• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSONچکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSON

چکش اضطراری خودرو مدل CAR CANE-EMSON

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 4,000,000تومان3,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

اگر با سوار و پیاده شدن مشکل دارید، اجازه دهید عصای اتومبیل آزادی شما را به شما بازگرداند. عصا ماشین به طور ایمن در جای خود قلاب می شود و حرکت نمی کند و به شما امکان می دهد در زمان نیاز به آن یکدست بچسبید. نه همه، بلکه تقریباً هر خودرویی، دستگیره ضد لغزش برای در دست گرفتن راحت است و به شما اهرمی میدهد تا خود را بالا بیاورید. ساختار آلومینیوم فورج شده می تواند 160 کیلوگرم را تحمل کند. دارای چراغ قوه داخلی است - LEDهای فوق روشن می توانند 100000 ساعت دوام بیاورند (از 2 باتری 3 ولت CR3032 استفاده می کند).
این دستگیره قابل حمل می تواند به عنوان یک ابزار اضطراری تصادف دو برابر شود. دارای برش کمربند ایمنی داخلی و قابلیت چکش برای شکستن شیشه در مواقع اضطراری. به راحتی در درب یا جعبه دستکش ذخیره می شود. با خیالی آسوده از ماشین خود سوار و پیاده شوید - عصای ماشین دست کمک شماست.

 

خصوصیات:
عصا ماشین امسون اصلی دسته کمکی خودکار همهکاره با چراغ قوه LED داخلی، برش کمربند ایمنی و پنجرهشکن، باتریهای گنجانده شده
عصای اتومبیل اصلی - عصای اتومبیل اصلی یک دسته قابل حمل است که به شما یا عزیزانتان کمک می کند تا با سهولت و پایداری از ماشین سوار و از آن خارج شوند و مورد علاقه میلیون ها آمریکایی در سراسر کشور است.
سازگار با همه ماشین ها - قوی و بادوام - ساختار فولادی آهنگری به عصای خودرو اجازه می دهد تا وزن 350 پوند را تحمل کند و به شما یا عزیزانتان اهرمی می دهد تا خود را بالا ببرید.
چند منظوره - طراحی منحصر به فرد برای همه موقعیت ها آماده شده است و شامل یک پنجره شکن، برش کمربند ایمنی، و چراغ قوه LED فوق العاده روشن، همراه با باتری است.
دستگیره بدون لغزش - نگه داشتن دستگیره بدون لغزش راحت است و در عین حال یک دستگیره مفید برای امنیت نهایی به شما می دهد.
قابل حمل - طراحی جمع و جور را می توان به راحتی در درب یا جعبه دستکش شما ذخیره کرد


جزییات فنی:
ابعاد بسته مورد، L x W x H 7.36 x 4.65 x 3.07 اینچ
وزن بسته 0.31 کیلوگرم
ابعاد مورد LxWxH 12 x 8 x 4 اینچ
وزن مورد 0.42 پوند
نام تجاری EMSON
کشور مبدا امارات متحده عربی
رنگ قرمز اصلی
جنس فولاد فورج
تعداد آیتم ها 1
سازنده Emson
شماره قطعه 9663
سایز اصلی

 

اقلام همراه:

1 عدد دستگیره پشتیبانی وسیله نقلیه قابل حمل

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×