• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
توالت فرنگی قابل حمل 20 لیتر مدل TTN-3120توالت فرنگی قابل حمل 20 لیتر مدل TTN-3120توالت فرنگی قابل حمل 20 لیتر مدل TTN-3120توالت فرنگی قابل حمل 20 لیتر مدل TTN-3120توالت فرنگی قابل حمل 20 لیتر مدل TTN-3120توالت فرنگی قابل حمل 20 لیتر مدل TTN-3120

توالت فرنگی قابل حمل 20 لیتر مدل TTN-3120

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

توضیحات:

در هنگام مسافرتهای درون شهری یا برون شهری یکی از دغدغه های مهم افراد استفاده از توالت یا توالت فرنگی پرتابل مسافرتی مخزن دار میباشد که در اکثر مواقع هم در دسترس نیست. ما به شما استفاده از توالت مسافرتی مخزن دار همراه سفری را پیشنهاد میکنیم. نیاز به سرویس بهداشتی در خانواده هایی که همراه خود سالمند، کودک، معلول و یا خانم باردار دارند بیشتر هست و در دسترس بودن توالت فرنگی امری بدیهی است. به طبع بسیاری از بیماران به دلیل عدم دسترسی به توالت خود و خانواده را از سفر کردن منع میکنند و حتی برای میهمانی رفتن هم از خود مقاومت نشان میدهد که خود میتواند در تضعیف روحیه انها و بروز بیماری افسردگی موثر باشد. افراد دیابتی، معلول و سالمندانی که دارای تکرر ادرار یا بی اختیاری ادرار دارند در هنگام مسافرت بیشتر از افراد دیگر به توالت احتیاج خواهند داشت. همچنین به همراه داشتن توالت پرتابل مسافرتی میتواند نیاز افرادی که به دلیل مشغله های مختلف مجبورند به مسافرتهای زیادی بروند مانند بسیاری از رانندگان اتوبوس، کامیون، تاکسی و ماشین های سواری را برطرف سازد. از دیگر مواردی که میشود از این توالت همراه مسافرتی مخزن دار استفاده شود افراد سالمند، معلول، کم توان و بیمارانی هستند که به دلیل بیماری یا شرایط فیزیکی خاصی که دارند توانایی رفتن به سرویس بهداشتی را ندارند، میتوانند از این توالت در کنار تخت خود استفاده کنند. توالت قابل حمل وسیله ای ایده آل برای سفرهای کمپینگ و آفرود است. بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم و آنتی باکتریال ساخته شده است و دارای درپوش بهداشتی جدا کننده است و برای استفاده از آن نیاز به مخزن های جداگانه و یا لوازم دیگر نیست. قسمت بالایی آن 10 لیتر آب برای شستشو گنجایش دارد و در قسمت پایینی آن مخزن 20 لیتری برای فضولات طراحی شده است. این دو قسمت توسط دو ضامن در دو سمت توالت از همدیگر قابل جداسازی هستند و بین آنها درگاهی قرار دارد که پس از استفاده از توالت برای جلوگیری از نشت بو می توان آن را بست. با استفاده از پمپ سیفونی و افشاننده این توالت، آب در تمامی مقطع کاسه توالت با فشار مناسب پخش می شود. با جدا کردن دو قسمت توالت، مخزن فضولات از طریق خروجی 30 اینچی قابل تخلیه و از طریق درب بالایی مخزن قابل شستشو است، همچنین دو درپوش توالت برای راحتی شستشو قابل جداسازی است.


اطلاعات فنی:

جنس بدنه پلاستیک مقاوم و انتی باکتریال
دارای دکمه فشار دستی در جهت خالی شدن آب
حجم مخزن اب تمیز 10 لیتر
حجم مخزن فضولات یا تخلیه 20 لیتر
قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلو گرم
قابلیت استفاده در مسافرت و منزل دارد
دارای درب محکم
دارای دستگیره برای حمل اسان
ازبهترین مواد اولیه و قابلیت شست وشو و استفاده مجدد
امکان حمل و نقل  در هر جایی مخصوص اتومبیل
توالت کویر نوردی
توالت قایق و کشتی
مناسب برای توالت هواپیمایی
طراحی شده جهت توالت صحرایی
امکان استفاده در صحرا نوردی
امکان حمل همراه خودرو
مناسب برای افرود و کسانی که عاشق مسافرت و گشت و گذار هستند.
مناسب برای سالمندان, معلولین، نگهبانان، فروشندگان و بیماران در بستر
قابلیت استفاده در حالت های ایستاده و نشسته در سفر و خودرو.
قابلیت نصب در صندوق عقب و یا داخل اتومبیل

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×