• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده چند رسانه ای جیپاس مدل GMP4-8758FMپخش کننده چند رسانه ای جیپاس مدل GMP4-8758FMپخش کننده چند رسانه ای جیپاس مدل GMP4-8758FMپخش کننده چند رسانه ای جیپاس مدل GMP4-8758FM

پخش کننده چند رسانه ای جیپاس مدل GMP4-8758FM

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

پخشکنندهی موسیقی جیپاس مدل «GMP4-8758FM» جدید ترین محصول این برند است. این مدل دارای 512 مگابایت حافظه داخلی است و امکان ذخیرهکردن تعداد قابلتوجهی فایل موسیقی را فراهم میکند. این مدل مجهز به صفحهنمایش رنگی 2 اینچی با کیفت میباشد که توانایی پخش ویدیو و عکس را برای کاربران فراهم میکند.ویژگی بارز این دستگاه پشتیبانی از تمام فرمتهای صوتی استاندارد و حرفه ای میباشد و کاربر مشکلی بابت استفاده از فایلهای شخصی خود نخواهد داشت. این فرمتها شامل MP3 - WMA -Linear PCM - HE- AAC - FLAC - DSD - ALAC - AIFF AAC هستند و در بین آنها حتی بعضی از فرمتهای حرفهای یافت میشود. یکی از قابلیتهای بسیار جذاب آن، باعث میشود تا در صورت همراهداشتن آن، بتوانید در هر مکانی که هستید موسیقیهای شخصی خود را پخش کنید.همچنین این محصول مجهز به اسپیکر داخلی میباشد مجهز به یک باتری داخلی لیتیومی قوی است که در عرض 2 ساعت با اتصال کابل شارژ یو اس بی میشود. پس از شارژ کامل تا 24 ساعت کارایی دارد. اتصال آن به کامپیوتر یا لپتاپ برای اشتراکگذاری فایلها، از طریق خروجی USB صورت میگیرد. از دیگر نقاط قوت GMP4-8757FM که میتوان از این دستگاه را به عنوان یک ابزار کمک آموزشی کارآمد برشمرد ، ضبط با کیفیت صدا از محیط ، تکرار پاراگراف و قابل تنظیم بودن سرعت پخش فایلهای صوتی میبباشد . این دستگاه قابلیت نمایش کلیه فولدرها و فایلهای روی خود را دارا میباشد و به سادگی میتوانید موسقیهای دلخواه خود را دسته بندی کنید.GMP4-8758 دارای رادیو داخلی FM با قابلیت ذخیره سازی ایستگاههای مختلف میباشد. درگاه یو اس بی این دستگاه USB و جک هدفن آن 3.5 میلیمتری میباشد .بدنه این دستگاه پلاستیک ترکیب خاص میباشد که ضمن استحکام بالا حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل میکند. نکته مهم: GMP4-8758FM به سفارش کشور امارات متحده عربی و تحت لیسانس اروپا می باشد.

 

ویژگی ها:

ضبط حرفه ای صدا 
آلبوم بندی
اتصال به کلیه هندزفری و اسپیکرهای
اسپیکر داخلی قوی
پشتیبانی از فرمت های حرفه ای صوتی
تنظیمات حرفه ای صدا 
منو بسیار روان 

 

اقلام همراه:

دستگاه MP4 یک عدد
اداپتور شارژ برق شهری  1 عدد
کابل شارژ همه کاره 1 عدد
هندزفری 1 عدد
دیسک مینی (نرم افزارهای دستگاه) 1 عدد
کاتلوگ راهنما زبان انگلیسی 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×