• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3

مانیتور و دوربین خودرو کودک مدل A3

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(نصب آسان در 5 دقیقه) بدون نیاز به ابزاری به راحتی دوربین ماشین کودک را به پشت سر ببندید و مانیتور ماشین کودک را روی داشبورد / شیشه جلو ثابت کنید، سپس سیم برق را به فندک یا جعبه فیوز وصل کنید که کار می کند.
(تصویر فوق العاده واضح) آینه ماشین کودک دارای صفحه نمایش LCD 4.3 اینچی (واقعی 1080P) با دوربین ثابت کودک است، شما می توانید نمایش زمان واقعی هر حرکت کودک را ببینید.
(عملکرد دید در شب ارتقا یافته) دوربین کودک برای ماشین با 7 چراغ مادون قرمز دارای حالت شب برای دیدن کودک در تاریکی بهتر از نوع قدیمی آینه صندلی ماشین است که به شما امکان می دهد با نگاه سریع به مانیتور کودک را ببینید. همچنین Infared ضعیف تقریبا نامرئی نور به چشم کودک آسیبی نمی رساند.
(زاویه دید عریض) وضوح تصویر با وضوح بالا 1080P که کیفیت تصویر واضحی را حتی در شب ارائه میدهد. زاویه دید وسیع 150 درجه. حتی هنگام رانندگی در شب، مجسمه کودکان صندلی عقب را به وضوح می بینید که به شما کمک می کند تا ناامنی ها و نگرانی ها را از بین ببرید.
(چند کاره) دوربین ماشین کودک برای صندلی عقب را می توان با تغییر موقعیت دوربین از صندلی جلو به صندلی عقب، پشتیبانی از تنظیم روشنایی/کنتراست/اشباع/رنگ و غیره بین نمای آینه عقب و نمای جلو تغییر داد.

 

خصوصیات:
- ما سالهاست که عمیقاً در مقولههای دنده عقب و دوربین درگیر بودهایم و متعهد به نیازهای مختلف مشتریان برای برآورده کردن تمام نیازهای مشتریان بودهایم. با استفاده از آخرین مفاهیم طراحی، ما می توانیم محصولات رضایت بخش تر، راحت تر و ایمن تر را با کیفیت بالا برای مشتریان توسعه دهیم. 
- ما از جدیدترین تراشه دوربین 1080P ارتقا یافته و طراحی نور مادون قرمز استفاده می کنیم تا تصویر شب مانند روز تأثیر داشته باشد، دیگر نگران اقدامات خطرناک فرزند خود نباشید و خانواده شما را شادتر کند.
- بر اساس تحقیقات بازار و بازخورد مشتریان، ما مفاهیم جدید طراحی را اتخاذ میکنیم و از «رانندگی دور» و رانندگی ایمن برای خوشبختی خانواده خودداری میکنیم.
- صفحه نمایشی که ما با آخرین تراشه IPS ارتقا یافته ساختیم یکی از شفاف ترین صفحه نمایش های موجود در بازار امروز است. افت فریم و تار شدن را رد می کند و به ثبت لحظات کودکان ناز شما ادامه می دهد.
- فرآیند نصب ساده باعث می شود دیگر نگران تامین برق سیستم نباشید. برای استفاده از آن فقط باید ماشین خود را شارژ و تامین کنید و سیم کشی را می توان در ماشین شما پنهان کرد. تکمیل نصب فقط 2 دقیقه طول می کشد.
 

اطلاعات فنی:
موقعیت قطعه خودکار جلو
نام تجاری AMTIFO
نوع نصب پایه پشتی سر
ویژگی ویژه دید در شب، سنسور حرکت
مستطیل شکل
وزن مورد 1.28 پوند
ابعاد بسته 8.15 x 4.92 x 4.02 اینچ
شماره قطعه سازنده A3
نوع لنز آینه ای محدب
ویژگی های ویژه دید در شب، سنسور حرکت
ولتاژ 12 ولت

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×