• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM970دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM970

دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GZ-HM970

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 55,000,000تومان50,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(دوربین داخلی 32 گیگابایتی با حافظه فلش فول اچ دی با اسلات کارت SDXC و صفحه نمایش ال سی دی 3.5 اینچی بدون فریم تبدیل 2D-3D، بدون نیاز به عینک سه بعدی، سنسور CMOS با نور پس زمینه 10.62 میلیون پیکسل و دیافراگم F1.2 و 29.5 میلی متر عریض لنز زاویه ای JVC GT HD، عملکرد قدرتمند عکاسی در نور کم به علاوه فناوری بلوتوث بی سیم داخلی، تثبیت کننده تصویر پیشرفته AIS)

یک دوربین فیلمبرداری 2 بعدی خوب با ویژگی شبه سه بعدی.

- وقتی Everio GZ-HM970 را در دست می گیرید، به سختی متوجه کلمات پشت LCD نمی شوید. می گوید: مبدل سه بعدی. کلمه مبدل اولین اشاره ای است که این دوربین فیلمبرداری واقعاً به صورت سه بعدی ضبط نمی کند. GZ-HM970 به جای داشتن لنزهای دوگانه، مانند دوربین فیلمبرداری سه بعدی GS-TD1 JVS، دارای یک لنز با دیافراگم گسترده F1.2 و زوم اپتیکال تا 10 برابر است. تصویرگر استفاده شده یک سنسور CMOS 1/2.3 اینچی و 10 مگاپیکسلی است.
- کنترل برجسته دکمه تبدیل سه بعدی است که با فعال شدن عملکرد به رنگ آبی روشن می شود. میتوانید جلوه سهبعدی را مستقیماً روی LCD سه بعدی بدون عینک ببینید یا وقتی دوربین فیلمبرداری را به تلویزیون سهبعدی وصل میکنید. در هر صورت، فیلم ها همیشه به صورت دو بعدی ضبط می شوند. با چرخاندن LCD به بیرون، چند دکمه دیگر روی بدنه ظاهر می شود که عمدتاً برای جابجایی بین حالت های مختلف تصویربرداری و پخش است.
- حالت خودکار هوشمند در بیشتر موارد برای ما کار میکرد: فوکوس خودکار در هنگام تغییر فواصل سوژه سریع بود و تنظیمات نوردهی زمانی که از فضای بیرون روشن به یک منطقه سایهدار و پشت دوباره زیر نور خورشید حرکت میکردیم صاف و دقیق بود. عملکرد تراز سفیدی ضعیف بود: در برخی موارد، تا حدود 30 ثانیه پس از ضبط، تغییر در نور را تشخیص نمی داد. ما مجبور شدیم با زوم کردن روی سوژه روشن شده توسط منبع نور و کوچکنمایی مجدد، روند را تسریع کنیم. دوربین فیلمبرداری یک ویژگی AE/AF با اولویت لمسی بود که فوکوس و روشنایی را بر اساس جایی که روی صفحه لمسی ضربه میزنید تنظیم میکند. شما می توانید یک چهره، رنگ یا منطقه را هدف قرار دهید.
- دوبار فشار دادن دکمه iAuto حالت دستی را فعال می کند. در اینجا، شما به شش پیش تنظیم صحنه و کنترل های فوکوس دستی، کمک فوکوس، روشنایی، سرعت شاتر، دیافراگم و تعادل رنگ سفید دسترسی دارید. از آنجایی که GZ-HM970 تنها یک دکمه قابل تنظیم توسط کاربر دارد، اما حلقه لنز برای دسترسی سریع به این کنترلهای دستی وجود ندارد، این امر ناگزیر به این معنی است که زمان زیادی برای ضربه زدن روی صفحه نمایش نیاز است. علاوه بر این، نمیتوانید سرعت شاتر و دیافراگم ربات را همزمان تنظیم کنید. شما باید اول یکی را انتخاب کنید، آن را تنظیم کنید، سپس به تعداد زیادی برگردید تا دیگری را انتخاب و تنظیم کنید.
- ضبط فول اچ دی فقط در 1080/50i انجام می شود. هیچ حالت 24p یا 50p وجود ندارد. اما می تواند خروجی 1080p به HDTV بدهد. GZ-HM970 به عنوان یک دوربین فیلمبرداری دو بعدی، رنگهای پر جنب و جوش را ضبط میکند، اگرچه همیشه دقیق نیستند. در مقابل نور پس زمینه قوی، متوجه حاشیه های بنفش خفیف شدیم. عملکرد نویز نیز از آنچه در Canon HF M41 و Panasonic HDC-TM900 شاهد بودیم عقبتر است. اما به طور کلی، ویدیوها بسیار تمیز، صاف و واضح به نظر می رسند. فیلمهای سه بعدی تبدیل شده مناسب به نظر میرسند، اگرچه انتظار میرود که به وضوح سیستم لنزهای دوقلو/سنسورهای دوقلو نباشند.
- به طور خلاصه، GZ-HM970 یک دوربین فیلمبرداری 2 بعدی خوب است، اگرچه به دلیل رابط کاربری دست و پا گیر آن در حالت دستی تا حدودی ناامید شده است. اگر مانیتور تلویزیون یا رایانه شخصی دارید که می توانید همان کار را به صورت بومی انجام دهید، مبدل دو بعدی به سه بعدی اضافی است. 

((ساخت کشور مالزی تحت لیسانس ژاپن))


ویژگی های اساسی:
CMOS 1/2.3 اینچی 10.62 میلیون پیکسلی با نور پشت
32 گیگابایت حافظه فلش داخلی
زوم پویا 15 برابر / زوم دیجیتال 200 برابر
طراحی اسلات کارت SDXC/SDHC/SD
همراه با کنترل از راه دور
نرم افزار همراه (ویندوز)


امکانات:
32 گیگابایت حافظه فلش داخلی، پشتیبانی از SD/SDHC/SDXC
لنز JVC GT
دیافراگم فوق العاده روشن F1.2 و زاویه باز 29.5 میلی متر
زوم اپتیکال 10 برابر (زوم پویا 15 برابر)
چراغ LED فلاش داخلی
CMOS 10.62 میلیون پیکسلی با نور پشت
11 میلیون عکس پیکسل ثابت (فناوری سوپر پیکسل)
تابع خروجی تبدیل 2D-3D
صفحه نمایش لمسی LCD 3 بعدی 3.5 اینچی
تثبیت کننده تصویر پیشرفته بهبود یافته
فناوری بی سیم بلوتوث داخلی
رکورد 24 مگابیت بر ثانیه با نرخ بیت بالا
میکروفون زوم داخلی با فناوری K2
نور فوق العاده کم
ماژول خودکار هوشمند
عملیات لمسی تمام صفحه
تشخیص چهره / نوردهی خودکار AE / فوکوس خودکار AF را لمس کنید
پنجره درجه بندی چهره
تشخیص لبخند / شاتر لبخند
دوربین درایو موتور
عملکرد ضبط تایم لپس REC
عملکرد عکسبرداری خودکار خودکار REC
مرورگر مدیا Everio 3
HDMI® گنجانده شده است


مشخصات فنی:
قالب:
ویدئو - استاندارد AVCHD، ویدئو - AVC/H.264
صوتی - Dolby Digital (2ch)
عکس - JPEG
رسانه ذخیره سازی: حافظه داخلی 32 گیگابایتی فلش و اسلات کارت: SDXC/SDHC/کارت SD (ارائه نشده است)
سنسور تصویر: CMOS 1/2.3 اینچی 10.62M پیکسل (با نور پشت)
نسبت بزرگنمایی: اپتیکال - 10 برابر، دیجیتال - 15 برابر پویا و 200 برابر زوم دیجیتال
اندازه تصویر ثابت 16:9 - 1920 x 1080، 4:3 - 3968x2976 / 2656x1992 / 2304x1728 / 1600x1200 / 640x480
مانیتور LCD: نمایش سه بعدی بدون قاب 3.5 اینچی صفحه لمسی LCD (920k)
لنز: لنز KONICA MINOLTA HD (F1.8 - 6.3، قطر فیلتر: 35 میلیمتر)
تشخیص چهره: تشخیص چهره/پنجره فرعی چهره
برنامه AE: NightAlive / Night / Portrait / Sports / Snow / Spotlight
منوی چند زبانه روی صفحه: 15 زبان: انگلیسی / چینی سنتی / چینی ساده / فرانسوی / آلمانی / اسپانیایی / ایتالیایی / هلندی / پرتغالی / روسی / فارسی / عربی / مالایی / تایلندی / هندی
مصرف برق: 3.7 وات
وزن: 370 گرم با باتری
ابعاد: W54 x H62 x D121mm

 

اقلام همراه:

آداپتور و کابل برق شهری
باتری
کابل AV
کابل یو اس بی
کابل HDMI
کنترل از راه دور
نویزگیر
راهنمای JVC Everio GZ-HM970

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×