• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 مترکابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 مترکابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 مترکابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 مترکابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 مترکابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 مترکابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 مترکابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 متر

کابل HDMI به Micro HDMI امازون باسیکس مدل HL-007342 طول 1.8 متر

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- کابل HDMI پرسرعت AmazonBasics، نوع mini HDMI به HDMI، استاندارد HDMI 2.0 - 1.82 متر
- کابل HDMI با سرعت بالا؛ Mini HDMI (نوع A) تا HDMI (نوع C)
- مناسب برای تلویزیون های HD، دوربین های دیجیتال / دوربین های فیلمبرداری، پخش کننده های MP3 و سایر دستگاه های سازگار با HDMI
- پشتیبانی از اترنت، سه بعدی و بازگشت صوتی (بدون نیاز به کابل جداگانه)
- مطابق با استاندارد HDMI 2.0 (پخش ویدیوی 4K در 60 هرتز، 2160p، عمق رنگ 48 bbp)، که از پهنای باند تا 18 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند و با استانداردهای قبلی HDMI سازگار است.
- طول کابل: 1.83 متر تضمین شده توسط AmazonBasics
- توجه: این کابل دو طرفه نیست. فقط از ورودی mini HDMI به خروجی HDMI پشتیبانی می کند.

 

خصوصیات:
- کابل HDMI پرسرعت AmazonBasics، HDMI استاندارد 2.0:
- رابط چند رسانه ای با وضوح بالا (HDMI) اکنون استانداردی برای دستگاه های دیجیتال با وضوح بالا است. صدا و تصویر به راحتی در یک کابل متصل می شوند. این کابل مینی HDMI به HDMI با سرعت AmazonBasics با اترنت به شما امکان می دهد محتوای با کیفیت بالا را از دستگاه های تلفن همراه (فیلم، عکس و داده) روی تلویزیون HDTV یا مانیتور رایانه خود پخش کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دوربین دیجیتال، دوربین فیلمبرداری، پخش کننده MP3 یا دستگاه دیگری با درگاه mini HDMI را به پورت HDMI که اکثر دستگاه های نمایشگر دارند وصل کنید. انتقال صدا و تصویر از دستگاه های تلفن همراه کوچک به تلویزیون های HDTV یا پروژکتورهای بزرگ هرگز به این اندازه چشمگیر نبوده است.
- طول کابل 1.82 متر
- صدا و اترنت با بالاترین کیفیت، همه فقط در یک کابل:
- کابل مینی HDMI به HDMI با سرعت AmazonBasics با اترنت پخش ویدیوی واضح و رنگارنگ را تضمین می کند و با استاندارد HDMI 2.0 مطابقت دارد که از پهنای باند بسیار بالاتر تا 18 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند، پخش ویدیوهای 4K با فرکانس 50/60 هرتز / 2160p وضوحی که تا چهار برابر وضوح بیشتری نسبت به 1080p / 60 هرتز ارائه می دهد و از فرمت صفحه نمایش عریض سینما 21:9 پشتیبانی می کند.
- کابل همگام سازی پویا جریان های ویدئویی و صوتی را تضمین می کند: کابل می تواند همزمان دو جریان ویدئو (نمایش دوگانه) و حداکثر چهار جریان صوتی را به طور همزمان ارسال کند. کابل HDMI همچنین از 32 کانال صوتی و کیفیت صدا تا 1536 هرتز پشتیبانی می کند.به لطف پروتکل کنترل CEC (Consumer Electronics Control) تنها با یک ریموت کنترل می توان تمام دستگاه های الکترونیکی را کنترل کرد.
- اتصالات با روکش طلا برای حداکثر رسانایی:
- کابل AmazonBasics Mini HDMI به HDMI دارای کانکتورهایی با روکش طلا است که در برابر خوردگی محافظت می شود و در عین حال از انتقال سیگنال بهینه با اعوجاج کمتر در نقطه تماس اطمینان حاصل می کند. نتیجه: بازتولید صدا و تصویر که تا حد امکان به اصل واقعی باشد. کابل HDMI دارای یک لایه بیرونی پی وی سی قوی و مشکی به عنوان محافظ است. روکش و محافظ کابل محافظت عالی در برابر تداخل خارجی را فراهم می کند و به حفظ یکپارچگی و خلوص سیگنال دیجیتال کمک می کند.
- علاوه بر این، به لطف اترنت یکپارچه، کابل اتصال اینترنت مشترک را برای چندین دستگاه بدون کابل اترنت اضافی امکان پذیر می کند. تنها با یک کابل HDMI پرسرعت آماده برای اترنت AmazonBasics از ویدیوی HD و صدای دیجیتال لذت ببرید.
- سازگاری با استانداردهای قبلی HDMI:
- کابل با تمام استانداردهای قبلی HDMI سازگار است. بنابراین کابل برای تمام دستگاه های HDMI موجود مناسب است. هنگامی که دو دستگاه را با استانداردهای HDMI مختلف وصل می کنید، اتصال بهینه به طور خودکار تعیین می شود.
 

ویژگی ها:
- برای اتصال دوربینهای فیلمبرداری و دوربینهای دیجیتال به مانیتور HDTV/رایانه با قابلیت HDMI
- پشتیبانی از اترنت، سه بعدی و بازگشت صوتی (بدون نیاز به کابل جداگانه)
- مناسب برای تلویزیون های HD، دوربین های دیجیتال / دوربین های فیلمبرداری، پخش کننده های MP3 و سایر دستگاه های دارای HDMI
 

اطلاعات فنی:
سازنده: Amazon Basics
ابعاد محصول : 182.88 x 2 x 0.98 سانتی متر
وزن 99 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×