• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)اینترفیس تیبا (1 و 2)

اینترفیس تیبا (1 و 2)

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
کلیدهای کنترل صدای خودروهای پراید و تیبا و ساینا و کوییک که به صورت ابتکاری و برای اولین بار توسط کرمان بگز عرضه گردیده اند در اصل مربوط به مدلی قدیمی از خودروی هیوندا و ساخت کره می باشند که در طرفین ایربگ این خودروها مطابق تصویر نصب می شوند.
برای نصب این کلیدها، براکتهای مخصوصی تهیه شده است که در داخل فرمان خودرو نصب می شود. 
برای ارسال سیگنالها از سیم بوق استفاده شده و نیاز به نصب یک برد واسطه می باشد.
این برد صرفاً برای نصب بر روی مدلهای مختلف پخش PIONEER طراحی شده است.
در صورتیکه بخواهید از این کلیدها برای سیستمهای صوتی با برندهای دیگر استفاده نمایید، می بایست دستگاه نصب شده قابلیت تعریف کلیدهای فرمان در داخل منو را داشته باشد.

خصوصیات:
با نصب این کلیدها امکان کنترل موارد زیر از روی فرمان میسر خواهد بود:
1- کم و زیاد کردن صدا (+vol , vol- )
2- جابجائی فایل ها یا تراک های صوتی
3- تغییر فرکانس رادیو
4- کلید MODE برای انتخاب CD ,USB , رادیو ، …)
5- کلید قطع صدا MUTE 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×