• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

آینه خودرو مانیتور دار 4.3 اینچ مدل C-MM با دوربین دنده عقب

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
این محصول دارای یک عدد مانیتور آیینه ای می باشد و یک دوربین دنده عقب، 4.3 اینچ این آیینه بصورت مانیتور می باشد و شما علاوه بر آیینه از آن می توانید با دوربین دنده عقب خود در ارتباط باشید. در حالتی که ماشین در حالت دنده عقب قرار میگیرد، آیینه بصورت خودکار بر روی دوربین می رود و در صفحه نمایش 4.3 اینچی شما به دوربین چیتا متصل به دستگاه ارتباط دارید و براحتی با دوربین خود که دارای خط کشی است و قابلیت دید در شب دارد می توانید پارک نمایید وقتی دنده از حالت دنده عقب به حالت عادی بر می گردد سریعا آینه به حالت عادی باز می گردد و تمام صفحه آیته می گردد. توجه داشته باشید این آینه بروی آینه خودروی شو نصب و سوارمیشود و در ظاهر ماشین تغیری ایجاد نمی شود. 

خصوصیات:
مانیتور 4.3 اینچی بصورت مخفی در وسط آینه
صفحه نمایش با کیفیت
دارای دوربین دنده عقب 160 درجه
قابلیت نصب بر روی سپر - دارای پایه اضافی جهت نصب در بالا و یا زیر پلاک
همراه گرد بر
دوربین دید در شب واقعی با درجه بندی پارک
دارای دو ورودی تصویر   V1/V2
دارای خط کشی
رزولوشن 510 در 496 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×