• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ساعت دیواری رادیو کنتورولید مدل ‎JSساعت دیواری رادیو کنتورولید مدل ‎JSساعت دیواری رادیو کنتورولید مدل ‎JSساعت دیواری رادیو کنتورولید مدل ‎JSساعت دیواری رادیو کنتورولید مدل ‎JSساعت دیواری رادیو کنتورولید مدل ‎JS

ساعت دیواری رادیو کنتورولید مدل ‎JS

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 9,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- استفاده آسان، تنظیم خودکار زمان - پین پشت ساعت دیواری رادیویی را بیرون بکشید، باتری AA را وارد کنید، ساعت رادیویی را به دیوار آویزان کنید و کارتان تمام است. پس از چند ثانیه، ساعت شروع به تنظیم خود می کند. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد، اما سپس به آرامی و با دقت اجرا می شود
- صفحه بزرگ، آسان برای دیدن/خواندن: قطر ساعت رادیویی 25 سانتی متر، صفحه سفید با عدد عربی، ساعت و دقیقه مشکی، دست دوم قرمز، خواندن بسیار آسان، حتی از راه دور. ایده آل برای ساعت آشپزخانه، ساعت دیواری و اتاق نشیمن، اتاق کودک، راهرو، دفتر، هتل، کلاس درس، مدرسه
- سوئیچ خودکار بین زمان تابستان و زمستان - وقتی به زمان تابستان یا زمستان می روید نیازی به تنظیم دستی ساعت رادیویی ندارید، زمان همیشه در صبح متناسب است. ساعت دیواری با رادیو کار می کند، به طوری که نمی توانید زمان مزاحم را به صورت دستی روی زمان زمستان و تابستان تنظیم کنید.
- قاب آلومینیومی لبه ساعت از آلومینیوم برس خورده، پشت ساعت از پلاستیک مشکی با محفظه باتری (1 x AA) و دارای تعلیق برای میخ می باشد. اگرچه ساعت های رادیویی از رطوبت محافظت می شوند، اما ضد آب نیستند، توصیه می کنیم از آنها در حمام استفاده نکنید.
نکته: (آن را در نزدیکی کامپیوتر، یخچال، تهویه مطبوع و سایر وسایل الکترونیکی که بر بی سیم تاثیر می گذارند آویزان نکنید. ساعت دیواری رادیویی تداخلی برای دریافت سیگنال).

 

خصوصیات:
- اندازه ساعت دیواری: قطر 25 سانتی متر ضخامت 4 سانتی متر ساعت رادیویی کنترل شده.
- با باتری کار می کند، به 1 عدد باتری AA نیاز دارد (شامل نمی شود)
عیب یابی:
1. ساعت کار نمی کند - بررسی کنید که آیا باتری در شرایط خوبی است و به درستی نصب شده است.
2. دست ها گاهی می چرخند، گاهی اوقات نه - ولتاژ باتری کمتر از 1.5 ولت است.
3. سیگنال دریافتی ناپایدار است - برای بررسی اینکه آیا سایر دستگاه های الکترونیکی در نزدیکی هستند، می توانید سیگنال را مختل کنید. ساعت را به مکان دیگری منتقل کنید.
 

اطلاعات فنی:
برند پاراتک
رنگ نقره ای
نوع نمایشگر آنالوگ
سبک انگلیسی
ویژگی خاص Sommerzeit
منبع تغذیه Batteriebetrieben
نوع اتاق Wohnzimmer
شکل راند
جنس آلومینیوم
ابعاد بسته بندی 25.4 x 25.15 x 5.33 cm 
وزن: 610 گرم

 

اقلام همراه:
ساعت دیواری رادیویی.
دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×