• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2

پخش کننده DVD گرای مدل ‎G-D-206-2

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(پخش کننده دی وی دی چند منظوره) پخش کننده DVD فشرده از مواد با کیفیت بالا و یک هسته درایو با کیفیت بالا ساخته شده است، با فناوری اسکن پیشرونده، سرعت خواندن سریعتر و آرام تری را ارائه می دهد و تجربه تماشای شما را روان تر می کند. پشتیبانی از سیستم های تلویزیون PAL / NTSC. پورت MIC داخلی، از میکروفون برای کارائوکه پشتیبانی می کند، از وقت خود با خانواده لذت ببرید
(همه مناطق رایگان) پخش کننده DVD همه مناطق را پخش می کند. هیچ کدی نباید وارد شود. این دستگاه از CD، DVD، VCD، SVCD، DVD ± R / RW، CD ± R / RW، DVD-9، DVD-5 برای حداکثر لذت مشاهده و گوش دادن پشتیبانی می کند. نیازهای تماشای فیلم خود را با پخش کننده دی وی دی Gueray برآورده کنید که وضوح و سازگاری عالی را ارائه می دهد
(اتصال USB 2.0) پورت ورودی USB 2.0 داخلی تماشای فیلم، موسیقی و عکس ها را از USB با فرمت های مختلف مانند موسیقی MP3، عکس های JPEG و فیلم های AVI، MPG، MPEG، MOV، ASF بسیار آسان می کند.
توجه: پخش USB از ویدیوها در فرمت MP4 پشتیبانی نمی کند. از عملکرد کپی می توان برای کپی MP3، MPEG4، CD در درایو USB یا کارت حافظه استفاده کرد
(اتصال راحت) از کابل AV 3.28FT / 1M برای اتصال پخش کننده DVD به تلویزیون و همه دیسک های DVD فعلی خود برای بهبود تجربه صوتی و بصری استفاده کنید. بدون خروجی HDMI! اگر تلویزیون شما فقط دارای پورت HDMI است، لطفاً یک کابل HDMI به RCA در آمازون تهیه کنید. 
توجه: از دیسک های Blu-ray پشتیبانی نمی کند
(عملکرد رزومه و محافظت در برابر ضربه) پخش کننده DVD می تواند نقاط رزومه دیسک های پخش شده قبلی را به خاطر بسپارد، بنابراین می توانید دیسک های DVD را از جایی که حتی پس از قطع برق متوقف شده است تماشا کنید. حفاظت ضد ضربه لذت تماشای بدون مزاحمت را تضمین می کند، می تواند دیسک ها را به سرعت با نویز کمتر بخواند، بنابراین می توانید بر روی فیلم های مورد علاقه خود تمرکز کنید.
(این کارتن VIP می باشد به سفارش کشورهای اروپایی و امریکا و ژاپن می باشد)

 

اطلاعات فنی:
برند Gueray
مدل G-D-206-2
ابعاد بسته 25.4x25.15x7.62 سانتی متر 1.18 کیلوگرم
شماره مدل G-D-206-2
دستگاه های سازگار تلویزیون
ویژگی های ویژه منطقه رایگان
باتری های شامل شماره
باتری های مورد نیاز
نوع رابط RCA
نوع رسانه سی دی
وزن مورد 1 کیلوگرم 180 گرم
(این کارتن VIP می باشد به سفارش کشورهای اروپایی و امریکا و ژاپن می باشد)

 

اقلام همراه:

دستگاه پخش DVD 
ریموت کنترل
پک تبدیل AV به HDMI
کابل HDMI
کابل AV
باتری نیم قلمی سونی
دفترچه راهنمای زبات انگلیسی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×