• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
جعبه سیاه خودرو (Cc-s16-new)جعبه سیاه خودرو (Cc-s16-new)جعبه سیاه خودرو (Cc-s16-new)جعبه سیاه خودرو (Cc-s16-new)

جعبه سیاه خودرو (Cc-s16-new)

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
این مدل دوربین خودرو یک دوربین حرفه ای مخصوص فیلمبرداری است .کیفیت دوربین با لنز ۶Glass/F2.0/150Degree و زاویه دید ۱۷۰ درجه است.این دوربین دارای درگاهTF می باشد که از ۴ تا ۳۲ گیگ ساپورت میکند دارای حالتهای مختلف فیلمبرداری و همچنین فیلمبرداری در نور کم و دید در شب.این دوربین جدای از استفاده در خودرو میتواند موارد استفاده بسیار زیادی داشته باشد کافیه مقداری خلاقیت به خرج بدهید…برای مثال : نصب بر روی دوچرخه و موتور سیکلت و ضبط حرکات نمایشی زیبای خود.دوربین خودرویی GOQ مدل S16 با ادغام یک زاویه وسیع ۱۷۰ درجه ای و یک حسگر تصویری Full HD امکان ضبط شفاف و واضح با کیفیت ۱۰۸۰P را فراهم نموده است . توانایی ضبط تصویر ویدئویی و صدای کل فرایند وسیله نقلیه در حال اجرا، می تواند شواهدی را برای تصادفات ترافیکی ارائه دهد.دوربین خودرویی GOQ مدل S16 دارای WiFi، نظارت از طریق تلفن همراه، مانیتورینگ پارکینگ.ضبط فیلم به صورت چند منظوره در هنگام رانندگی می باشد.با اتصال WiFi، کنترل APP تلفن همراه، پشتیبانی از Android و IOS، شما می توانید تصاویر ویدئویی را بهتر مشاهده کنید!امکان پخش فیلم های از قبل ضبط شده را دارد. پشتیبانی از ضبط حلقه ای ویدئو فایل های ویدیویی قدیمی را به صورت خودکار حذف می کند. عملکرد خودکار روشن / خاموش را دارد.رزولوشن ضبط می تواند تا ۱۰۸۰ پیکسل باشد.دارای امکانات قفل اتوماتیک می باشد.

خصوصیات:
ابعاد: ۹۳ * ۳۵ * ۳۵ میلی متر
وزن : ۱۰۰ گرم
جنس بدنه :پلاستیک استریل بوتادین اکریلونیترول(PC)
نوع ذخیره سازی : TF Card
نوع حسگر: CMOS
رزولوشن فیلم: Full HD
قابلیت عکسبرداری :بله
رزولوشن عکس :۲ مگا پیکسل
لنز محدوده زوم: تا ۱۰ برابر بزرگنمایی
لرزشگیر تصویر: بله
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش: خیر
سایز صفحه نمایش: ندارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون: خیر
خروجی هدفون:خیر
خروجی HDMI:خیر
خروجی USB: بله
یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی ۱٫۱, ۲٫۱, ۳٫۰ ارائه شده است.
بله
خروجی تلویزیون: خیر
جک ۳٫۵ میلی‌متری: خیر
ندارد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×