• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل 2012-B08J3V6778سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل 2012-B08J3V6778سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل 2012-B08J3V6778سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل 2012-B08J3V6778سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل 2012-B08J3V6778سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل 2012-B08J3V6778

سیستم ردیاب و هشدار ترافیک خودرو صفه مدل 2012-B08J3V6778

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

Saphe تنها سیستمی است که از انواع سیستم های نظارت بر ترافیک پشتیبانی می کند. با هشدار ترافیک Saphe Drive Mini، در مورد سرعت گیرها، دوربین های سرعت موبایل و دوربین های سرعت چراغ راهنمایی به شما هشدار داده می شود. هشدار ترافیک ما همچنین به شما کمک می کند تا از سرعت رانندگی و محیط اطراف آگاه شوید (انواع دوربین های کنترل سرعت)
هشدارهای دوربین سرعت - تنها هشدار ترافیکی که در مورد انواع دوربین های سرعت در ترافیک هشدار می دهد، خواه دوربین های موبایل باشد یا دوربین های ثابت، دوربین های سرعت متوسط یا دوربین های چراغ راهنمایی.
با صفحه نمایش رنگی - صفحه نمایش رنگی کم مصرف داخلی تنها زمانی فعال است که در مورد دوربین سرعت یا خطر در جاده به شما هشدار داده شود.
در سراسر اروپا - هشدار ترافیک به مکان حدود 100000 دوربین سرعت و همچنین اطلاعات رانندگی و ترافیک کاربران در سراسر اروپا دسترسی دارد.
ویژگیهای توسعه یافته دارای ویژگیهای خودروهای روی شانه سخت یا تشخیص تصادف، ایمنی را در جاده افزایش میدهد. توابع هشدار و آلارم های جدید به طور منظم از طریق به روز رسانی اضافه می شوند.
شروع خودکار - سیستم در هنگام خروج به خودی خود راه اندازی می شود. کافی است یک بار دستگاه جدید Saphe خود را با گوشی هوشمند خود جفت کنید، تا زمانی که بلوتوث روی گوشی شما فعال است، همه چیز به طور خودکار اجرا می شود. بدون اشتراک

آشکارساز دوربین سرعت Saphe Drive Mini - از جریمه و تصادف جلوگیری کنید
هشدار ترافیک Saphe Drive Mini از بین جمعیت متمایز است. صفحه نمایش رنگی واضح شما را از بررسی های سرعت یا خطرات آینده مطلع می کند. هشدار ترافیک نه تنها به شما کمک می کند تا از جریمه جلوگیری کنید، بلکه با هشدار دادن خودروهای روی شانه سخت و سایر خطرات ایمنی شما را افزایش می دهد. استفاده از تلفن هنگام رانندگی می تواند یک خطر ایمنی باشد - با Saphe Drive Mini، از تمام مزایای برنامه هشدار ترافیک به روشی ایمن و بدون اختلال بهره مند می شوید تا بتوانید روی جاده تمرکز کنید.
این سیستم به سختی برق مصرف می کند و حتی زمانی که گوشی هوشمند شما در حالت خواب است کار می کند: تنها چیزی که لازم است اتصال بلوتوث فعال و برنامه Saphe Link است. Saphe Drive Mini دارای عملکرد SmartAlarm است. این یک عملکرد خاص عملی است. اگر در منطقهای زندگی میکنید یا سفر میکنید که در آن کنترلهای سرعت زیادی وجود دارد، هشدارهای مکرر میتواند آزاردهنده باشد. هنگامی که این عملکرد روشن می شود اگر هنگام رانندگی از کنار دوربین سرعت از حد مجاز تجاوز نکنید، صدای زنگ هشدار نمی شنوید، بلکه فقط یک بوق می شنوید - زیرا خطر جریمه وجود ندارد. با این حال، اگر به دوربین کنترل سرعت نزدیک میشوید و از حد مجاز تجاوز کردهاید، بوق هشدار به طور معمول به صدا در میآید. به این ترتیب می توانید بهتر روی ترافیک تمرکز کنید و از آلارم های غیر ضروری جلوگیری کنید. با هشدار ترافیک Saphe، شما بخشی از یکی از بزرگترین جوامع ترافیکی در اروپا می شوید و به اطلاعات مکان حدود 100000 دوربین سرعت ثابت دسترسی پیدا می کنید.

 

روش استفاده:

تنها با 2 دکمه روی دستگاه، می توانید به راحتی سایر رانندگان را از کنترل سرعت، تصادفات یا خطرات جاده ای هنگام عبور از آنها مطلع کنید. عملکرد داخلی تشخیص تصادف به طور خودکار تشخیص می دهد که ماشین راننده درگیر تصادف می شود و سایر کاربران Saphe را مطلع می کند. باتری داخلی تقریباً دوام می آورد. 2-3 ماه (بسته به استفاده و دما) قبل از اینکه برای اولین بار حداقل 8 ساعت شارژ شود. هشدار ترافیک Saphe Drive Mini دارای یک صفحه نمایش رنگی واضح است که از نمادهای ساده برای نشان دادن آنچه به شما هشدار داده شده استفاده می کند. مزیت صفحه نمایش رنگی این است که شما یک نشانه دقیق از فاصله رویدادی که در مورد آن به شما هشدار داده شده است را دریافت می کنید. چه هشداری در مورد دوربین های سرعت، یک ماشین روی شانه سخت، کنترل بخش، تصادف یا چیز دیگری باشد، صفحه نمایش فقط در صورت لزوم آیکون های هشدار را نشان می دهد و پس از عبور از خطر دوباره آنها را خاموش می کند. به این ترتیب شما بیش از حد پریشان نخواهید شد. علاوه بر نشان دادن هشدارهای آینده، صفحه نمایش همچنین نشان می دهد که آیا هنگام راه اندازی به تلفن هوشمند متصل هستید یا خیر. علاوه بر این، عمر باتری باقیمانده هشدار ترافیک و قدرت سیگنال قابل مشاهده است. و نگران نباشید - اگر هر یک از این موارد ناموفق بود، هشدار ترافیک به شما اطلاع می دهد.


خصوصیات:
صفحه نمایش رنگی که در صورت شمارش هشدار می دهد
شریک داده با برنامه BLITZER.DE
به طور خودکار شروع می شود - هر بار که رانندگی می کنید
به روز رسانی های ترافیک در زمان واقعی
با توابع جدید همیشه
اجتناب از جریمه - به شما در مورد انواع دوربین های سرعت هشدار می دهد
قابل اطمینان ترین داده های ترافیک اروپا


اطلاعات فنی:
ابعاد محصول : 5.95 x 3.6 x 1.55 سانتی متر 70 گرم
ASIN : B08J3V6778
شماره مدل: 2012
کشور مبدا: چین
به روز رسانی تضمینی نرم افزار تا : ناشناخته


کارایی:
- هشدارهای زمان واقعی:
هشدارهای بلادرنگ با سیگنال های صوتی و بصری
- هشدارهای زمان واقعی:
هشدارهای بلادرنگ با سیگنال های صوتی و بصری
- هشدارهای زمان واقعی:
هشدارهای بلادرنگ با سیگنال های صوتی
- به طور خودکار شروع می شود:
با هر سفر به طور خودکار شروع می شود
- نمایشگر رنگی:
دزدگیر ترافیک دارای صفحه نمایش رنگی 1.54 اینچی است.
- نمایشگر رنگی:
دزدگیر ترافیک دارای صفحه نمایش رنگی 0.97 اینچی است.
- Apple CarPlay و Android Auto:
امکان اتصال برنامه با Apple CarPlay یا Android Auto
- محدودیت های سرعت:
محدودیتهای سرعت در جادهها و بزرگراههای فدرال بریتانیا را ببینید


راهنمای سریع:
نسخه iOS آیفون iOS 14.0 یا بالاتر
نسخه اندروید اندروید 6.0 یا بالاتر
Huawei & Windows Saphe با برخی از خدمات گوگل گوشی های هوشمند هواوی و همچنین گوشی های هوشمند ویندوزی سازگار نیست.
باتری باتری قابل شارژ داخلی تقریباً دوام می آورد. 100 ساعت (بسته به استفاده و دما) قبل از اینکه برای اولین بار حداقل 8 ساعت شارژ شود.
کابل شارژ گنجانده نشده است از یک کابل استاندارد میکرو USB خانگی برای شارژ استفاده کنید.

 

اقلام همراه:

1 عدد سیستم ترکر و هشدار ترافیک خودرو Saphe Drive Mini
2 عدد پایه اتصال 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×