• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی سیلورکرست مدل 100247309پخش کننده موسیقی سیلورکرست مدل 100247309پخش کننده موسیقی سیلورکرست مدل 100247309پخش کننده موسیقی سیلورکرست مدل 100247309پخش کننده موسیقی سیلورکرست مدل 100247309

پخش کننده موسیقی سیلورکرست مدل 100247309

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,500,000تومان10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

رادیو ساعت سی دی Lidl Silvercrest (100247309) چهار عملکرد را در یک دستگاه ترکیب می کند. این نه تنها یک رادیو و یک پخش کننده سی دی است، بلکه یک ساعت با عملکرد زنگ و شارژر برای دستگاه های USB است. متأسفانه دستگاه فقط می تواند برنامه های FM را دریافت کند. از آنجایی که خاموش کردن VHF در حال حاضر مورد بحث است، رادیو پس از سال 2032 پایدار نیست. تا آن زمان مجوزهای VHF هنوز صادر می شد. رادیو ساعت دارای 20 ایستگاه از پیش تنظیم شده است. ایستگاه ها را می توان به صورت خودکار جستجو کرد یا به صورت دستی تنظیم کرد. کسانی که دوست دارند با موسیقی رادیو به خواب بروند، از تایمر خوشحال خواهند شد. همچنین می توان صفحه نمایش را کم نور کرد تا هنگام به خواب رفتن هیچ نور روشنی شما را آزار ندهد.هیچ اطلاعات سازنده ای در مورد عملکرد بلندگو وجود ندارد. به لطف خروجی جک 3.5 میلی متری، استفاده با هدفون امکان پذیر است.

رادیو با ساعت زنگ دار CD PLAYER 4in1 SILVERCREST
- روز خود را درست با رادیو ساعت SILVERCREST CD SCUR 3 A1 شروع کنید. با عملکرد زنگ هشدار، دو زمان زنگ جداگانه را می توان به طور مستقل برنامه ریزی کرد. این رادیو یک تیونر FM با 20 ایستگاه از پیش تعیین شده و همچنین یک صفحه نمایش LED با نمایشگر 24 ساعته ارائه می دهد.
- شارژر ساعت زنگ دار رادیویی Silvercrest CD Player به عنوان یک سیستم صوتی 4 در 1 با ویژگی های جدید به فروش می رسد. این شامل یک پخش کننده سی دی با بارگیری بالا است که می تواند فرمت های رایج CD-R و CD-RW را پخش کند. فرکانس های FM از 87.5 تا 108 مگاهرتز را می توان از طریق رادیو داخلی دریافت کرد. بنابراین می توان همه برنامه های رادیویی معمولی را دریافت کرد.
- یک ساعت زنگ دار دیجیتالی نیز وجود دارد. دو زمان زنگ قابل تنظیم را ارائه می دهد. او می تواند شما را از طریق رادیو، سی دی یا صدای زنگ بیدار کند. عملکردهای دیگری مانند تایمر چرت زدن و چرت زدن نیز در دسترس هستند. تایمرها را می توان از 1 تا 120 دقیقه تنظیم کرد. برای عملکرد پشتیبان ساعت و زنگ هشدار می توان از دو باتری AAA استفاده کرد. آنها شامل محدوده تحویل نیستند و باید جداگانه خریداری شوند.
- به عنوان عملکرد چهارم، سیستم صوتی به عنوان یک شارژر نیز عمل می کند. گوشی های هوشمند، رایانه های لوحی و کتابخوان های الکترونیکی را می توان با ولتاژ 5 ولت / 1 آمپر از طریق رابط USB-A شارژ کرد. باس بلندگوها با استفاده از عملکرد X-Bass تقویت می شود. اطلاعات روی صفحه نمایش LCD قابل تنظیم، که دارای نور پس زمینه است، نمایش داده می شود. گاهی اوقات می تواند زمان فعلی را در قالب های 12 ساعته و 24 ساعته نمایش دهد.
- گزینه های دیگر اتصال عبارتند از جک 3.5 میلی متری برای هدفون، ورودی 3.5 میلی متری AUX برای اتصال دستگاه های پخش اضافی و رابط USB-A فوق الذکر. از نظر بصری، اندازه سیستم صوتی 14.8 در 19.3 در 12 سانتی متر است. 


خصوصیات:
4 در 1: پخش کننده سی دی، رادیو، ساعت زنگ دار دیجیتال و شارژر
هر روز از پخش کننده سی دی به موسیقی گوش دهید
طراحی ساده و جاودانه با نمایشگر شفاف
جستجوی خودکار و دستی ایستگاه با 20 ایستگاه از پیش تنظیم شده
پخش کننده CD: سازگار با CD-R و CD-RW با عملکردهای تکرار و زدن
خروجی USB-A در جلو برای شارژ گوشی های هوشمند (5 V / 1 A)
خروجی: شارژ گوشی های هوشمند (5 V / 1 A)
عملکرد X-Bass برای بهبود تولید مثل باس
صفحه نمایش LCD شفاف و کم نور با پس زمینه نور پس زمینه
رادیو استریو FM (FM): 87.5-108 مگاهرتز
فرمت 12/24 ساعته و عملکرد میرایی خودکار
قابل تنظیم 2 زمان بیدار شدن - پخش سی دی، رادیو یا زنگ
عملکرد تکرار و تایمر (1-120 دقیقه)
عملکردها: پخش کننده سی دی، رادیو، ساعت زنگ دار دیجیتال و شارژر
اتصالات: خروجی هدفون 3.5 میلی متری، AUX-IN 3.5 میلی متری، خروجی USB-A
عملکردهای پشتیبان گیری زمان، زمان زنگ و حافظه ایستگاه با استفاده از 2 باتری AAA (شامل نمی شود)


مشخصات فنی:
رادیو استریو FM (FM): 87.5-108 مگاهرتز
قدرت خروجی صدا: 2x1.5W RMS
اتصالات: خروجی هدفون 3.5 میلی متری، AUX-IN 3.5 میلی متری، خروجی USB A
خروجی USB A جلو برای شارژ گوشی هوشمند (5V/1A)
تقریباً 14.8 × 19.3 × 12.0 سانتی متر
طول آنتن: تقریباً 120 سانتی متر
طول کابل برق: تقریباً 150 سانتی متر
وزن: حدود 1 کیلوگرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×