• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده تصویری خودرو مدل MP-E100پخش کننده تصویری خودرو مدل MP-E100پخش کننده تصویری خودرو مدل MP-E100پخش کننده تصویری خودرو مدل MP-E100پخش کننده تصویری خودرو مدل MP-E100پخش کننده تصویری خودرو مدل MP-E100پخش کننده تصویری خودرو مدل MP-E100

پخش کننده تصویری خودرو مدل MP-E100

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(Bluetooth 5.1 & Dual MIC) سیستم هندزفری بلوتوث 5.1 ارتقا یافته پایدارتر، سریعتر، روانتر و واضح تر است، پخش بی سیم موسیقی، تماس ها، پخش کننده های MP3 و موارد دیگر را امکان پذیر می کند. میکروفون داخلی حذف نویز تماسهای واضحتر و روانتر و کنترل صوتی دقیقتر را دریافت میکند، هرگز حواس شما را از رانندگی پرت نمیکند، رانندگی ایمنتر را تضمین میکند.
(پیوند آینه تلفن و صفحه لمسی HD) از تلفن های ISO و Android برای Mirror Link پشتیبانی می کند، به راحتی هر محتوایی مانند ویدئو، موسیقی، پیمایش نقشه و موارد دیگر را به صفحه بزرگ متصل و همگام کنید. صفحه نمایش لمسی خازنی کامل برای عملکرد حساس تر و دقیق تر، با رزولوشن 1024 در 600 از پخش ویدئو 1920 در 1080P پشتیبانی می کند.
(دوربین پشتیبان جایزه) این بسته شامل یک دوربین دید عقب HD با دید در شب، زاویه دید فوق العاده گسترده 170 درجه و طراحی کاملا ضد آب است. MP-E100 با در نظر گرفتن ایمنی و راحتی شما ساخته شده است و از دوربین های عقب و جلو با نمایش خودکار تصویر هنگام دنده عقب پشتیبانی می کند. سهولت استفاده و کمک به راننده برای پارک ایمن و آسان تر.
(عملکردهای غنی) Mirror Link، رادیو FM/AM/RDS، عملکرد حافظه، خروجی ساب ووفر، برچسب ID3، کنترل فرمان، میکروفون داخلی، جک MIC خارجی، ورودی A/V، 7 دکمه LED رنگی، 16- تنظیم باند EQ، گزینه شارژ USB، پورت کارت TF.
(نکته های مهم قبل از سفارش) لطفاً قبل از سفارش تأیید کنید که اندازه داشبورد، دسته سیم کارخانه و آداپتور آنتن رادیویی شما مناسب هستند. اگر نمی تواند ایستگاه رادیویی را جستجو کند، لطفاً کاتالوگ زیر را به سمت راست بلغزانید تا عملکرد AF را پیدا کرده و آن را خاموش کنید. لطفا قبل از نصب دستورالعمل ها را مطالعه کنید و توصیه می شود در یک فروشگاه حرفه ای صدای ماشین نصب کنید.

 

خصوصیات:
- بلوتوث 5.1 و میکروفون دوگانه:
با بلوتوث 5.1 به روز شده، که پایدارتر، حساس تر و دقیق تر است، می توانید با جفت کردن آن با گوشی هوشمند خود در چند ثانیه تماس بگیرید و تماس برقرار کنید.
میکروفون داخلی بسیار شفاف، نویز بدون دردسر هنگام برقراری تماس تلفنی، بنابراین میتوانید در حین تمرکز در جاده به راحتی تماس تلفنی برقرار کنید.
علاوه بر میکروفون داخلی، یک میکروفون خارجی نیز دارد که می تواند جلوه شنیداری را افزایش دهد و از شفاف و پایدار بودن صدا در هنگام رانندگی اطمینان حاصل کند.
- Mirror Link برای گوشی های اندروید و IOS:
سازگار با گوشی های اندروید و گوشی های IOS. این عملکرد به شما امکان می دهد آنچه را که در تلفن خود نشان داده می شود از طریق رابط USB اصلی به صفحه استریو اتومبیل ارسال کنید، به راحتی پیمایش نقشه را درک کنید، فیلم تماشا کنید و غیره.
- توجه:
1. این لینک آینه از اکثر گوشی های اندروید و IOS پشتیبانی می کند.
2. Mirrorlink برای تلفنهای IOS از عملکرد برنامهها یا صفحه نمایش افقی پشتیبانی نمیکند.
- تنظیم صدای 16 باند EQ:
این سیستم چندرسانه ای با یک EQ از پیش تعیین شده داخلی و گزینه های EQ 16 باندی سفارشی شده توسط کاربر، برای طیف گسترده ای از سبک های موسیقی و جلوه های صوتی ایده آل است. صدای شفاف و ولوم به راحتی قابل تنظیم برای تجربه کامل.
- پارکینگ ایمن تر:
دوربین عقب ما از رابط BMW استفاده می کند، می تواند اتصال را ایمن تر، پایدارتر، ساده تر و بسیار بهتر از محصولات مشابه کند.
بسته شامل دوربین عقب HD با دید در شب، زاویه دید فوق عریض 170 درجه و طراحی کامل ضد آب است. پشتیبانی از دوربین دید عقب و جلو با نمایش خودکار تصویر در حالت معکوس.
- رسانه و سرگرمی:
صفحه نمایش لمسی خازنی 7 اینچی با وضوح بالا، روشن تر، حساس تر و دقیق تر.
با وضوح 1024 X 600، از 1920 X 1080P و اکثر فرمت های فایل های ویدئویی / صوتی پشتیبانی می کند. بچه ها را در طول سفرهای طولانی مشغول تماشای کارتون کنید، برنامه تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه خود را با این پخش کننده MP5 تماشا کنید.
- RDS/AM/FM و عملکرد حافظه:
عملکرد RDS (سیستم داده های رادیویی) نمایش دیجیتال نام ایستگاه های رادیویی، نوع برنامه، محتوای برنامه و اطلاعات را امکان پذیر می کند.
- توجه: 
اگر نمی تواند ایستگاه رادیویی را جستجو کند، لطفاً کاتالوگ زیر را به سمت راست بلغزانید تا فوکوس خودکار را پیدا کنید و آن را خاموش کنید.
عملکرد حافظه، ایستگاه های رادیویی را به روشی هوشمند به خاطر می آورد.
- از موسیقی خود لذت ببرید:
تگ ID3 به فایل صوتی اجازه می دهد تا داده های اضافی مانند عنوان، هنرمند، آلبوم، شماره آهنگ و موارد دیگر را نمایش دهد. با سیستم سرگرمی ماشین P.L.Z از موسیقی خود لذت ببرید!
خروجی Pre-Amp و Subwoofer این امکان را فراهم می کند که ویژگی های صدای یکپارچه و یکنواخت را با باس پویا و با ضربه بالا ارائه دهید که به شما امکان می دهد موسیقی را بشنوید و احساس کنید.
- کنترل فرمان:
میتوانید از دکمههای فرمان خودرو برای پاسخگویی و پایان دادن به تماسها، پخش موسیقی، تغییر حالتها و موارد دیگر استفاده کنید که همه اینها سفر شما را راحتتر میکند.
به سادگی کابل SWC وسیله نقلیه خود را به کابل key1 یا key2 این دستگاه وصل کنید. برای یادگیری کلیدها دستورالعمل ها را دنبال کنید.
- توجه:
اگر SWC یک خروجی سیگنال دیجیتال است (کنترل شده توسط CANBUS)، باید یک آداپتور SWC خریداری کنید که بتواند سیگنال های دیجیتال را به سیگنال های آنالوگ تبدیل کند.
- دکمه های ال ای دی شیک و دکمه های فیزیکی:
7 رنگ که به صورت خودکار تغییر می کنند با امکان تنظیم منحصر به فرد به انتخاب شما و طراحی شیک برای دکمه های LED این سیستم چند رسانه ای!
دکمه های فیزیکی، به ویژه کنترل صدا چرخان که استفاده از آن را در هنگام رانندگی آسان تر می کند.
 

ویژگی ها:
نصب آسان DIY، سازگار با اکثر مدل های خودرو
از جمله دوربین دنده عقب
مانیتور 7 اینچی HD LCD، با وضوح 1024 X 600، پشتیبانی از 1920 X 1080P و اکثر فرمت های فایل های ویدئویی / صوتی.
بلوتوث 5.1 برای تماس و موسیقی بدون هندز.
MIC داخلی بسیار شفاف و جک MIC خارجی
سازگار با گوشی های اندروید، آیفون های IOS برای Mirror Link (بدون محدودیت نسخه)
تگ ID3 به فایل صوتی اجازه می دهد تا داده های اضافی مانند عنوان، هنرمند، آلبوم، شماره آهنگ و موارد دیگر را نمایش دهد
کنترل از راه دور منطقی تر است، لازم نیست به پایین نگاه کنید که چه دکمه ای فشار داده می شود
بلوتوث هندزفری تماس / پخش موسیقی و کنترل
تنظیمات EQ داخلی 16 باند، خروجی های Pre-amp و ساب ووفر
عملکرد کنترل فرمان
عملکرد حافظه، ایستگاه های رادیویی را به روشی هوشمند به خاطر می آورد
شارژر 1.5 آمپری ساخته شده با پورت USB، گوشی خود را در هر زمان شارژ کنید
دکمه های LED شیک 7 رنگ
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری PLZ
فناوری اتصال بلوتوث، USB
نوع کنترلر iOS، Android
ویژگی ویژه ورودی دوربین دید عقب، تیونر FM
دستگاه های سازگار IOS، Android
نوع رابط USB
رمزگذاری صدا استریو
حالت خروجی صدا استریو
رنگی MP-E100
ابعاد کالا L x W x H 24 x 17 x 15 سانتی متر
 

نکات مهم قبل از سفارش:
1. لطفاً قبل از سفارش تأیید کنید که اندازه باز کردن داشبورد شما مناسب است. در غیر این صورت، باید یک کیت داشبورد مناسب، اکثر کیتهای داشبورد برند مانند Metra، PAC، کیت داشبورد Scosche و غیره خریداری کنید. در حین نصب کاملا مطابقت دارد یا داشبورد شما را به اندازه مناسب تغییر می دهد.
2. برخی از خودروها نیز ممکن است به دو لوازم جانبی اضافی برای تکمیل نصب نیاز داشته باشند:
آداپتور دسته سیم برای مدل ماشین شما. (برای انتقال دسته سیم کارخانه و دسته سیم استریو ISO استفاده می شود)
آداپتور آنتن رادیو برای مدل ماشین شما.
3. یونیت سر دارای عملکرد حافظه است. اگر سیم ACC (سیم قرمز) و سیم B + (سیم زرد) به صورت معکوس در حین نصب وصل شوند، پس از خاموش شدن عملکرد حافظه نخواهد داشت.
4. ولتاژ کار این رادیو ماشین 12 ولت است، برای کامیون های بزرگ با ولتاژ 24 ولت قابل استفاده نیست و اگر ولتاژ بالای 16 ولت باشد، رادیو ماشین آسیب می بیند.
5. اگر رادیو نمی تواند اسکن ایستگاه رادیویی را متوقف کند، کافی است کاتالوگ زیر را به سمت راست بلغزانید تا عملکرد AF را پیدا کنید و آن را خاموش کنید.
6. لطفا قبل از نصب دستورالعمل ها را مطالعه کنید و توصیه می شود در یک فروشگاه حرفه ای لوازم صوتی خودرو نصب کنید.

فروشنده
کرمان بگز فروشگاه آ...( 217 )

100٪ رضایت خرید

282
راضی
4
قابل قبول
0
ناراضی

فروش موفق: 144 عدد

عضویت: 10 سال و 1 ماه

کالاها: 305 عدد

با ضمانت ایسام، کالا را با همان مشخصات تحویل می‌گیرید، همراه با گارانتی برگشت وجه ۱۰۰٪

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×