• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کابل تبدیل Scart به HDMI مدل ZHQSK67  طول 1 مترکابل تبدیل Scart به HDMI مدل ZHQSK67  طول 1 مترکابل تبدیل Scart به HDMI مدل ZHQSK67  طول 1 مترکابل تبدیل Scart به HDMI مدل ZHQSK67  طول 1 مترکابل تبدیل Scart به HDMI مدل ZHQSK67  طول 1 مترکابل تبدیل Scart به HDMI مدل ZHQSK67  طول 1 متر

کابل تبدیل Scart به HDMI مدل ZHQSK67 طول 1 متر

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- مبدل SCART به HDMI: ورودی آنالوگ SCART را به خروجی HDMI 720P/1080P تبدیل کنید که نمایشگر HD واقعی تری را ارائه می دهد. (توجه: از HDMI به Scart پشتیبانی نمی کند!)
- فرمت ورودی SCART: از فرمت های استاندارد تلویزیون PAL، NTSC3.58، NTSC4.43، SECAM، PAL/M و PAL/N ورودی پشتیبانی می کند. فرمت خروجی HDMI (اتصال به HDTV یا مانیتور): سازگار با HDMI1.3، از خروجی 720p / 1080p پشتیبانی می کند. (توجه: از سیگنال CVBS پشتیبانی کنید، نه سیگنال RGB.)
- سازگاری گسترده: رابط ورودی SCART - DVD، ست تاپ باکس، بلو-پلیر، آسمان یا سایر دستگاه های دارای پورت خروجی اسکارت.
- Plug and Play: سبک و قابل حمل، بدون نیاز به نصب درایور، نصب و استفاده آسان. برق از طریق یک کابل میکرو USB (شامل) تامین میشود، که میتواند به اکثر دوشاخههای USB 5 ولت (شامل نمیشود)، پاور بانکها یا سایر دستگاههای منبع تغذیه USB متصل شود.
- آنچه دریافت می کنید: مبدل Scart به HDMI، کابل HDMI، کابل USB، راهنمای کاربر 

 

خصوصیات:
- تبدیل Scart به HDMI:
- تبدیل Scart به HDMI سیگنال های اسکارت با وضوح استاندارد (480i / 570i) به راحتی به سیگنال های HDMI 720/1080P می رسد. این به شما امکان می دهد سیگنال های SCART را در تلویزیون های HDMI تماشا کنید و راحتی را برای شما فراهم می کند و به شما کمک می کند از تجارب بصری با وضوح بالا در تلویزیون های HD لذت ببرید.
- پورت ورودی: 1 x Scart، درگاه خروجی: 1 x HDMI، منبع تغذیه: USB 5V (شاخه برق شامل نمی شود)
- از ورودی فرمت تلویزیون استاندارد PAL، NTSC3.58، NTSC4.34، SECAM، PAL/M، PAL/N پشتیبانی می کند. پشتیبانی از خروجی HDMI 720P یا 1080Pesam60Hz.

 

اطلاعات فنی:
نام اندازه: Scart to HDMI
دستگاه های سازگار مانیتور، تلویزیون
نوع رابط HDMI
ابعاد اقلام L x W x H 40 x 70 x 15 میلی متر
 

نکات مهم:
- توجه داشته باشید:
1. تغذیه توسط یک کابل micro USB که می تواند به اکثر درگاه های USB 5 ولت به عنوان منبع تغذیه، از جمله پاور بانک یا اکثر پورت های USB دستگاه های دیگر متصل شود. (لطفا هنگام استفاده ابتدا منبع تغذیه را وصل کنید)
2. به دلیل وجود کانکتور SCART مرد در این مبدل، برای استفاده با کنسول های بازی قدیمی (مانند PS2/N64/Xbox) به یک آداپتور زن به ماده SCART اضافی نیاز دارید. 3. فراموش نکنید که HDMI متصل را به عنوان سیگنال ورودی تنظیم کنید.
4. اگر تلویزیون شما از 1920 در 1080 پشتیبانی نمی کند، دکمه سوئیچ مبدل خروجی HDMI ورودی اسکارت را روی 720P قرار دهید.
5. این آداپتور Scart به HDMI فقط از ورودی کامپوزیت Scart پشتیبانی می کند، اما از Scart RGB / HDMI به Scart پشتیبانی نمی کند.
 

اقلام همراه:
1 عدد کابل تبدیل اسکارت به HDMI
1 عدد کابل HDMI
1 عدد کابل برق USB (پریز برق شامل نمیشود)
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×