• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZاسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZاسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZاسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZاسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZاسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZاسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZاسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZ

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل آی پارتی مدل ‎BTP180BBZ

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

اسپیکر سفید کارائوکه قابل حمل قدرتمند. جلوه های نور برای ایجاد یک فضای مهمانی در هر کجا که هستید، تنها یا با دوستان! اتصال Bluetooth®: به صورت بی سیم با تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های صوتی دارای بلوتوث کار می کند. با میکروفون همراه خود، بلندگو به یک دستگاه کارائوکه تبدیل می شود تا آهنگ های مورد علاقه شما را همراهی کنید! با عملکرد اکو جلوه های صوتی را به میکروفون خود اضافه کنید. موسیقی یا پادکست های خود را از هر منبع صوتی با درگاه USB، micro SD/TF (تا 32 گیگابایت) و پورت های Aux-in پخش کنید. آن را با دسته و باتری قابل شارژ (1200 میلی آمپر ساعت) از طریق کابل میکرو USB (شامل آن) به هر جایی ببرید.


خصوصیات:
- اسپیکر سفید کارائوکه قابل حمل قدرتمند.
- جلوه های نور برای ایجاد یک فضای مهمانی در هر کجا که هستید، تنها یا با دوستان!
- اتصال بلوتوث: به صورت بی سیم با گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های صوتی دارای بلوتوث کار می کند.
- با میکروفون همراه خود، بلندگو به یک دستگاه کارائوکه تبدیل می شود تا آهنگ های مورد علاقه شما را همراهی کنید!
- بلندگوی قدرتمند کارائوکه با جلوه های نور خیره کننده و طراحی منحصر به فرد باربی. مرکز درخشان هر مهمانی!
- بی سیم و همه کاره - آزادی نهایی با اتصال بی سیم بلوتوث. پخش موسیقی و پادکست ها از طریق USB، کارت میکرو SD/TF (تا 32 گیگابایت) یا Aux-in.
- با عملکرد اکو جلوه های صوتی را به میکروفون خود اضافه کنید. موسیقی یا پادکست های خود را از هر منبع صوتی با پورت USB، micro SD/TF (تا 32 گیگابایت) و پورت های Aux-in پخش کنید. با دستگیره و قابل شارژ آن را به هر جایی ببرید. باتری (1200 میلی آمپر ساعت) از طریق کابل میکرو USB (شامل).
- دستگاه کارائوکه با پیچش - دارای میکروفون برای جلوه های صوتی حرفه ای با عملکرد اکو. مخاطبان خود را با استعداد خوانندگی خود شگفت زده کنید!
- قابلیت حمل در بهترین حالت - دسته راحت و باتری قابل شارژ قدرتمند (1200 میلی آمپر ساعت). همیشه آماده مهمانی ها، هر کجا که هستید!
- قابل اعتماد و غیر قابل اعتماد - همکاری حماسی بین Lexibook و Mattel. کیفیت صدای بی نظیر و طراحی بادوام. چیزی که برای دوستداران موسیقی و باربی ها ضروری است!
- فضای عالی را ایجاد کنید!
یک بلندگوی قدرتمند و قابل حمل کارائوکه با جلوه های نور در رنگ های مختلف، ایده آل برای روشن کردن شب های شما و ایجاد فضای رویاهای شما! LED های اطراف اسپیکر شما را در فضای صحنه غوطه ور می کنند تا عملکردی باورنکردنی داشته باشید!
- بی سیم کار می کند!
این بلندگوی بلوتوثی بسیار همه کاره و قابل حمل به صورت بی سیم با تمام دستگاه های دارای بلوتوث کار می کند: گوشی های هوشمند، تبلت ها و غیره.
- لحظات فراموش نشدنی را در حین خوانندگی تجربه کنید!
میکروفون همراه با بلندگو ساعت ها نمایش و کارائوکه را با دوستان شما فراهم می کند! با استفاده از کنترل های صدا و اکو می توانید صدای خود را همانطور که می خواهید کنترل کنید.
- یک اسپیکر قدرتمند برای بردن به هر جایی!
این اسپیکر با صدای قدرتمند خود همراهی ضروری برای شادابی شب های شماست! به لطف دسته و باتری قابل شارژ آن، می توانید اسپیکر را همه جا همراه خود ببرید و به راحتی لحظات فراموش نشدنی موسیقی را با دوستان یا خانواده خود به اشتراک بگذارید! این لحظه شما برای درخشش است!
- اتصال بهینه!
به لطف درگاههای USB، کارت SD/TF و اتصال 3.5 میلیمتری AUX IN، به موسیقی مورد علاقهتان در همه دستگاههای صوتی خارجی گوش دهید!
 

ویژگی ها:
- درباره Lexibook:
Lexibook یک شرکت طراحی، تولید و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی در سراسر اروپا است.
Lexibook قهرمان اروپا در زمینه الکترونیک سرگرمی مجاز است و با شرکای زیادی مانند دیزنی، مارول، وارنر، یونیورسال، پارامونت...
این موفقیت را می توان با استراتژی ای توضیح داد که شامل مجوزهای قوی، بین المللی و اغلب انحصاری (باربی، مرد عنکبوتی، Oui-Oui، دیزنی، و غیره) و همچنین محصولات با ارزش افزوده بالا که شامل الکترونیک (کامپیوترهای آموزشی، تلویزیون) می شود.
 

نکات کاربری مهم:
- این محصول در معرض هشدارهای ایمنی خاصی است
- هشدار: برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست. برای استفاده تحت نظارت بزرگسالان
- هشدار: تحت نظارت مستقیم یک بزرگسال استفاده شود
- هشدار: اسباب بازی داخل. نظارت بزرگسالان توصیه می شود
اطلاعات فنی:
سن توصیه شده توسط سازنده از 6 سال به بالا
شماره مدل BTP180BBZ
نوع مواد پلاستیکی
ابعاد محصول 19.8 x 15 x 27.8 سانتیمتر
وزن: 1.15 کیلوگرم

 

اطلاعات فنی:
دستگاه فول اسپیکر VIP
میکروفون
کابل USB 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×