• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM30دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM30دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM30دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM30دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM30دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM30

دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM30

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 21,000,000تومان20,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

دوربین فیلمبرداری کارت حافظه که فیلم ها را با کیفیت HD ارائه می دهد و برای اشتراک گذاری کلیپ های ویدیویی در پلتفرم های اینترنتی محبوب مانند YouTube و Facebook ایده آل است. علاوه بر اسلات کارت SDXC، این تجهیزات همچنین شامل موارد اضافی مانند زوم اپتیکال 40 برابر، تثبیتکننده تصویر پیشرفتهتر، یک مبدل بالا برای خروجی در فرمت 1920x1080p و عملکرد هوشمند AUTO برای بهترین کیفیت تصویر در هر موقعیت ضبط است. ((ساخت کشور مالزی تحت لیسانس ژاپن))

- دوربین فیلمبرداری JVC GZ-HM30 HD Everio یک دروازه اقتصادی مناسب برای ورود به کیفیت بالا است. ضبط ویدیو با وضوح 1280 x 720 و تبدیل به 1920 x 1080p برای خروجی. آن ویدیوهای پر جنب و جوش و پرجزئیات در HDTV یا مانیتور HD شما خیره کننده به نظر می رسند - و حتی برای دستیابی به این فیلم با کیفیت بالا نیازی به گرفتن وام کوچک ندارید.
- فقط یک کارت حافظه SD/SDHC یا SDXC بردارید، باتری را شارژ کنید و آماده شروع ضبط هستید. لنز Konica Minolta، LCD 2.7 اینچی، و ویژگیهایی مانند تثبیتکننده تصویر پیشرفته (برای ویدیوهای بدون تار) و زوم اپتیکال 40 برابری ابزارهایی هستند که به شما در حفظ خاطرات کمک میکنند.
- کنترلهای عکاسی مانند هوشمند خودکار و تشخیص چهره، از جمله، بسیار مفید خواهند بود - حدس و گمان را از ضبط حذف میکنند. شما هم میتوانید بهجای تعجب با تنظیمات دوربین، همراه با بقیه از لحظهها لذت ببرید. و زمانی که زمان اشتراکگذاری فرا میرسد، یک خروجی مینی HDMI امکان اتصال یک کابل به تلویزیون HD شما را فراهم میکند. همچنین میتوانید از نرمافزار ویرایش همراه برای تنظیم دقیق و اشتراکگذاری ویدیوی خود در وب با دوستان و خانواده استفاده کنید.
- دوربین فیلمبرداری فلش مموری GZ-HM30:
این HD Everio GZ-HM30 دارای یک اسلات کارت SDXC است که ویدیوی HD با کیفیت بالا و ایده آل برای اشتراک گذاری وب در یوتیوب و فیس بوک ارائه می دهد. همچنین دارای زوم اپتیکال 40 برابر، تثبیت کننده تصویر پیشرفته، تبدیل به بالا برای خروجی 1920 x 1080p و هوشمند خودکار برای بهترین کیفیت تصویر، صرف نظر از صحنه


خصوصیات:
- تیراندازی کردن:
زوم اپتیکال 40 برابر لنز Konica Minolta HD
هنگام ضبط با کیفیت HD، زوم اپتیکال تا 40 برابر دریافت می کنید - بالاترین سطح صنعت. هنگام ضبط با کیفیت استاندارد، عملکرد زوم پویا تقریباً از تمام پیکسلهای مؤثر CMOS برای دستیابی به بزرگنمایی تا 70 برابر بدون کاهش کیفیت تصویر استفاده میکند.
- خودکار هوشمند:
هر جا که دوربین را نشانه بگیرید، به صورت آنی چهره، روشنایی، رنگ و فاصله را تجزیه و تحلیل می کند تا به طور خودکار بهترین تنظیمات را برای صحنه انتخاب کند. مقادیر روشنایی، وضوح، رنگ و گاما و موارد دیگر به طور مداوم بهینه می شوند. بهترین عکس ممکن را در هر زمان دریافت کنید!
- ضبط با فرمت دوگانه HD/SD:
اگر میخواهید نتایج را در تلویزیون HD تماشا کنید یا فیلمهایی با وضوح 1280 در 720 را روی دیسک Blueray یا DVD رایت کنید، با AVCHD full HD ضبط کنید. علاوه بر این، می توانید با کیفیت استاندارد ضبط کنید تا ویدیوهایی با وضوح 720 x 480 را برای زمان ضبط طولانی تر ویرایش کنید، روی DVD های استاندارد رایت کنید و با افرادی که هنوز به HDTV ارتقاء نداده اند به اشتراک بگذارید. HD را برای ضبط با کیفیت بالاتر یا SD برای سازگاری گسترده و زمان ضبط طولانیتر به خاطر بسپارید، انتخاب با شماست
- ویژگی های فرمت ویدیویی:
AVCHD Lite: 1280 x 720 HD
با کیفیت بالا و در عین حال سبک به اندازه کافی برای وب
فرمت برای سایت های اشتراک گذاری ویدیو ایده آل است
در یک لحظه با داده های سبک بارگذاری کنید
از پاسخ بازپخش سریع، پخش روان و بدون وقفه ویدیوهای با کیفیت بالا لذت ببرید
- کیفیت استاندارد: 720x480:
برای کاربرانی که کیفیت استاندارد را در تلویزیون فعلی خود مشاهده می کنند
ویرایش آسان بدون کامپیوتر با مشخصات بالا
زمان ضبط طولانی ممکن است
- تثبیت کننده تصویر پیشرفته:
جبران لرزش دوربین یکی دیگر از ویژگی های مهم دوربین فیلمبرداری است. تثبیتکننده تصویر پیشرفته ما (A.I.S.) ناحیه موثر را در زاویه باز گسترش میدهد و جبرانی قدرتمند برای لرزش دوربین ارائه میدهد. اکنون، حتی اگر در کنار سوژه خود حرکت میکنید، میتوانید از نتایج پایدار برخوردار شوید
تسمه گیر دو طرفه:
کمربند جدید طراحی شده به دو صورت کار می کند - به عنوان یک کمربند استاندارد یا یک بند مچ دستی مناسب. شما میتوانید انتخاب کنید که کدام راه را انتخاب کنید تا در هر زمان با سبک تیراندازی یا حمل شما مطابقت داشته باشد
- ضبط تایم لپس:
Time-Lapse REC هر بار یک فریم را در فواصل تنظیم شده (1 تا 80 ثانیه) ضبط می کند. بنابراین میتوانید حرکتی را که ساعتها طول میکشد را در چند ثانیه تماشا کنید. وقتی می خواهید رویدادی را که در مدت زمان طولانی اتفاق می افتد مشاهده کنید یا صحنه های منحصر به فرد را به روشی خلاقانه ضبط کنید بسیار عالی است.
- ضبط خودکار:
هنگامی که یک سوژه وارد منطقه تشخیص می شود و روشنایی تغییر می کند، ضبط به طور خودکار شروع می شود. ضبط تا زمانی که حرکت در منطقه وجود داشته باشد ادامه می یابد و پس از 5 ثانیه بدون حرکت به طور خودکار متوقف می شود. می توانید از آن مانند دوربین مدار بسته یا برای مشاهده چیزی استفاده کنید. راه های جدیدی برای استفاده از دوربین کشف کنید
- ویرایش:
Everio MediaBrowser 3 - دیسک ارائه شده است
- نرم افزار یکپارچه با کاربری آسان:
Everio MediaBrowser 3 نرم افزاری با ارزش است که همه چیز را از مشاهده، مدیریت داده، ویرایش ساده فیلم/فیلم و همچنین توابع اشتراک گذاری آسان در یک برنامه فراهم می کند.
- آپلود سریع در فیس بوک / یوتیوب:
به محض شلیک به اشتراک بگذارید. آپلود در فیس بوک و یوتیوب به سادگی انجام چند مرحله است که روی صفحه نمایش داده می شود
- با ویدیوی آسان و ویرایش ثابت ایجاد کنید:
Everio MediaBrowser 3 به شما امکان می دهد فیلم ها و تصاویر ویرایش شده کامل را به راحتی ایجاد کنید. فیلمها و عکسهای ویدیویی را در همان اثر ویرایش کنید، آن را با یک آهنگ موسیقی ادویه کنید، زیرنویسها را اضافه کنید و خیلی چیزهای دیگر را با کشیدن و رها کردن آسان!
عملکردهای لمس مجدد عکس کامل: تک رنگ، سپیا، نقطه ای، نرم/شارپ، نوشتار و ماسک


ویژگی ها:
40 برابر اپتیکال (HD) / زوم دینامیک 70 برابر (کیفیت استاندارد)
دو فرمت ویدئویی با قابلیت HD (AVCHD و کیفیت استاندارد)
HD (AVCHD Lite) / ضبط با فرمت دوگانه SD (GZ-HM30)
CMOS 1/5.8 اینچی 1.5 مگاپیکسلی
اسلات کارت حافظه SD/SDHC/SDXC
تثبیت کننده تصویر بهبود یافته است
ضبط خودکار هوشمند
تایم لپس REC (ضبط تایم لپس)
ضبط خودکار (شروع/توقف خودکار ضبط)
خروجی 1920x1080p (در GZ-HM30 ارتقا یافته)
خروجی HDMI® (مینی)
لنز KONICA MINOLTA HD
آپلود آسان وب در YouTube/ Facebook (همچنین از ویدیوهای HD پشتیبانی می کند)
تشخیص چهره
LCD 6.9 سانتی متر (230000 پیکسل)
چراغ تصویری LED قدرت روشن خودکار (GZ-HM435)
Pixela Everio MediaBrowser 3 شامل (برای Windows®)
 

اطلاعات فنی:
اسلات کارت SDXC/SDHC/SD: تک کارت SDXC
سنسور تصویر: 1/5.8 اینچ 1.5 مگاپیکسل CMOS
لنز: KONICA MINOLTA HD LENS F1.8
نسبت بزرگنمایی:
- نوری: 40x
- دینامیک: 70x
- دیجیتال: 200X
ضبط با وضوح بالا: AVCHD Lite 1280x720
ضبط با کیفیت استاندارد: بله
حالت های ضبط ویدیو: AVCHD Lite (LS/LE)، AVCHD SD (SSW/SEW/SS/SE)
زمان ضبط ویدیو (حداکثر): 13 ساعت (LS) / 47 ساعت و 40 دقیقه (SEW/SE) [3]
خروجی 1080/60P: بله (تبدیل شده)
ترمینال HDMI: بله
اندازه و وضوح LCD: 2.7 اینچ 230K پیکسل
تثبیت کننده تصویر پیشرفته: بله
ضبط تایم لپس: بله
ضبط خودکار: بله
خودکار هوشمند: بله
وزن با باتری (پوند) و (گرم): 0.48 (215)

 

اقلام همراه:

آداپتور و کابل برق شهری
باتری
کابل AV
کابل یو اس بی
راهنمای JVC Everio GZ-HM30

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×