• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020Wپخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020Wپخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020Wپخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020Wپخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020Wپخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020Wپخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020Wپخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020W

پخش کننده موسیقی گرای مدل QGUEZL2020W

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

(باتری قابل شارژ 1400 میلی آمپر ساعت) این سی دی پلیر قابل حمل دارای باتری لیتیومی ارتقا یافته 1400 میلی آمپر ساعتی است که برای پخش نیازی به اتصال به برق ندارد و برای مدت طولانی در حالت آماده به کار خواهد بود. میتوان آن را از طریق آداپتور DC 5V/1A (شامل نمیشود)، پاوربانک یا رایانه با استاندارد micro USB2.0 با کابل شارژ همراه شارژ کرد تا حدود 4 ساعت به طور کامل شارژ شود. پس از شارژ کامل، می توانید 10 ساعت از هدفون و 7 ساعت از اسپیکر استفاده کنید
(سی دی پلیر قدرتمند چند منظوره) این سی دی پلیر قابل حمل دارای 4 حالت پخش است: پخش به ترتیب، تکرار آهنگ، تکرار همه، پخش تصادفی، پخش 10 ثانیه اول. 5 افکت پخش: BBS، POP، JaZZ، ROCK، CLASSIC. طراحی مختصر دکمه، عملکرد ساده، تغییر حالت و جلوه مورد نظر آسان، تجربه عالی را برای شما به ارمغان می آورد. توجه: لطفاً بررسی کنید سوئیچ "HOLD" در کدام سمت قرار دارد، قبل از روشن کردن مطمئن شوید که کلید "HOLD" در وضعیت "OFF" قرار دارد.
(سازگاری و قابلیت حمل) این واکمن با هدفون با انواع فرمت های CD مانند CD، CD-R، CD-RW، HDCD، MP3، فایل های صوتی WMA، فایل های کارت TF سازگار است. دستگاه پخش سی دی شخصی جمع و جور و قابل حمل نه تنها برای استفاده در منزل مناسب است، بلکه می توان آن را در خودرو نیز حمل و استفاده کرد. با استفاده از کابل 3.5 میلی متری AUX می توانید صدا را با سایر دستگاه های شنیداری مانند بلندگوهای خارجی و اتومبیل ها متصل کنید و به شما و خانواده تان این امکان را می دهد که به راحتی از موسیقی عالی در هر زمان و هر مکان لذت ببرید.
(بلندگوهای دوگانه استریو و محافظ ضد ضربه) این پخش کننده CD دارای یک بلندگوی استریو دوگانه داخلی است که می تواند صدای موسیقی را تقویت کند و در عین حال کیفیت صدا را تضمین کند، استفاده از هدفون را کاهش دهد و از گوش محافظت کند. هنگامی که از آن در حال حرکت استفاده می کنید، محافظ ضد ضربه، تجربه صوتی پایداری را برای شما فراهم می کند. 100 ثانیه سی دی و 180 ثانیه محافظت ضد پرش MP3 به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

(هدایای خوب برای یادگیری زبان و آموزش پیش از تولد) اگر دوستان یا خویشاوندانی دارید که زبان یاد می گیرند یا مادر آینده هستند، این واکمن چند منظوره قطعا هدیه خوبی خواهد بود. Walkman از کارت TF (تا 32 گیگابایت) پشتیبانی می کند، می توانید صدای گوش دادن، موسیقی قبل از تولد یا هر صدایی که دوست دارید وارد کنید. دارای 5 سرعت قابل تنظیم و همچنین می توان آن را برای پخش مجدد تنظیم کرد که کمک خوبی برای زبان آموزان خواهد بود.


ویژگی ها:
این پخش کننده سی دی موزیک قابل حمل به شما امکان می دهد بدون توجه به جایی که می روید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید!
به طور گسترده با فایل های صوتی CD، MP3 CD، CD-R، CD-RW، HDCD و WMA سازگار است. هدیه ای ایده آل برای خانواده، دوستان یا همکار شما.
4 حالت پخش: تکرار یک آهنگ، تکرار همه، پخش 10 ثانیه اول فایل، پخش به ترتیب تصادفی
ASP: سیستم ضد شوک برای جلوگیری از قطع شدن پخش سی دی در صورت لرزش
موسیقی با شروع آموزش قبل از تولد: انتخاب 100 هزار مادر باردار، دور از تشعشع، ابزاری مناسب برای آموزش جنین
منبع تغذیه: کابل USB (بدون آداپتور)
نوع دیسک قابل پخش: CD، CD-R، CD-RW، دیسک MP3
باتری: 1400 میلی آمپر ساعت
زمان کار باتری: حدود 7-10 ساعت
آداپتور برق (شامل نمی شود): ورودی: AC 110 - 220 ولت، خروجی: DC 5V / 1A
 

اقلام همراه:

1 عدد سی دی پلیر قابل حمل
1 عدد هدفون (3.5 میلی متر)
1 عدد کابل USB 2.0
1 عدد 3.5 میلی متر AUX کابل
1 عدد کیسه ذخیره سازی
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×