• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چراغ خواب کودک مدل KD180009چراغ خواب کودک مدل KD180009چراغ خواب کودک مدل KD180009چراغ خواب کودک مدل KD180009چراغ خواب کودک مدل KD180009چراغ خواب کودک مدل KD180009چراغ خواب کودک مدل KD180009چراغ خواب کودک مدل KD180009

چراغ خواب کودک مدل KD180009

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(RGB MULTI-COLOR) در مقایسه با چراغ شب LED تک رنگ سنتی، چراغ شب پلاگین LOFTER گزینههای رنگی RGB را ارائه میدهد، رنگ چرخشی در بین بیش از 8 رنگ مختلف و نگه داشتن آن بر روی یکی از رنگهای مورد علاقهتان همگی در دسترس هستند. تنظیم رنگ کمک می کند تا کودکان شما در شب آرام باشند بدون اینکه به اندازه نور سفید روشن باشند.
(روشن/خاموش خودکار) چراغ شب بچه های ما با سنسور هوشمند غروب تا طلوع، به طور خودکار در هنگام روشنایی محیط (12 لوکس در غروب / شب) روشن می شود و به طور خودکار هنگام سحر یا زمانی که نور محیط به اندازه کافی روشن است خاموش می شود. ایده آل برای دور زدن در تاریکی بدون روشن کردن نور و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی.
(نورپردازی ملایم) این چراغ شب، میزان روشنایی مناسب را برای هدایت شما در تاریکی بدون روشن کردن نور اصلی فراهم میکند، روشنایی ملایم بدون تابش خیرهکننده در نیمهشب چشمها را اذیت نمیکند. یک انتخاب خوب برای بچه های کوچک و سالمندان.
(لاغری و صرفه جویی در انرژی) طراحی باریک به نور شب اجازه می دهد تا روی دیوار قرار گیرد، لازم نیست نگران برخورد با آن باشید. ال ای دی های کم مصرف به شما کمک می کنند در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و حتی پس از استفاده طولانی مدت متوجه افزایش قبض برق خود نخواهید شد.
(100% ایمن و بدون خطر) ارائه محصول با بهترین کیفیت و خدمات مشتری اصل شماره 1 ما است، ما برای چراغ شب کودک خود گارانتی ارائه می دهیم. ایده آل برای اتاق کودک، اتاق خواب، مهد کودک، راهرو، پله ها، آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن، انبار، کودکان نوپا و غیره. و اتصال آن به هر پریز استاندارد ساده است تا بتوانید در خانه خود بدون زمین خوردن در شب حرکت کنید.

 

خصوصیات:
- ویژگی های اصلی LOFTER-pro Plug-in Night Light:
- سنسور هوشمند غروب تا طلوع
حسگر غروب تا طلوع داخلی، این چراغ شب LED پلاگین در شب یا زمانی که نور محیط کافی نیست به طور خودکار روشن می شود و در هنگام سحر یا زمانی که نور محیط به اندازه کافی روشن است خاموش می شود. بسیار صرفه جویی در انرژی و راحت برای خدمت به اهداف بسیاری برای شما و فرزندانتان.
- رنگ قابل تغییر RGB برای شما
در داخل تراشه LED RGB، چراغ پرستاری LOFTER-pro دارای رنگهای متنوعی برای انتخاب است، شما میتوانید بهترین رنگ را انتخاب کنید که با خلق و خوی کودکانتان مطابقت دارد، به آنها کمک کنید ترس از تاریکی را از بین ببرند تا خوابی گرم و بهتر داشته باشند.
- ال ای دی صرفه جویی در مصرف انرژی و پول
لامپ LED گرمای قابل توجهی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای تولید می کند، لامپ LED کم مصرف می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه در قبوض برق و همچنین در تعویض لامپ کمک کند.
- برنامه های مختلف برای روشنایی شب ما:
- چراغ شب حمام
- نورپردازی پله ها
- چراغ خواب اتاق نشیمن
 

اطلاعات فنی:
برند LOFTER
شماره مدل کالا KD180009
تعداد LED: 3 عدد
لومن: 30lm
توان مصرفی: 0.7 وات
CT: 2500-2700K
ولتاژ کاری: AC100-240V
طول عمر LED: بیش از 100000 ساعت
دمای کار: -5-50
ویژگی ویژه انرژی کارآمد
منبع نور نوع LED
نوع لامپ نور شب
نوع اتاق اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق
منبع برق با سیم برق
فناوری اتصال USB
لامپ اجزای شامل
نوع نصب پایه دیواری
ابعاد بسته 5.71 x 2.91 x 2.83 اینچ
وزن مورد 1.7 اونس
 

- نحوه استفاده:
1. چراغ شب را در قسمت تاریک به اندازه کافی وصل کنید، نور روشن می شود و رنگ پیش فرض سفید گرم است.
2. برای تغییر به حالت چرخه خودکار رنگهای RGB، 8 رنگ مختلف (قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، آبی روشن، بنفش و سفید) یکبار کلید را لمس کنید.
3. در حالت چرخه خودکار RGB، سوئیچ را دوباره لمس کنید، رنگ مورد علاقه شما را انتخاب کرده و مکث می کند
4. در یک حالت رنگ ثابت، کلید را دوباره لمس کنید، به رنگ سفید گرم باز می گردد
5. هنگام سحر به طور خودکار خاموش شود، یا می توانید چراغ شب را از برق بکشید تا خاموش شود
 

- موارد احتیاط:
1. این حسگر تعبیه شده در غروب تا پایین نور، در یک منطقه به اندازه کافی تاریک (روشنایی محیط کمتر از 12 لوکس است) که سنسور حساس ترین است، بهترین عملکرد را دارد.
2. هنگامی که نور 2 روشنایی مختلف محیط را به طور همزمان تشخیص می دهد (یکی >12lux، دیگری 

فروشنده
کرمان بگز فروشگاه آ...( 217 )

100٪ رضایت خرید

282
راضی
4
قابل قبول
0
ناراضی

فروش موفق: 144 عدد

عضویت: 10 سال و 1 ماه

کالاها: 293 عدد

با ضمانت ایسام، کالا را با همان مشخصات تحویل می‌گیرید، همراه با گارانتی برگشت وجه ۱۰۰٪

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×