• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9

چشمی درب دیجیتال اسمارت آی مدل i9

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
اطلاعات:
چشمی درب سیم کارتی آپارتمان اسمارت آی مدل i9 چهار عملکرد در یک محصول (دزدگیر، موبایل، چشمی درب، زنگ درب). چشمی دیجیتال درب سیم کارتی در واقع یک گوشی هوشمند چشمی درب ورودی میباشد، که با دوربین بیرون درب از طریق کابل با یکدیگر در ارتباط میباشند. این چشمی سیم کارت خور است و شما میتوانید انواع سیم کارتها را به چشمی دیجیتال معرفی نمایید. تا در زمانی که در منزل نبودید با شماره تلفنی که به تلفن هوشمند چشمی دیجیتال معرفی نموده اید تماس حاصل نماید. این چشمی دیجیتال در دو حالت داخل منزل و بیرون منزل قابل استفاده میباشد.
هنگامی که در منزل هستید این چشمی دیجیتال همانند دیگر چشمی های دیجیتال معمولی عمل کرده و شما میتوانید افرادی که زنگ درب شما را میزند و یا روبروی درب توقف مینماید ببینید. در حالت بیرون منزل فرد مراجعه کننده با فشار دادن زنگ چشمی دیجیتال میتواند با تلفن همراه شما در هر نقطه جهان تماس داشته و یا با دو بار فشار دادن شاسی چشمی دیجیتال پیغام خود را بگذارد. در هر حالت بیرون از منزل شما میتوانید با فعال نمودن سنسور حرکتی چشمی دیجیتال از فعالیتهای بیرون درب عکس داشته باشید.
حالت خارج از منزل: زمانی که شخصی پشت درب منزل شماست سنسورهای حرارتی و حرکتی  فعال شده و دستگاه به صورت خودکار به شماره هایی که داخل دستگاه ذخیره شده پیام کوتاه  ارسال می کند. زمانی که شخصی پشت درب منزل شماست و زنگ درب را فشار ندهد در ابتدا عکس انداخته و سپس هشدار صوتی می دهد و در صورت ترک نکردن محل ، آژیر دستگاه به صدا در می آید. در صورت عدم حضور صاحبخانه در منزل ، مراجعه کننده با فشار دادن زنگ  به مدت ۳ ثانیه می تواند با صاحب منزل در هر کجای دنیا تماس برقرار کند و صحبت کند. صاحبخانه پس از دریافت پیام کوتاه  می تواند با دستگاه  تماس برقرار کرده و با شخصی که در پشت درب منزل می باشد صحبت کند.
حالت داخل منزل: زمانی که شخصی پشت درب منزل شماست و زنگ درب را فشار دهد  به صورت اتوماتیک عکس گرفته و همزمان زنگ درب نیز به صدا در می آید. زمانی که شخصی پشت درب منزل شماست و زنگ درب را فشار ندهد در ابتدا عکس انداخته و سپس هشدار صوتی می دهد و در صورت ترک نکردن محل ، آژیر دستگاه به صدا در می آید.
اطلاعات اساسی - نصب سیم کارت: برای استفاده از عملکردهای ارسال پیام و تماس، سیم کارت را در محل مربوطه قرار دهید. مانیتور را خاموش کرده. / سیم کارت را در محل درج سیم کارت قرار دهید. / سپس مانیتور را روشن نمایید.
کارت حافظه: مانیتور ،کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت را ساپورت می کند و حتی زمانی که مانیتور روشن می باشد شما می توانید کارت حافظه را در محل خود قرار داده و نیازی به خاموش کردن مانیتور برای درج کارت حافظه در جایگاه خود نمی باشد.
باطری: برای سه بار ابتدایی از باطری به صورت کامل استفاده نموده تازمانی که مانیتور خاموش گردد. لطفا در هنگام هشدار کاهش باطری ، باطری را بلافاصله شارژ نمایید که این عمل موجب افزایش طول عمر باطری می گردد.
انتخاب زبان: قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. 

خلاصه امکانات:
آلارم هشدار چشمی دیجیتال
ارتباط اتوماتیک
پیام کوتاه/ تماس صوتی
دوربین
صدای زنگ درب و قابلیت تغییر صدا
عملکرد فیلم برداری
پاسخگویی اتوماتیک
امکان برقراری ارتباط دو طرفه تلفنی
ارسال اتوماتیک پیام کوتاه
پهنای دید گسترده
دید در شب
ساعت و تاریخ
نصب آسان
کارت حافظه
دوربین ۲ مگاپیکسلی
چند زبانه (قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی)
باطری قابل شارژ
سنسور هوشمند حرکتی
مناسب برای درب های ضد سرقت و معمولی
چشمی درب سیم کارتی

خصوصیات:
صفحه نمایش TOUCH با کیفیت بالا 5 اینچ
160 0 دوربین حرفه ای زاویه دید با 2 میلیون پیکسل
با درب
پشتیبانی از کارت SD 2 GB 32 گیگابایت ، تصویر خودکار در مدت زمان 1 ثانیه ذخیره و گرفته شده است
قادر به صرفه جویی در مدت زمان ذخیره ویدئویی از بازدیدکنندگان
مانیتور LED مادون قرمز
پشتیبانی از سیم کارت برای تلفنی و MMS بین بازدید کننده و میزبان
با سنسور مادون قرمز برای وضعیت تاریک
یادآوری و هشدار هوشمند هنگامی که بازدید کنندگان زنگ را فشار نمی دهند و مدتی بمانید (تنظیم شده توسط میزبان)
با حالت منزل و فضای باز برای امنیت کامل و از دست نرفتن بازدیدکنندگان
با ساعت و تقویم دیجیتال

اطلاعات فنی:
باتری لیتیوم قابل شارژ: 1400mah
حالت دو باتری ، هنگامی که باتری لیتیوم برای شارژ خارج می شود ، باتری از پیش تعیین شده می تواند به مدت 1 هفته کار کند.
نصب آسان. ظرف مدت 5 دقیقه DIY
واحد کنترل داخلی 142x88x13.5mm
صفحه نمایش HD از LCD 5 اینچی LCD برجسته است
واحد لنز در فضای باز 61x61x14.1mm
زاویه دید 120 درجه
قطر قرقره درب 12 میلی متر ~ 60 میلی متر است
ضخامت درب 30 ~ 100 میلی متر limits محدود می کند
منبع تغذیه سلول لیتیوم 1400mAh (قابل شارژ)
ولتاژ کار 3.5V ~ 4.5V

تجهیزات جانبی:
1 عدد واحد کنترل داخلی
1 عدد واحد لنز
1 عدد کارت * میکرو SD (2 گیگابایت)
1 عدد راهنمای کاربر
1 عدد ورق فولادی ثابت
1 عدد شارژر 1 * STLDF (آداپتور برق مجهز به USB)
1 عدد کابل USB بلند
4 * پیچ (دو جفت ، یکی را با توجه به ضخامت درب انتخاب کنید) 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×