• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چراغ دوچرخه مدل هوشمند ‎LF-29چراغ دوچرخه مدل هوشمند ‎LF-29چراغ دوچرخه مدل هوشمند ‎LF-29چراغ دوچرخه مدل هوشمند ‎LF-29چراغ دوچرخه مدل هوشمند ‎LF-29چراغ دوچرخه مدل هوشمند ‎LF-29

چراغ دوچرخه مدل هوشمند ‎LF-29

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- چراغ دوچرخه LED با 3 حالت نور: مجموعه چراغ دوچرخه دارای گواهینامه StVZO، CE و RoHS است و کاملاً مطابق با استانداردهای حمل و نقل آلمان ساخته شده است. چراغ جلو دارای 3 حالت نور است: روشنایی بالا (60LUX)، روشنایی متوسط (30LUX)، روشنایی کم (25LUX)، محدوده نور چراغ دوچرخه جلو تا 200 متر است و می تواند دید را در موقعیت های مختلف بهبود بخشد. یک همراه درجه یک برای سفرهای شبانه ایمن.
- مجموعه لامپ دوچرخه LED قابل شارژ: با باتری 1300 میلی آمپری با کیفیت بالا، لامپ دوچرخه USB از شارژ Type-C پشتیبانی می کند، باتری باتری لامپ دوچرخه نیازی به تعویض ندارد، بسیار سازگار با محیط زیست است. چراغ نشانگر LED چراغ جلو دوچرخه دقیقاً قدرت باقی مانده و حالت روشنایی فعلی را نشان می دهد. LED قرمز روشنایی فعلی (حالت) را نشان می دهد ، LED سبز میزان باتری باقی مانده چراغ دوچرخه را نشان می دهد.
- نور دوچرخه بسیار روشن: با طراحی ضد تابش نور، نور دوچرخه یکنواخت و به اندازه کافی روشن است، بهترین دید بهینه را در فواصل دور، کنار، هسته و مناطق نزدیک بدون تمرکز و خیره شدن بیش از حد، بدون تأثیر بر دید ارائه می کند. برای رهگذران، حداکثر ایمنی را در جاده تضمین می کند. به لطف LED های کم مصرف OSRAM، چراغ های دوچرخه کیفیت نور را تضمین می کنند، LED های CREE لامپ دوچرخه به شدت نور بهینه و مصرف بهینه انرژی می رسند.
- چراغ های دوچرخه ضد آب IPX5 USB: مجموعه چراغ های دوچرخه LED مطابق استاندارد IPX5 ضد پاشش طراحی شده است، می تواند در برابر تمام شرایط آب و هوایی نامطلوب مقاومت کند، حتی در آب و هوای بد مانند باران و برف، مجموعه دوچرخه سبک کاملاً کار می کند. پایه فرمان سیلیکونی باتری روشنایی دوچرخه را بدون لیز خوردن در حین دوچرخه سواری به طور ایمن به دوچرخه متصل می کند. با پایه فرمان سیلیکونی، چراغ های دوچرخه را می توان بدون ابزار نصب و جدا کرد.
- مجموعه چراغ دوچرخه چند منظوره: مجموعه لامپ دوچرخه بسیار همه کاره است، می توانید تقریباً هر دوچرخه فرمانی با قطر 20 تا 32 میلی متر (دوچرخه کوهستان، دوچرخه مسابقه، دوچرخه کودک، کالسکه، ویلچر، موتور سیکلت، اسکوتر، دوچرخه الکترونیکی و غیره را نصب کنید. .). طراحی جمع و جور آن را آسان می کند و می تواند به عنوان یک چراغ قوه اضطراری استفاده شود، مناسب برای دویدن، دویدن، پیاده روی، کمپینگ، پیاده روی سگ، تعویض لاستیک، بیرون رفتن در شب و غیره!
 

خصوصیات:
- مجموعه چراغ دوچرخه LED کوماربل 60LUX با 3 حالت نور:
- مجموعه لامپ دوچرخه LED دارای گواهینامه StVZO و CE است که چراغ های ایمن و قابل اعتماد را ارائه می دهد.
- حالت های روشنایی چراغ دوچرخه جلو:
- روشنایی بالا (60LUX)، می تواند به مدت 3 ساعت کار کند.
- روشنایی متوسط (30LUX)، می تواند به مدت 4 ساعت کار کند.
- روشنایی کم (25LUX)، می تواند به مدت 5 ساعت کار کند.
- چراغ نشانگر 2 در 1:
- چراغ جلوی دوچرخه دارای نمایشگر LED است، بنابراین می توانید به سرعت حالت چراغ جلو و وضعیت باتری چراغ را مشاهده کنید. LED قرمز روشنایی (حالت) را که تنظیم کرده اید نشان می دهد و LED سبز میزان باتری باقیمانده چراغ دوچرخه (100%-75%-50%-25%) را نشان می دهد.
- سایر طرح های کاربرپسند
- طراحی دکمه سوئیچ بزرگ به شما امکان می دهد به راحتی حالت های نور را تغییر دهید.
- USB نوع C قابل شارژ بدون نیاز به تعویض باتری بسیار کاربردی.
- با پایه فرمان سیلیکونی می توان چراغ های دوچرخه را بدون ابزار نصب و جدا کرد.
- طراحی سوئیچ ضد پاشش، ضد آب IPX5، حتی در آب و هوای بد مانند باران و برف، چراغ دوچرخه می تواند به خوبی کار کند.
 

اطلاعات فنی:
جنس ABS، PMMA، آلومینیوم
منبع تغذیه Batteriebetrieben
سطح مقاومت در برابر آب ضد آب
نوع نصب Lenkermontage
سطح مهارت Alle
رنگ شوارتز
روشنایی 60LUX
نوع باتری لیتیوم یونی
ارتفاع 31.1 میلی متر
طول نمایش آیتم 10.1 سانتی متر
عرض نمایش آیتم 6.8 سانتی متر
ابعاد مورد L x W x H 10.1 x 6.8 x 3.1 سانتی متر
وزن کالا 120 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×