرد ، نوع R134a
حاوی گازهای گلخانه ای فلوئورزه است (GWP 1430)
مبرد 28 گرم (معادل CO2 0،04 تن)
مصرف انرژی (DC @ 5/25 درجه سانتیگراد) 30.6 kWh / 24h
مصرف انرژی (DC @ 5/32 ° C) 30.6 kWh / 24h
کلاس آب و هوا (EN 62552) T
طراحی جمع و جور
کمپرسور جمع و جور ، بنابراین وزن سبک دارد
ترموستات الکترونیکی
نمایشگر دمای دیجیتال
مانیتور باتری 3 مرحله ای
چراغ داخلی LED
بند قابل تنظیم
2 نگهدارنده نوشیدنی یکپارچه
چفت ایمنی با کمربند ایمنی خودرو
ظرفیت چند قوطی و بطری 1.25 لیتری در فضای ایستاده
بخش لبنیات برای ذخیره سازی مواد غذایی یا میوه
قابلیت استفاده از حالت بی حرکت توسط کمربند ایمنی صندلی
بند قابل تنظیم
بند حمل (برای استفاده در فضای باز)
نمودار ترسیم بسیار کم قدرت (غیر T / E)
نور داخلی بله
نوع ترموستات: برقی
نوع یخ زدایی: دستی
رنگ خاکستری
گواهینامه های E4
EAN-13 4015704149188
ابعاد بسته ابعاد 585 میلی متر
ابعاد اندازه بسته 390 میلی متر
ابعاد عرض بسته 267 میلی متر
وزن بسته 9.5 کیلوگرم

بسته بندی:
1 دستگاه یخچال و فریزر
1 کابل اتصال فندک
1 کتابچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×