• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8Xدوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8X

دوربین دیجیتال مدل FHD-1080P 30MP به همراه لنز 8X

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,500,000تومان10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

دوربین دیجیتال فول اچ دی و 30 مگاپیکسل: دوربین دیجیتال با وضوح تصویر 1920x1080P فیلمبرداری می کند و حداکثر از وضوح تصویر 30 مگاپیکسل هر دو پشتیبانی می کند. این به دوستان، کودکان و والدین شما امکان میدهد از عکسها یا ویدیوهای واضح لذت ببرند. این دوربین کوچک کودکانه HD با باتری لیتیوم یونی قابل شارژ با ظرفیت 750 میلیآمپر ساعت. و دوربین ما از کارت SD تا 128 گیگابایت پشتیبانی میکند، سرعت کارت حافظه: کلاس 6 بالا، شما نیازی به نگرانی در مورد ذخیره سازی ندارید (کارت SD باید جداگانه خریداری شود).
تصویربرداری پیوسته POWERFUI: دوربین مینی با 3 عملکرد عکسبرداری پیوسته، به طوری که هر عکس فوق العاده ای را از دست ندهید و به راحتی می توانید بهترین عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. عملکرد ضد لرزش هوشمند داخلی هنوز هم میتواند در صحنههایی با ثبات ضعیف عکسها و ویدیوهای روان بگیرد.
زوم دیجیتال 8 برابر و نور فلیگ: این دوربین عکاسی نقطهای عملکردهای مختلفی دارد، مانند زوم دیجیتال 8 برابر. از عکسبرداری لبخند پشتیبانی می کند، دوربین کوچک vlogging می تواند هر لحظه شاد زندگی شما را ضبط کند. همچنین دارای عملکرد فلاش است که می تواند در محیط های کم نور عکس بگیرد.
سبک و آسان برای استفاده: طراحی جمع و جور، سبک و اندازه جیبی این دوربین دیجیتال را به راحتی در همه جا حمل می کند. کار با این دوربین جیبی و پیمایش آسان است. این دستگاه دارای دکمه هایی با قابلیت مشاهده و کارکرد آسان است. مناسب برای کودکان و تازه کارها، هدیه خوبی برای نوجوانان است.
عملکرد خودکار: این دوربین دیجیتال دانشجویی دارای یک صفحه نمایش ال سی دی 2.7 اینچی رو به عقب است، با تایمر خودکار 2s، 5s، 10s داخلی، شما می توانید خود را با کل گروه در یک قاب همراه کنید. و هرگز لحظه ای از اقدام را از دست ندهید. عکسبرداری مداوم به شما اجازه می دهد هیچ نمائی از زندگی شگفت انگیز خود را از دست ندهید.
دوربین دیجیتال از وضوح تصویر FHD 1080P و 30 مگاپیکسل پشتیبانی میکند، این دوربین کامپکت به شما کمک میکند تا در هر زمانی لحظات فوقالعادهای را با خانواده و دوستان ثبت کنید. این دوربین دیجیتال کوچک برای کودکان با دو باتری لیتیوم یون قابل شارژ 750 میلی آمپر ساعتی و 32 گیگابایت SD خارجی. لطفاً توجه داشته باشید، کارت SD باید قبل از استفاده فرمت شود.
دوربین دیجیتال چند منظوره: دوربین دیجیتال قدرتمند از زوم دیجیتال 8 برابر، عکاسی ادامه 3، ضد لرزش، ضبط لبخند، تایمر خودکار، تشخیص چهره و چراغ قوه داخلی پشتیبانی می کند. و این دوربین دیجیتال دارای صفحه نمایش ال سی دی 2.7 اینچی است که می تواند برای مرور واضح عکس ها/فیلم های شما استفاده شود و به شما امکان می دهد در هر زمان از عکاسی لذت ببرید. توجه: فوکوس ثابت. فیلم پخش دوربین صدا ندارد و برای گوش دادن به صدا باید روی کامپیوتر پخش شود.
زوم دیجیتال 8 برابر و نور فلاش: دوربین دیجیتال از زوم دیجیتال 8 برابر پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد روی اشیاء دور زوم کنید و تمام جزئیات مورد نیاز را ثبت کنید. می توانید با استفاده از دکمه W/T تصاویر را بزرگ یا کوچک کنید. کلید "M" برای تغییر حالت های ویدئو و حالت تصویر. برای مبتدیان بسیار دوستانه است. و نور پرکننده داخلی دوربین جیبی به شما کمک می کند تا عکس های با کیفیتی در تاریکی بگیرید.
قابل حمل و استفاده آسان: دوربین به قدری کوچک است که می تواند در جیب شما قرار بگیرد، به طوری که می توانید آن را در جیب، کیف یا دست خود قرار دهید، بنابراین می توانید آن را در هر مکانی و در هر زمان بیاورید. کار با این دوربین جیبی آسان است. navigate. مناسب برای کودکان و تازه کارها، هدیه خوبی برای نوجوانان، بچه ها و دانش آموزان است.
هدیه کریسمس / شکرگزاری برای کودکان / دانش آموزان / نوجوانان / مبتدیان: این دوربین کامپکت hd 1080P یک انتخاب هدیه عالی برای کاربران سطح ابتدایی مانند کودکان، دانش آموزان، نوجوانان مدرسه، دوستان یا خانواده است که کار با آن بسیار آسان است. دوربین نه تنها می تواند به عنوان هدیه تولد، یا به عنوان شریک مسافرتی و روزانه، سبک وزن و حمل آسان ویژگی هایی باشد که به شما این امکان را می دهد که لذت را بدون بار عکاسی تجربه کنید.
 

نکات مهم:
لطفا قبل از استفاده از دوربین دیجیتال دفترچه راهنمای کاربر را به دقت بخوانید.
قبل از اولین بار استفاده از این دوربین کوچک، لطفا باتری را شارژ کنید.
کارت SD سامسونگ Kingstown کلاس 6 بالای کارت SD تا 128 گیگابایت از San Disk را پشتیبانی کنید.
لطفا قبل از استفاده از دوربین، کارت SD را فرمت کنید (کارت SD در بسته بندی موجود نیست).
اطلاعات فنی:
اندازه محصول: 98x61x28mm(3.9x2.4x1.1in)
اندازه مانیتور: TFT 2.7 اینچ IPS
سنسور: حداکثر 30 مگا پیکسل
لنز: لنز فوکوس ثابت
محدوده فوکوس: 1.5 متر (5.0 فوت) - بی نهایت
زوم: 8 برابر زوم دیجیتال
فرمت تصویر: وضوح JGP: 3M, 5M, 7MHD, 8M, 12M, 16M, 20M,24M,30M
فرمت ویدیو: AVI 1080P 720P 720P
عملکرد ضد لرزش: لرزشگیر الکترونیکی تصویر
حالت عکسبرداری: خاموش، 2 ثانیه/5 ثانیه/10 ثانیه، به عکاسی ادامه دهید
ثبت لبخند: روشن/خاموش
نوردهی: EV-3.0 ~+3.0
فلاش: خودکار، فلاش روشن، فلاش خاموش
چراغ پرکننده: LED 

 

اقلام همراه:

1عدد دوربین دیجیتال
1 عدد باتری لیتیوم یون قابل شارژ
1 عدد کابل USB
1 عدد آداپتور شارژ برق شهری
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر
1 عدد کیف دوربین
1 عدد بند مچی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×